Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Selge. Umbes-täpselt niimoodi ma seda asja ette kujutasin ka, kuid mõtlesin kindlusemõttes siit igaks sajaks juhuks üle küsida kas olen ikka õigel teel Tänud
Mootorist tuleb näiteks 6 juhet välja, 3 on omavahel sillatud ja 3 lähevad läbi lüliti pistikusse. N jõuab mootorisse läbi korpuse. Kuidas see niiviisi ümber teha, et oleks kuhugile võimalik ka PE ühendada?
Mootorile ei ole N vaja. Need 3 mis on sillatud ongi mootori "null", mida ei ühendata. Kolm , mis lähevad lülitisse on faasid. PE tuleb mootori korpusega ühendada.
Mõtteainet on siin kõvasti.
Ehe näide:
Olin tunnistajaks, et on olukordi, kus investeeringud tasuvad end ära. Tööpingi kilbis oli kõigele muule lisaks ka pisike reaktor koos tööstusliku RCCB-ga. Ja üks veomootor läks kerega lühisesse ja nii et multimeeter näitas pärast tulemit 0 ringis ning mootor tuli muidugi välja vahetada. Asja point on selles, et tava-asünkroonmootori hind on tühine võrreldes teda tüüriva 3 faasi pealt töötava inverteriga. Ja kui arvestada ka sellega, et masina juht-kontroller on ju ühte otsa pidi ka maandusjuhtme küljes (seal küll 500 oomi takk vahel, aga ikkagi..). Ma olen üsna kindel, et selline olukord oleks inverteri skiibi rikkunud ja.. võibolla muudki veel; kuid mitte seekord.
Mõte selles, et PE ja N eraldi puhtal kujul pole veel piisav kaitsmaks sind või sinu vara.
Ma ei leidnud ka esimese hooga selle andmelehte.
Aga see on ju tänapäevane seade ja peaks olema varustatud kolmefaasilise standardse pistikuga. Või milles üldse probleem on?
Comment