Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Biokütus 95E10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Vs: Biokütus 95E10

    Rumal küsimus, aga millal see "solk" 95 bensukatesse jõuab või juba on? Ma silte pole märganud nagu otseselt. Ikka tavaline 95 püstolil ja tablool.
    Kuigi üks A tähega tankla eile uuendas ühte oma automaattanklat siin, aga ma ei osanud vaadata, kas olid juba uute nimedega bensud.

    Vaatan, et auto nagu ei taha liikuda eriti peale viimaseid tankimisi. Kasutan aastaid 95-te.

    Teise autoga pole veel proovinud, aga vist ei hakka enam sinna panema 95-te, see sõitis eos juba 98-ga paremini.

    Comment


      #62
      Vs: Biokütus 95E10

      Esmalt postitatud Elektrik poolt Vaata postitust
      Rumal küsimus, aga millal see "solk" 95 bensukatesse jõuab või juba on?
      See peaks juba olema tanklates. Lugesin naisele sõnad peale, et tangiks ainult 98E-d. Ta unustas muidugi ära ja võttis pool paaki 95 biokütust. Vahe on märgatav. Kui sõites vajutada madalamatel pööretel sujuvalt gaasi, siis hakkab mootor nõksutama. Rohkem vajutades ei nõksuta. Kui 5% ja 10% etanoolini jõuab, siis peab segu gaasianalüsaatori järgi ringi häälestama – jama, et mitu korda.
      Kütusesüsteemi varuosi tuleb ka küsida selliseid, mis on ette nähtud biokütusele (etanooli kindel).
      viimati muutis kasutaja Scott; 08 m 2018, 21:35. Põhjus: ei pea kõike täielikult tsiteerima

      Comment


        #63
        Vs: Biokütus 95E10

        Mul sattus nii et oligi vaja tankida, panin siis paagi täis ja rohelise katku vastu võitlemise fondile ka kanistri 95'te - veel 30 aprillil. Ja märkasin vastupidi - auto nagu sai paremini hakkama ning ka niiduk on erksam, jõudu rohkem.
        Hmm, kas jäeti viimane tanklatäis oma klassikaga solkimata hoopis, enne kui uutmoodi solk sisse võeti...?

        Siin ühel ööl oli mul juttu usa autoinimestega, muuhulgas tuli jutuks ka see et meil nüüd biokütus kohustulik. Tuli välja et usas ollakse sellest loobunud, pidi olema suur haruldus kui sellist asja tanklast leiad, nimetus neil sellele "flex" ning mis kõige tähtsam - et jutt oli Mopari inimestega siis nenditi üheselt - Mopari mootorid ei tööta "flex"'iga ehk E10 lisandiga. Kuigi meil antakse tabelis teada et jaa - alates 1989 kõik Chryslerid, Dodged ja Jeebud tohivad seda tankida. Seeriaviisilised Moparid/AMC'd on optimeeritud 92-93 oktaanarvuga puhtale bensiinile. Lihtsalt öeldes, nad ei tee pauku kui keegi kogemata paneb E10 põhist kütust mingil põhjusel ja kui pärast saab normaalset peale, elab üle.

        Sellest ei saanud nad üldse aru et meil nagu valik puudub, et normaalkütust kuni 95 oktaanini ei saagi.
        viimati muutis kasutaja OSX; 08 m 2018, 11:47.
        Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
        Konfutsius

        Comment


          #64
          Vs: Biokütus 95E10

          Esmalt postitatud OSX poolt Vaata postitust
          Mul sattus nii et oligi vaja tankida, panin siis paagi täis ja rohelise katku vastu võitlemise fondile ka kanistri 95'te - veel 30 aprillil. Ja märkasin vastupidi - auto nagu sai paremini hakkama ning ka niiduk on erksam, jõudu rohkem.
          Hmm, kas jäeti viimane tanklatäis oma klassikaga solkimata hoopis, enne kui uutmoodi solk sisse võeti...?.
          TV oli juttu, et saavad lisandi eraldi ja ise valivad palju ning millal sisse kallavad. Väga imelik ebamäärane jutt oli. Võiksid ju siis kliendile kanistriga kaasa anda, muidu hakka kodus teist välja destilleerima
          Ma varusin trimmerile ja traktorile eelnevat neile sobiva biolisandita kütuse. Ja seisma jättes tuleb paak tühjaks valada + töötada kuni seismajäämiseni.

