Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Biokütus 95E10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Vs: Biokütus 95E10

    Kasutajale
    abp


    Põhjanaabritelt leidsin 5 sekiga sellise lehe:

    Näiteks Nestes on 8 senti hinnavahe.
    150/0.08 teeb 1875 liitrit. 8.2 sajale, teeb läbisõiduks ~23 000. Täiesti tavaline läbisõit.
    Kuidas sellest äkki 70 000 tekkis, ei tea? Exceli tabel rikkis?
    -

    Comment


      #47
      Vs: Biokütus 95E10

      Mu postituses on välja toodud milel alusel arvutasin. Ikka hetkel Eestis kehtivate hindadega ju.

      Comment


        #48
        Vs: Biokütus 95E10

        Näiteks minu auto ( 2001a oma, saksa toodang ) täna keeldus 95-ga sõitmast sai terve eelmine aasta ja selle algus ka sõidetud polnud probleemi aga nüüd pipardab. Käima läheb aga järsult gaasi anda on tühi koht sees korraks. Tankisin 98 peale nüüd kõik ok. Seega tundub, et kütus on kõvasti solgitud seega 95 = 85...
        viimati muutis kasutaja Janar88; 02 m 2018, 13:07.
        88

        Comment


          #49
          Vs: Biokütus 95E10

          Esmalt postitatud Janar88 poolt Vaata postitust
          Seega tundub, et kütus on kõvasti solgitud seega 95 = 85...
          Etanol ei tohiks oktaanarvule küll negatiivselt mõjuda, pigem positiivselt. Kui just selle etanoli arvelt bensiini oktaanarvu ei vähendata (E85 oktaanarv on näiteks ~105 ja puhta etanoli oktaanarv 108)

          Comment


            #50
            Vs: Biokütus 95E10

            To sage:
            Oled TPI/TTÜ lõpetanud? Kui oled, mis seal kütuste kütteväärtustest kuulsid - puu-/tehnilise piirituse kohta näiteks, mida etanoliks nimetad. Olen valmis, et oled Moskva tehnikaülikooli lõpetanud ja teed mu lihtküsimused pihuks ja põrmuks Aga tore teada miskit uut kütustes ja tema lisanditest.
            Digital is like formaldehyde, first it kills the music, then it stores it forever.

            Comment


              #51
              Vs: Biokütus 95E10

              Esmalt postitatud sage poolt Vaata postitust
              Etanol ei tohiks oktaanarvule küll negatiivselt mõjuda, pigem positiivselt. Kui just selle etanoli arvelt bensiini oktaanarvu ei vähendata (E85 oktaanarv on näiteks ~105 ja puhta etanoli oktaanarv 108)
              Vaevalt, et tänapäeval midagi kuskilt paremaks tehakse kaldun arvama, et ikka solgitakse rohkem, kui kirsse lisatakse
              88

              Comment


                #52
                Vs: Biokütus 95E10

                Jah, aga siis, kui teema aktiivseks taas tuli, oli Ringvaate (vist?) saates üks tanklaketi tegelene. Ja tema ütles, et need %-id, millest räägime, peavad tulema kokku kuu keskmisena. Millest tuletan, et näiteks kuu lõpus, kui nad ei viitsinud etanooli lisaks segada (või oli 'tarneraskus'), võid selget piiritust paaki saada! Niisiis tuleb 'onu Vanja'-nähtus taas ellu ja tegelikult ei tea me üldse, mida tankla püstolist seekord välja lohiseb. Kas see tuleb teemaks näiteks 'Ajujahi' tulevate hooaegade ideena, et oleks meil saadaval pisike spektromeeter (või tuleb moblale veel üks pisike lisavidin külge?) bentsu koostise määramiseks? ja seni, eelmiste ilmumiseni, võtad kõigepealt väheke püstolist suhu ja puhud siis alkomeetrisse?

                Comment


                  #53
                  Vs: Biokütus 95E10

                  Siin ei ole vist muud pääsu, kui 500l paagiga trike ehitada ja sellega mõned korrad aastas Venemaal hakata käima. Kas saaks arvele? Või saaks etanooli kuidagi eraldada?
                  Vahetada 350W lampvõimendi jääksoojust Kaja Kallase elektrimolekulide vastu.

