Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Pingeregulaator magneetoga mootorrattale

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Vs: Pingeregulaator magneetoga mootorrattale

    To ants12: Minu rattal käib 1faasiline regulaator. Trendimpordis peaks ainult sellist olema. Kuna ise asun Tallinnas, siis Tartu koha ei oska täpselt öelda kust sa omale sobiliku 3-e faasilise regulaatori saaksid.

    Miski Brauer Moto peaks seal olema. Küsi sealt 3-e faasilise generaatori jaoks sobivat regulaatorit. Kui vähegi pädevam müüa on, siis ta teab mida tarvis.

    Või siis teed ise, siin oli ühes eelnevas postituses 3-e faasilise regulaatori skeem.

    Comment


      #47
      Vs: Pingeregulaator magneetoga mootorrattale

      Esmalt postitatud ants12 poolt
      ...3 faasilise süsteemi pingeregulaatori skeem,...?
      üks hea link, kus pikalt juttu laadimisest suzuki gs näite kohta, peaks sobima ka teistele japsi ratastele: http://www.thegsresources.com/garage/gs_statorfacts.htm

      Comment


        #48
        Vs: Pingeregulaator magneetoga mootorrattale

        See hiina Quingi rolleri pingeregulaator on vilets värk, pinget stabiliseerib ca 20V juures

        Comment


          #49
          Vs: Pingeregulaator magneetoga mootorrattale

          Esmalt postitatud ints0000 poolt
          ... vilets värk...
          sain ka ühe pirni läbipõletatud ...
          mida siis teha? pinget ei kontrollinud, polnud testrit käepärast

          arvan, et regulaator ikka antud skeemi järgi (eurojeti manualist)

          kollane samas kohas ja regulaatori väliskuju ka sarnane

          Comment


            #50
            Vs: Pingeregulaator magneetoga mootorrattale

            Ma kasutan ka ainult kollast juhet. Esitule pirn H4 peab vastu, kuid tagatule pirnid põlesid kordamööda läbi. Selles regulaatoris on mingi alaldusdiood kaa, tagutulele võtsin pinget läbi selle ja üldse panin taga tulle 2 LED pirni @ 12V.
            Siiamaani pole midagi läbi põlenud.
            Peab ainult uue esitule ostma, kuna vana sai eelmise ratta peal kannatada ja kinnitus puru.

            Comment


              #51
              Vs: Pingeregulaator magneetoga mootorrattale

              Poisid, mõõtke pinget, aga arvestage, et need tagatule pirnid ei salli eriti vibratsiooni ( juhul, kui te sõita olete jõudnud ). Omal ajal sai veokatel, millel tagaotsas raputav süsteem oli iga jummala päev komplekti pirne ringi lüüa.

              Comment


                #52
                Vs: Pingeregulaator magneetoga mootorrattale

                Minu omal tõuseb pinge kuni 20V AC, siis regulaator hakkab tööle ja tõmbab 15 peale tagasi, kuid kui mingi piirini langeb, siis jälle tõuseb 20-ni enne kui reguleerima hakkab.

                Comment


                  #53
                  Vs: Pingeregulaator magneetoga mootorrattale

                  Sul miski tripper seal. Pooljuhtide peal asi ei tohiks kuskilt otsast sedasi käituda - oleks miski relee kummist vedruga, siis saaks veel aru. Kas sa seda 25.- versiooni siis käima ei saanud ( türistor kaks takki ja 7,2V (vist) stabilitron ). Mul käivitus omal ajal lambist, aga pead võtma vahelduvvoolu poole pealt, muidu unustab türistor ennast lahti. Ma prooviks ikkagi nii, et mähise keskelt ülearune mättasse ja kogu pidu - saad 14V valgustusele.

                  Comment


                    #54
                    Vs: Pingeregulaator magneetoga mootorrattale

                    Veel jääb küsimuseks, mida teevad seal eurojeti skeemis need ballasttakistid. Oled sa mõõtnud, kui kõrgele sul pinge tõuseb, kui koormus taga on, aga regulaatorit pole? Sellest ma saan aru, et tühijooksul mõõdad miski 70V kõrgematel pööretel. Aga koormuse all?

                    Comment


                      #55
                      Vs: Pingeregulaator magneetoga mootorrattale

                      koormuse all ilma regulaatorita põleb H4 läbi.