          Comment


            #65
            Vs: Biokütus 95E10

            Küllap varsti saame poodides näha kütuselisandeid, mis lubavad euro-kütused mootoritele heaks teha. Küllap on need sama kasulikud/vajalikud, nagu igasugused seninähtud lisandidki on olnud, aga kõige tähtsam on hingerahu ja kuni remondivooruni ollakse rahul. Võibolla jõutakse siis kunagi ka ringiga tagasi e. tulevad taas kütused, mis sisaldavad vaid ... autokütust. Kui see piiritusega mängimine oleks hea ja kasulik, oleks see kasutusel, seda ilma poliitilise sunduseta.

            Comment


              #66
              Vs: Biokütus 95E10

              Kas senimaani siis polnud bensiinis piiritust? Oleks justkui kusagilt meelde jäänud. Ma mõtlen, suvises bensiinis, talvises küll jah polnud, piiritus ju külmaga ei põle.

              Comment


                #67
                Vs: Biokütus 95E10

                Puhtal kujul pole etanooli seni olnud, on vaid lisandina mõne ainega reageerinuna.


                Etanoli vaatii höyrystyäkseen enemmän lämpöä kuin bensiini, jolla on merkitystä käynnistymiseen kylmässä. Suuremmilla etanolipitoisuuksilla tarvitaan moottoreissa teknisiä ratkaisuja, joilla voidaan taata tehokas kylmäkäynnistys.

                Etanoli liukenee täysin veteen. Kun vettä on liikaa, painuu veden ja alkoholin seos säiliön pohjalle, jolloin polttoaineenkin koostumus muuttuu etanoli-vesi-faasin erottuessa. Pidemmän ajan kuluessa alkoholi-vesiseos voi muodostaa orgaanisia happoja, jotka saattavat syövyttää polttoainesäiliön tai polttoainejärjestelmän metallisia osia.

                Sõiduautod, kaubikud, muud sõidukid, paadid millele ei sobi 95E10:

                Comment


                  #68
                  Vs: Biokütus 95E10

                  Jah, aga siin on ka lahendus: lisa e95-le vett ja siis külmuta hirmsamate kraadideni, eralduvad koos.



                  Oli aeg (üle 15 a. tagasi), kui vist oli see alexela, kust sai etanoolisisaldusega bentsu osta. Vist oli 10%? - väga vähe küll mitte. Mõne korra seda paaki lohistasin ja toonane '08' pahaks ei pannud. Miks ka mitte, oli harjunud igasuguste segudega (sh. 76 + benseen/tolueen + 'oktaankorrektor' e. eelsüüte ajastuse regulaator) ja pidevate jamadega ka ise harjunud.

                  E. hommikul tankisin nestest, seda, mida torust tuli (95) ja ei ole märganud küll erinevust. Ei mootori käitumises ega ka kütusekulus (tavapärane nädala 'tsükkel', praeguseks nats peale 200 liikunud). Jah, praegu pole miski 'ekstreem' ja 3 päeva/200 kilti ei anna alust järeldusteks. Peale selle, et otsekohe lagunemist ei tekkinud. Aga võibolla oligi see veel päris bents.

                  Comment


                    #69
                    Vs: Biokütus 95E10

                    Tegelikult on lihtsam tehnoloogia. Lisad kütusele sama palju vett kui on etanooli. Segad korralikult. Etanooli tihedus on veidi suurem kui bensiinil, vesilahusena veelgi suurem (ca 900kg/m3). Etanooli - vee segu vajub põhja või siis võib tsentrifuugida.