                  Comment


                    #54
                    Vs: Biokütus 95E10

                    Alates detsembri algusest on müügil olnud lubatust suurema väävlisisaldusega bensiin. Praun ei osanud öelda, miks Neste emafirma Fortum lõpetas nõuetele vastava bensiini 95E Eestisse toomise.

                    http://arileht.delfi.ee/news/uudised/kutusemuujad-lopetavad-bensiini-95e-vale-tahistamise?id=50780582

                    Неорганический хлорид и сульфат являются катализаторами коррозии в топливных магистралях и способствуют появлению отложений на топливных форсунках.
                    Металлы ускоряют окисление топлива и способствуют образованию отложений в системе впрыска. Производство этилового спирта в материалах, содержащих с медью, может привести к попаданию металла в топливо.
                    Фосфор и сера могут попасть в этиловый спирт при производственных процессах. Они приводят к выходу из строя катализатора и повышению вредных выбросов.

                    бензин, вода и этиловый спирт – need me „sõbrad“ kolmekesi.

                    В марте 2009 года Комитетом Всемирной Топливной Хартии (WWFC) были представлены Руководства по биодизелю и биоэтанолу. Быстрый рост использования этанола и биодизеля вызвал потребность в большей информации об...


                    3. Ohtlike komponentide (HC, CO) osakaal heitgaasides suurenes, mida rohkem oli katsekütuse segus metanooli.

                    6. Lisakütuste kasutamine muutis põlemisprotsessi madalatel väntvõlli pöörlemissagedustel halvemaks (800 – 3200 min-1); 7. Madalate metanooli sisaldustega katsekütused alandasid võimekusnäitajaid. Võimsused vähenesid ainult mootoribensiiniga teostatud tulemusest 1,4 – 5,6 %. Pööremomendid alanesid 0,26 – 4,2 %.

                    Antud lõputöö püstitatud ülesannete täitmistel uuriti kõigepealt biokütuste kasutamist sädesüütega mootorites nii ajaloos kui tänapäeval. Täpsemalt uuriti biometanooli kasutamist lisakütusena sädesüütega mootoris. Töö eesmärgiks oli lahjade metanoolisegude mõju uurimine sädesüütega mootori väljundparameetritele. Uuriti heitgaaside koostist ja sõiduauto mootori võimekusparameetreid (võimsus ja pööremoment). Uurimistöö läbiviimiseks valiti sõiduauto Lada 2111. Konstrueeriti ja paigaldati lisatoitesüsteem mis võimaldaks doseerida erinevaid katsekütuseid. Mootori juhtimiseks paigaldati katseautole programmeeritav juhtseade MegaSquirt II, mille kasutamist õpiti tundma. MS II paigaldusega kaasnes olemasolevate andurite ja täituritega ühenduste loomine. Lisaks häälestati mootor, eesmärgiga saada tehase andmetele samalaadsed võimekusnäitajad. Lisatoite juhtseadmeks valiti Arduino Uno R3, mis juhtis lisatoitesüsteemi lisapihustit ja pumpa. Lisatoitesüsteemiga doseeriti lisaks mootoribensiinile viite katsekütust kolme erineva metanooli protsentuaalse sisaldusega (20, 45 ja 100 %), katsete tulemusi analüüsiti ja tulemusteks saadi: 1. Katsekütuseid doseerides lisaks mootoribensiinile muutub küttesegu rikkamaks; 2. Heitgaaside komponentide (CO2 ja O2) sisaldus vähenes katsekütustega; 3. Ohtlike komponentide (HC, CO) osakaal heitgaasides suurenes, mida rohkem oli katsekütuse segus metanooli; 4. Lämmastikoksiidide (NOx) sisaldus vähenes, mida suurema konsentraadiga oli katsekütuses metanooli; 5. Katsekütuste kasutamine tõi kaasa väljalaskegaaside temperatuuri alanemise. Temperatuur suuremat langust tähendati, mida suurem on metanooli kontsentratsioon segus; 6. Lisakütuste kasutamine muutis põlemisprotsessi madalatel väntvõlli pöörlemissagedustel halvemaks (800 – 3200 min-1); 7. Madalate metanooli sisaldustega katsekütused alandasid võimekusnäitajaid. Võimsused vähenesid ainult mootoribensiiniga teostatud tulemusest 1,4 – 5,6 %. Pööremomendid alanesid 0,26 – 4,2 %. 8. Võimekusnäitajad paranesid puhta metanooliga. Võimsus kasvas 0,5 % ja pööremoment suurenes 1,6 %. Heitgaasi mõõtmise katsete ajal küttesegu põlemise halvenemine võis olla tingitud sellest, et katsekütuste pihustamisrõhk oli liiga väike (1 bar), millest tingituna kondenseerusid lisakütused sisselaskekollektori seintele. Kondenseerunud kütus ei soodustanud põlemis. Madalate alkoholi sisaldustega katsekütused sisaldasid suurel määral vett, mis ei soodustanud põlemist. Eespool kirjeldatavad seosed põhjendavad võimekusnäitajate alanemist lahjade alkoholi sisaldustega katsekütuste korral. Puhta metanooliga suurenenud võimekusnäitajad võivad olla tingitud mootori silindris põlemistemperatuuri kasvust, sest metanooli aurustus efektiivsemalt ja soodustas põlemist. Sellest tingituna tõusis põlemisrõhk silindris ja tänu sellele suurenesid võimsu ja pöördemoment. Uurimistöö autori soovitused edaspidiseks uurimustöö jätuks uurides biometanooli mõju ottomootori väljundparameetritele: 1) suurendada lisatoitesüsteemis kütuserõhku ja uurida mõju väljundparameetritele; 2) paigutada lisatoitesüsteemi pihusti sisselaske süsteemi algusesse; 3) uurida erinevate katsekütuste kasutamisel süüte ajastuse võimaliku muutmist; 4) uurida heitgaase katalüsaatoriga autol, kasutades sama tüüpi lisatoitesüsteemi; 5) teha võrdlevad katsed etanool segudega.