                      See ca 45 EEK variant ei töödanud, kasutasin 8,2V stabilitroni. Testides mingi suvalise seina adapteriga(AC) sai see ilusti 14,5V peale reguleeritud, kuid ratta peal tegi ta 2V ainult

                      Need takistid peaks koormus olema, kui esituli ei põle.

                      Näiteks Minski regulaatoriga oli asi 14V piires, kuid see karp liiga suur kolakas.

                      Mina lahendasin oma probleemi nii, et kasutan tagatules auto 12V LED pirne.

                      Comment


                        #56
                        Vs: Pingeregulaator magneetoga mootorrattale

                        ega sellele halogeenile kah ei meeldi ülepinge, pidi eluiga jõhkralt lühendama. Ma kipun siiski arvama, et miskit läks selle ühendusega sul nihu, et reguleerima ei hakanud. Kus sul mähise otsad ühendatud on? Teine variant on pista mingi püsiv koormus genele järgi ja kui pinge on mõistuse piires, siis miski kolmejalgne pingeregulaator sinna järgi - vajadusel trans võimendina külge, aga üldiselt peaks türistor ikkagi kõige inimlikum ja odavam lahendus olema.

                        Comment


                          #57
                          Vs: Pingeregulaator magneetoga mootorrattale

                          Seda sama regulaatorit on 2tk samadel ratastel(minul ja sõbral).
                          Pinget sai võetud generaatori mähise keskväljavõttest(kollane juhe)- selles on kaa veendutud, et see kollane on keskväljavõte.

                          Regulaatoril on 4 otsa millest 1 on mass mis on ühenduses korpusega, selle kohal on regulaatori ots, kollane juhe. 2 ülejäänud otsa on alaldusdiood.

                          Veel üks mõte mida proovida: on ühendada see valge juhe(mähise lõpp) sinna dioodi otsa, kus ta käima peaks, ehk tahab regulaator sinna kõrgemat pinget saada, kui kollases juhtmes on ja reguleerib selle järgi õigesti.
                          Läbi dioodi ju toimub aku laadimine rolleril, ehk tõesti kontrollitakse seda pinget hoopis.

                          Hetkel kui on ühendatud ainult kollane ja mass, siis ta hakkab reguleerima kusagil keskmistel pööretel kui pinge tõuseb 20V -ni, selle tulemusel pinge langeb 14V peale. Aga kui pöörded lasta maha tühikäigule ca 1000 rpm, siis on pinget ca 10V ja regulaator ei tööta jälle, kui pöördeid suurendada siis pinge tõuseb jälle 20V - ni ja siis hakkab regulaator tööle ning pinge on 14V.
                          Niimodi ta praegu käitub. Seega sõidu ajal neid pinge hüppeid ikka tekkib.

                          Comment


                            #58
                            Vs: Pingeregulaator magneetoga mootorrattale

                            Esmalt postitatud ints0000 poolt
                            ... neid pinge hüppeid ikka tekkib.
                            ma pean vist uurima hakkama äkki regulaator pekkis ...
                            kui reggulaator saab lühist, kas põleb läbi ja kuidas see avaldub, laseb lihtsalt kollase juhtme pinget endast läbi?
                            mu eelmises postis rolleri põhimõtte skeem, seal tulede lüliti käib ümberlülitusena läbi takisti massi. Miks see vajalik ja kas ilma paraja koormuseta võib regulaator viga saada?

                            soovitage väikest akut, kaitsmeplokki ja tuledelülitit!

                            Comment


                              #59
                              Vs: Pingeregulaator magneetoga mootorrattale

                              Mis mõttes saab lühist?
                              Ta ise lühistabki generaatorit(kui pinge liiga suur, siis türistor avaneb ja ülejäägid lähevad massi).
                              sõber juba mitu kuud sõidab, pole mingeid koormustakisteid ja regulaatoriga pole kaa midagi juhtunud, temal töötab regulaator samamoodi nagu minulgi.

                              Lülitit mine uuri kloostrimetsa motopoest. Hooldusvaba aku saad tevalost.

                              Comment


                                #60
                                Vs: Pingeregulaator magneetoga mootorrattale

                                Na****a sulle akut tarvis, kui niisama käima läheb. Üks peavalu ilma akuta vähem. Ints siin mainis, et proovis miski plokki, ja see asi oli käranud küll. Kas kusagilt seel ploki skeemi kah on võimalik leida? Ehk väike koormus aitab stabiliseerida asja. Üldiselt toimetavad need asjad kõige paremii siis, kui koormus gene nimivõimsusele lähedane.

                                Comment

                                Working...
                                X