Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Tervitus kõigile. Sattusin oma ktm 620 lc4 pingeregulaatori probleemi lahendamisel käesolevasse foorumisse ja võhikuna elektrotehnikas postitaks mõned küsimused. Tegemist sellel 150w generaatoriga, ilma akuta lahendusega. Antud rattamudeli puhul on tavaline probleem üpris kalli OEM pingeregulaatori mahapõlemine seega oleks teretulnud mingi soodsama ja töökindlama lahenduse leidmine. Kas ülevalpool kirjeldatud lahendused võiksid toimida ja kui palju selline aretamine maksta võiks?
Vastused on teretulnud.
midagi kindlasti toimiks ja hind ei pruugi ka väga hull tulla, aga võiksid seda praegust süsteemi natuke lahti seletada. regulaatori mudel, generaatori mudel, hetkel toimiv ühendusskeem. pilt koos kirjeldusega ei teeks paha.
Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus
tegemist siis ktm lc4 620 EGS;
contactless thyristor ignition with electronic advanced system type SEM K11/60G-08 LI. generator 12V 130W.
pingeregulaator ULO 12v generaatorist väljub kolm otsa 2+ 1- ja pingeregulaatorisse sisse kaks otsa. välja tuleb kaks otsa (üks mass ja kondensaatori -, teine kondensaatori +) akut ei ole. pingeregulatori skeemi kahjuks ei ole. http://216.165.193.20/elitektm/catal...ION%20LC4%6095 http://216.165.193.20/elitektm/catal...RXC%20LC4%6095
ei ole veel uurima hakanud, aga vaja tuledeta laste endurole mingid tuled külge nikerdada
ei tohiks väga keeruline olla kuna tuledega analoog poes olemas
kui keegi on asja ära teinud või elektriskeem (juhtmevärvidega) käepärast ja säästaks mind suuremast vaevast
Sul tuleb uus generaator/magneeto osta. Sest ilma tuledeta variandil pole tulede mähist küljes ja niipalju kui uurinud olen, siis saab seda ainult terve generaatorina(mähised+alus+flyweel).
Sõbrale tegime selle mähise ise vene kontaktsüütega mopeedi omast (55W+5W lambid paneb põlema, kuid madalatel pööretel on natuke nõrk)
Muu süüte elektriskeem jääb samaks. Võid veel pingeregulaatori kaa lisada, kui pinge liiga kõrgeks läheb. Ega seal muud polegi, tuled, suunatuled, vahelduvpingel töötav suunatule relee ja lülitid külge ja valmis.
Soovitav oleks tagumised tuled LED baasil teha, et esituli korralikult valgustaks. Kuid uuri poest täpsed pirnide võimsused, mida see generaator kannatab.
Kloostrimetsa motopoes oli seda generaatorit müüa, TrendImpordist saab kaa.
Jätkaks siis seda teemat.
Eelmises postituses panin natuke mööda. Sellel STENOLINK-ilma tuledeta isendil on tuledemähis generaatoris olemas, juhtmed tullevad paagi alla.
Puudu on pingeregulaator. Veel on tal olemas käiguandur, mis näitab kõiki käike(0,1,2,3,4)-tema juhtmed on läbi lõigatud mootoris, kuid annab taastada.
TRENDIMPORT-i omadel on mähis puudu.
Ise oman kaa sellist isendit ja tarvis talle tuled ehitada.
Tulede mähis on 3-e otsaline, mass, valge ja kollane juhe.
kollane juhe siis ilma koormuseta u 8...46V ja valge 10...54V
Ilma regulaatorita põletab H4 pirni läbi. ükskõik kumma jutme külge ühendada.
Kas keegi oskab öelda, kuidas need mähised ühendama peaks ja milline skeem kõlbaks regulaatori ehitamiseks?
... Sellel STENOLINK-ilma tuledeta isendil on tuledemähis generaatoris olemas, juhtmed tullevad paagi alla...
nägin üht sellist isendit vilksamisi laialivõetuna, siis tundus, et akulaadimise mähis olemas
endal õnneks steno oma, kontrollin asja ... tnx.
Esmalt postitatud ints0000 poolt
... Puudu on pingeregulaator. ... ja milline skeem kõlbaks regulaatori ehitamiseks?
kunagi jebisin ümara katusega VW kleinbussi akulaadimisega, seal oli eraldi pingeregulaator, sarnased olid ka 70-ndate volvodel ja saabidel, äkki saaks sellega midagi teha,
... peab üles otsima
Esmalt postitatud ints0000 poolt
... Veel on tal olemas käiguandur, mis näitab kõiki käike(0,1,2,3,4)-tema juhtmed on läbi lõigatud mootoris, ...
vat see on huvitav, kui miskit kompuutrit peale ehitada
kunagi jebisin ümara katusega VW kleinbussi akulaadimisega, seal oli eraldi pingeregulaator, sarnased olid ka 70-ndate volvodel ja saabidel, äkki saaks sellega midagi teha,... peab üles otsima
Sinna sobivad ainult püsimagnetiga generaatorite regulaatorid, millest enamus lühistab üleliigse pinge maha läbi türistori. Sellest VW bussist ei tea kahjuks midagi, milline tema generaator on.
Kõige suurem probleem on selle mähisega just. Minu arust on ta mingi keskväljavõttega, sest massi läheb ainult 1 jämedam traat ja siis kusagilt mähise keskelt tuleb väljavõte ja ülemine mähise kiht tundub peenem olevat kui see massi ots.
Juba mitu õhtut olen netist skeemi leida üritanud, kuid kahjuks ilma tulemusteta.
Huvitav kuidas sellist mähist ühendatakse? Ise arvan, et seal on mingi kaval skeem, mis madalatel pööretel võtab sellest valgest juhtmest pinget ja siis pöörete ja pinge tõustes lülib ümber kollase peale ning veel on see tavaline türistoriga üleliigse pinge lühistus skeem ja sildalaldi.
Ma väga loodan, et keegi oskab öelda, millist pinge regulaatorit sinna tarvis on.
Käigu näidiku indikaatori tellisin juba ära 22 dioodist koosnev loogika kaa + eeltakistid ja peaks toimima.
Comment