Autoakulaadijate tagasikutsumine
Collapse
X
-
Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine
On: https://photos.app.goo.gl/1SKjX34ahISHWSDO2 Pärast eespoolkirjeldatud remonti töötab. Samas ei näe põhjust temale mingit "näidispoomist" korraldada.
KUI on huvi neid krokodillidega varustet rabedaks ja kangeks muutuvaid juhtmeid proovida, siis võib osta sealtsamast Handymannist suvalise teise Rawlink'i akulaadija - neil kõigil on samad peenikesed juhtmed. Ainult juhtme väljumine seadme korpusest on mõnel õnnestunumalt lahendatud. Minu silme läbi on nad (suvalised Rawlinki laadijamudelid) üsna ühtemoodi tuleohtlikud.Comment
-
Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine
Mis on see, millega ei saa õnnetust põhjustada?
Kivikirves on veel kindlasti ohtlik tehisintellekti seade.
Midagi lihtsamat?Comment
-
Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine
Selge on see, et säärase laadijaga oleks teha paljutki, kasvõi uurimuslikul motiivil.
Aga legaalsetel viisidel seda teha ei saa.Vana helitehnika remont PärnusComment
-
Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine
Midagi ikka saab teha. Trafo mähisetraatide mõõtmises pole kindel, kuid fotosid saan teha. Ainult hiljem - mõne päeva pärast.Comment
-
Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine
Trafo mähisetraate mõõta lihtviisil ei õnnestu. Lammutada töötavat seadet selleks ka ei tahaks. Kui mingit informatsiooni peaks kandma trafo südamiku ristlõige, siis see peaks fotodelt enam-vähem selguma.Comment
-
Comment
-
Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine
Kaitset ei tuvasta mitte ühtegi.
Kas see traataas arvatava kaitsme koha peal on ise pandud või oli tehasest?Comment
-
Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine
). Originaalkaitse nägi välja nagu kandiline plaatkondensaator.
viimati muutis kasutaja Plinn; 25 March 2018, 06:04.Comment
-
Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine
Kas selline?
Comment
-
Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine
Artiklis oli kirjutatud: Teine põleng toimus ühe eramaja garaažis, kus oli ära põlenud aku laadimise ajal aku all olnud tool.
Fotol on hoopis taburet ja mingid akulaadija jäänused ning põrandal vedelavad juhtmed. Akut pole üldse pildil. Pole ka nimetatud, kes ekspertiisi tegi.
Ei soovi kellelegi sellist õnnetust!
Tegelikult peab jälgima ka aku mahutavust, et see ei ületaks laadija passis lubatut, ruumi temperatuuri, ventilatsiooni olemasolu, kergestisüttivad materjalid ja vedelikud ei tohi lähedal olla. Akude laadimine ei toimu ka mitmekordse maja 1. või keldrikorrusel, toas, kuna laadimise lõpus eralduv vesinik võib süttida või teatud vahekorras hapnikuga paugu teha. Vesinik on väga plahvatusohtlik, piisab näiteks ühest valgustuse lüliti sädelemisest.
Pikem laadimisaeg ja väike vool suurema mahutavuse korral oleks nagu aku eluea suhtes isegi hea - laadimisaeg ainult pikeneb. Tegelikult suureneb laadimisvool aku väiksema sisendatakistuse tõttu ja ka laadimisaeg suurema vooluga on pikem. Võib tekkida ülekuumenemine ja kui termokaitse ei rakendu õigel temperatuuril, võibki tekkida probleem. Ma olen näinud remondil kergelt sulanud plastkorpusi, kuid päris põlema pole ükski seni läinud - eeldusel, et laadimisruumi elektrisüsteem on korras ja kilbis on ikka õige automaat. Sügisel remontisin 2 auto akulaadijat, mida oli kasutatud traktoriaku laadimiseks. Ka antud juhul oli laadija arvestatud väiksema aku mahutavusega.
Antud juhul tuleb kindlasti panna õige kaitse, mitte traadijupp!Comment
-
Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine
Mahtuvus on küll tagumine asi mida jälgida, kui traktoriaku laadija maha põletab siis ei aita miski et "lubatud" aku asja terveks jätab. Siis peaks juba mingit eridisaini rakendama et põlemist tahtlikult tekitada.
Ei hakka üldse arutlema kas peaks mahutavust kasutamaMa ei saa sellest aru, järelikult on see vale.Comment
-
Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine
При выборе ЗУ для автомобильного аккумулятора нужно учесть следующие моменты:
- режимы для различных типов АКБ. Самые распространённые аккумуляторы типа WET с жидким электролитом. Ещё есть AGM, GEL. В случае двух последних нужно специальное ЗУ или универсальное с режимом для этих батарей. Для WET годятся все устройства;
- выходное напряжение. Этот параметр нужно подбирать в зависимости от номинального напряжения вашего аккумулятора. Некоторые модели устройств позволяют заряжать батареи с различным напряжением (6/12/24В). Для распространённых автомобильных батарей 12В выходное напряжение должно быть не менее 16 вольт. Этого будет достаточно для полной зарядки АКБ;
- ток зарядки. Это значение подбирается в зависимости от номинальной ёмкости батареи. Он должен быть не менее 0,1 от номинальной ёмкости. Лучше если будет небольшой запас, чтобы зарядное устройство не работало на пределе своих возможностей.
Comment
-
Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine
ток зарядки. Это значение подбирается в зависимости от номинальной ёмкости батареи. Он должен быть не менее 0,1 от номинальной ёмкости. Лучше если будет небольшой запас, чтобы зарядное устройство не работало на пределе своих возможностей.
Mis aastast see jutt oli?
***
70-ndatel oli kindel nõue, et vool ei tohi olla suurem kui 1/10.
Siis tuli Ziguli ja vool pidi olema mitte rohkem kui 1/20 mahtuvusest.
***
Siiani alles need tolleaegsed targad raamatud. Eesti keeles ja puha.
Juba siis oli täpselt teada kuidas peab ja kuidas ei tohi.
Ainult akut ennast polnud saada ja lõpuks tuli ise vana uueks taastata.Comment
Comment