                    Comment


                      #70
                      Vs: Biokütus 95E10

                      Kas see etanool siis ei ole bensiiniga kuidagi ühtlaselt segunenud? Sel juhul ju hommikul käivitades töötaks puhta etanooli pealt kui see kõik põhja on vajunud.

                      Comment


                        #71
                        Vs: Biokütus 95E10

                        Samuti on biokütus erinev fossiilkütusest selle poolest, et see on vee suhtes väga tundlik. "Tarbija jaoks tähendab see seda, et ei tasu täitsa tühja paagiga sõita, muidu võib vesi mootorisse sattuda," ütles Popp.



                        Väga huvitav teooria. Enamus kütusepumpasid võtab kütust paagi kõige madalamast punktist. Etanooli ja vee segu on bensiinist raskem ja on paagi põhjas. Täis paagi korral loksub see ehk vähem. Käivitamisel pole ju vahet, ikka pumbatakse seda segu kuni filtri ummistumiseni.

                        Etanoli liukenee täysin veteen. Kun vettä on liikaa, painuu veden ja alkoholin seos säiliön pohjalle, jolloin polttoaineenkin koostumus muuttuu etanoli-vesi-faasin erottuessa. Pidemmän ajan kuluessa alkoholi-vesiseos voi muodostaa orgaanisia happoja, jotka saattavat syövyttää polttoainesäiliön tai polttoainejärjestelmän metallisia osia.

                        Etanool lahustub täielikult vees.. Kui on liiga palju vett, siis paagi põhja koguneb vee ja alkoholi segu, kusjuures kütuse koostis muutub etanooli-vee faas eraldudes. Alkoholi-vee segu võib pikema aja jooksul moodustada orgaanilisi happeid, mis võivad korrodeerida kütusepaaki või kütuse süsteemi metallosi.
                        viimati muutis kasutaja Svago; 09 m 2018, 21:33.

                        Comment


                          #72
                          Vs: Biokütus 95E10

                          Lihtsalt huvitav - https://www.youtube.com/watch?v=v3bXpgOgo98
                          Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                          Konfutsius

                          Comment


                            #73
                            Vs: Biokütus 95E10

                            Esmalt postitatud Svago poolt Vaata postitust
                            Tegelikult on lihtsam tehnoloogia. Lisad kütusele sama palju vett kui on etanooli. Segad korralikult. Etanooli tihedus on veidi suurem kui bensiinil, vesilahusena veelgi suurem (ca 900kg/m3). Etanooli - vee segu vajub põhja või siis võib tsentrifuugida.
                            Mis vahend on selleks kõige kohasem väikeste koguste puhul, koorelahutajaga?
                            Vahetada 350W lampvõimendi jääksoojust Kaja Kallase elektrimolekulide vastu.

                            Comment


                              #74
                              Vs: Biokütus 95E10

                              Tegelikult on lihtsam tehnoloogia. Lisad kütusele sama palju vett kui on etanooli. Segad korralikult.
                              Etanooli tihedus on veidi suurem kui bensiinil, vesilahusena veelgi suurem (ca 900kg/m3). Etanooli - vee segu vajub põhja või siis võib tsentrifuugida.
                              Mis vahend on selleks kõige kohasem väikeste koguste puhul, koorelahutajaga?
                              Etanooli ja vee segu kannab mõningatel andmetel ka nime VIIN.
                              Kui seda kütust hakata nii komponentideks eraldama võib saada süüdistuse ebaseaduslikus jookide tootmises.

                              Comment


                                #75
                                Vs: Biokütus 95E10

                                Esmalt postitatud A.R. poolt Vaata postitust
                                Etanooli ja vee segu kannab mõningatel andmetel ka nime VIIN.
                                Kui seda kütust hakata nii komponentideks eraldama võib saada süüdistuse ebaseaduslikus jookide tootmises.
                                See lahus sisaldab igasuguseid tervisele kahjulikke komponente, näiteks metanooli. Joogiks see ei kõlba.

                                Nagu anekdoodis: Mehed joovad puupiiritust, järsku üks mees ütleb teistele: "Joome kiiremini, pimedaks hakkab minema".

                                Comment

                                Working...
                                X