                    Comment


                      #55
                      Vs: Biokütus 95E10

                      Esmalt postitatud Svago poolt Vaata postitust
                      Alates detsembri algusest on müügil olnud lubatust suurema väävlisisaldusega bensiin.
                      Svago, kas märkasid selle artikli daatumit? 15.12.1999
                      Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                      Konfutsius

                      Comment


                        #56
                        Vs: Biokütus 95E10

                        Kuu alguses jõustunud üle-euroopaline nõue, mis kohustab Eestit müüma biokütuseid vähemalt 3,1 protsenti tarbimisse lubatud kütusest, on tekitanud autoomanikes segadust, et millistesse sõidukitesse üldse tohib biokütust panna.


                        Ei tea mis neil üle jääb kes ei tohi kasutada. Auto metallikokkuostu?

                        Comment


                          #57
                          Vs: Biokütus 95E10

                          Esmalt postitatud OSX poolt Vaata postitust
                          ...Huvitav mismoodi käitub igasugune aiatehnika mis seni 95E bensiini vajab? Seadus ju määratleb 95Exx bensiinid transpordi jaoks, mitte muu tehnika jaoks.
                          Kuigi tänapäevase muruniiduki, trimmeri või mõne muu väiketehnika mootorid on konstrueeritud töötama ka biolisandiga kütusega, võib selle kasutamine masina rikkuda.


                          Nii et minu mure polnud asjatu.
                          Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                          Konfutsius

                          Comment


                            #58
                            Vs: Biokütus 95E10

                            Milles probleem, 98 ju olemas?

                            Comment


                              #59
                              Vs: Biokütus 95E10

                              Aga mis siis saab, kui 98 on sama solk kui 95?
                              V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.

                              Comment


                                #60
                                Vs: Biokütus 95E10

                                Esmalt postitatud OSX poolt Vaata postitust
                                Svago, kas märkasid selle artikli daatumit? 15.12.1999
                                Bioetanool tõstab kütuse oktaanarvu. Kui kütuse oktaanarv jääb samaks, siis saab segamisel kasutada madalama oktaanarvuga kütust.

                                Norm: Schwefelgehalt DIN EN ISO 20884 DIN EN ISO 20846 - 6 mg/kg

                                Uuemad andmed olid 10mg/kg väävlit.
                                viimati muutis kasutaja Svago; 08 m 2018, 14:09.

                                Comment

                                Working...
                                X