Suvilasse vedelkütusega ahi
Collapse
X
-
Vs: Suvilasse vedelkütusega ahi
Eraldi seisva katlaruumiga veel oleks mõeldav õliga kütmine.
Odavam ja hubasem oleks siiski ahju ehitamine.
Samas võid ju teha proovi, ostad toiduõli, väänad kraaniga vasktoru kaminasse, kaminas on pann, millele õli tilgub.
Pannipeale paned põleva õlise kaltsu.
Pidevalt tilgub õli peale ja põlemine kestab seni, kuni õli jätkub.
Toiduõli ei haise, kui kamin suudab tossu ära tõmmata.
Vana toiduõli saad odavalt kuskilt burksiputkast osta.
Õues on pidev pannkoogi lõhn.
................
Või ehita kamina kõrvale soojamüür.Comment
-
Vs: Suvilasse vedelkütusega ahi
Oh, you're not fun anymore!
Kui ma oleks ahju laduda tahtnud, oleks ma ehitusfoorumisse pöördunud.
Jutt käib ikkagi elektroonilisest bensuahju kontrollerist.
Ehk siis - mina näeks mingi odavama PIC baasil seadet numbrilise temperatuurinäidikuga.
Krt ma ei oska selle skeemi ise välja mõelda, ma võin ju tööpõhimõtet ette kujutada, aga kuhu panna takisti ja kuhu kondekas? Et äkki aitate skeemiga?
Ütleme, järgmised komponendid:
* 2 kohta tärkidega numbridisplayd
* 3 lülitit (temp +, -, sisselülitus)
* õhu temperatuurisensor
* 2 releed (hõõgküünlad ja pump/ventikas)
Koodiga saan ise hakkama.Allkiri.Comment
-
Vs: Suvilasse vedelkütusega ahi
See on odavam küll aga ta on ju sisuliselt diisel. Täieliku põlemise saavutamiseks peab teda korralikult pihustama. Keskkütteahjude põletites on selleks kõrgsurvepump, mille käivitamist akude pealt ma ei kujuta ette. Niisama tilgutades on ainult palju haisu ja tahma.Comment
-
Vs: Suvilasse vedelkütusega ahi
Suurepärane kui inimesel on selline mõtlemise keel.Siis on lihtne abi leida.
Üle hulga aja ometi üks inimene kes PICi ei karda ja kasutada tahab.Ehk siis - mina näeks mingi odavama PIC baasil seadet numbrilise temperatuurinäidikuga.
Krt ma ei oska selle skeemi ise välja mõelda, Et äkki aitate skeemiga?
-----
On selline teenus - Google
Kui sealt küsida pic thermometer
siis leitakse õige mitu selle teema linki.
nt
This Digital Thermometer project uses a standard (PDIP) PIC16F684 as main processor and standard thermistor as the sensor. It will tell the temperature between
Skeemid kaasas ja puha.
Ilus oleks kui kivil jääks veel 5 vaba jalga üle.
Siis saab ka muud probleemid kenasti lahendada.
1. ja 3. saab ülaltooduga lahendada.Ütleme, järgmised komponendid:
* 2 kohta tärkidega numbridisplayd
* 3 lülitit (temp +, -, sisselülitus)
* õhu temperatuurisensor
* 2 releed (hõõgküünlad ja pump/ventikas)
2. probleemi lahenduse skeem jääks vast tegijale otsida.
Vihjeks, seal on vaja kolm nuppu ja kolm takistit.
4. Probleemi puhul kasutaksin LEDi juhtimise skeemi.
Ainult LEDi asemel oleks seade, mille nimi on optron
See on selline 4 jalaga asi, kus kaks jalga ongi LED.
Teised kaks on aga transistori Emitter ja Kollektor.
Trans avaneb kui LED põleb. Sobib kenasti relee lülitiks.
Kaitsedioodi ei maksaks ka unustada
Siis on ju hästi. Ja pealegi on demoprogrammid KITidega kaasas.Koodiga saan ise hakkama.Comment
-
Vs: Suvilasse vedelkütusega ahi
Ehk oleks lihtsam see küttevärk vedelgaasi peal käima panna, kütuse hind odavam, jääke tekib vähem, kütusepumpa pole ka vaja.
Minu kogemused selle sapika küttega olid tegelikult suht positiivsed, süütesüsteem oli ümberehitatud hõõgsüütelt sädesüütele ja mõnus oli kui tulid metsast suusatamast ja sai sooja masinasse istuda.Comment
-
Vs: Suvilasse vedelkütusega ahi
kas asi on siis haisu poolest nii katastroofiline? Heitgaasid lähevad ju korstnasse ja soojus tuleb läbi soojusvaheti...
Arvan, et kasutan põhjana seda skeemi:
ning lisan süüte juhtimise süütepooli ja küünla abilAllkiri.Comment
-
Vs: Suvilasse vedelkütusega ahi
Õliküte haiseb, pinguta palju tahad. Tuppa ei kõlba, ainult eraldi katlaruum. Ka tuleohutuseeskirjad nõuavad seda.Comment
-
Vs: Suvilasse vedelkütusega ahi
See on väga õige jutt! Pealegi on see" ZAPAKA" ahi väga ohtlik ja võimeline tekitama tulekahju ja neid autosid, mis selle ahju halva konstruktsiooni tõttu maani maha põlesid on on rohkem kui mõned.Kunagi oli ka enesel selline auto ja ahi oli ümberehitatud ja vaatamata sellele oli mitu väga ohtlikku olukorda, kus kütus põlemiskambris ei põlenud stabiilselt ja toimus plahvatus. Plahvatuse tagajärjel paiskus põlev bensiin auto alla kus põles see suure leegiga edasi ja seda kord seisva auto puhul. Olukorra päästis kiire tegutsemine ja kustutusmatt, mis oli alati kaasas, olgugi, et seda tollel ajal ei nõutud .Ei aita Sind ükski kontroller, sest see ahi oma konstruktsioonilt on väga algeline ja ohtlik. Eelnevalt tee see teema enesele väga põhjalikult selgeks ja mõtle ohutusele! Ei imesta üldse kui jätkad põikpäiselt oma idee" FIX" realiseerimist, et see suvila ühel hetkel maani maha põleb ja ise sinna sisse jääd, sellisel juhul ei maksa tagantjärele tarkus mitte sentigi ja kindlustusest pole midagi loota ja see on fakt! Eelkõige tuleb tähelepanu pöörata kütteseadme ohutusele ja siis rakendusele ja võiksid uskuda inimesi, kellel on selle alaseid kogemusi. Kindlasti pole see foorum see koht, kus oma ideesid läbisuruda ja oma jäärapäisust demonstreerida. Kindlasti pole Sinul selle ahjuga mingit kogemust ja võid olla 100% kindel. et Sulle midagi halba ega valet ei soovitata. Kui kindlasti peab olema vedelkütusel ahi siis võiks uurida firma WEBASTO toodangut ja seda komplketselt koos automaatikaga ja seda diisel kütuse kasutusega .Eelnevalt aga tasuks uurida mida päästeteenistuse spetsid sellest arvavad ja mida soovitavad. See mida sa ise sellest kirjapandust arvad, mind ei huvita, kuid ma olen rääkinud ohtudest mis võivad sind kahjustada. Selle ahju võid südame rahuga viia prügikasti ja usu sa oled palju võitnud, Miks minna mööda keerulist ja ohtlikku teed, kui on olemas tunduvalt lihtsamad ja ohutud lahendused!
Minu lugupidamine!viimati muutis kasutaja humax; 01 June 2012, 17:05.Comment

Comment