Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Autoakulaadijate tagasikutsumine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine

    Esmalt postitatud A.R. poolt Vaata postitust
    Handymann ei taha enam kohe kuidagi sellist asja pakkuda.
    Samas oleks see tore õppevahend elektroonikule.

    Vast on kellelgi veel selline TÖÖTAV laadija alles ja on seda nõus ära müüma.
    Oleksin huvitatud ja teeks sellest siis näitliku põlemise õpetamise vahendi.
    Tegelikult oleks parem kui sellised asjad siiski kaoksid.
    Jah, Sina tead et see on näitlik õppevahend. Kus on garantii et see ei satu inimese kätte (kolleegid, pärijad j.n.e.) kes seda ei tea ja sellega seetõttu õnnetuse põhjustab ?

    Comment


      #32
      Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine

      Esmalt postitatud Plinn poolt Vaata postitust
      On: https://photos.app.goo.gl/1SKjX34ahISHWSDO2 Pärast eespoolkirjeldatud remonti töötab. Samas ei näe põhjust temale mingit "näidispoomist" korraldada.
      KUI on huvi neid krokodillidega varustet rabedaks ja kangeks muutuvaid juhtmeid proovida, siis võib osta sealtsamast Handymannist suvalise teise Rawlink'i akulaadija - neil kõigil on samad peenikesed juhtmed. Ainult juhtme väljumine seadme korpusest on mõnel õnnestunumalt lahendatud. Minu silme läbi on nad (suvalised Rawlinki laadijamudelid) üsna ühtemoodi tuleohtlikud.
      Kas saaksite panna foorumisse mõne pildi sisust. Hea oleks ka mõõta primaar ja sekundaar mähisetraatide läbimõõdud. Siis saab voolutiheduste järg arvutada, kumb mähis hakkab esimesena kuumenema ülekoormusel.

      Comment


        #33
        Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine

        Esmalt postitatud Arvi poolt Vaata postitust
        Tegelikult oleks parem kui sellised asjad siiski kaoksid.
        Jah, Sina tead et see on näitlik õppevahend. Kus on garantii et see ei satu inimese kätte (kolleegid, pärijad j.n.e.) kes seda ei tea ja sellega seetõttu õnnetuse põhjustab ?
        Täitsa nõus.
        Mis on see, millega ei saa õnnetust põhjustada?
        Kivikirves on veel kindlasti ohtlik tehisintellekti seade.
        Midagi lihtsamat?

        Comment


          #34
          Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine

          Selge on see, et säärase laadijaga oleks teha paljutki, kasvõi uurimuslikul motiivil.
          Aga legaalsetel viisidel seda teha ei saa.
          Tegelikult saab küll.Üks variant toodi siin välja:Laadija ostnud inimene müüb selle huvilisele.Teine täiesti legaalne variant on tellida samasugune juust kuskilt jebaist või alibabaast.
          Vana helitehnika remont Pärnus

          Comment


            #35
            Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine

            Esmalt postitatud Svago poolt Vaata postitust
            Kas saaksite panna foorumisse mõne pildi sisust. Hea oleks ka mõõta primaar ja sekundaar mähisetraatide läbimõõdud. Siis saab voolutiheduste järg arvutada, kumb mähis hakkab esimesena kuumenema ülekoormusel.
            Midagi ikka saab teha. Trafo mähisetraatide mõõtmises pole kindel, kuid fotosid saan teha. Ainult hiljem - mõne päeva pärast.

            Comment


              #36
              Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine

              Esmalt postitatud Plinn poolt Vaata postitust
              Midagi ikka saab teha. Trafo mähisetraatide mõõtmises pole kindel, kuid fotosid saan teha. Ainult hiljem - mõne päeva pärast.
              Kõik viimati tehtud klõpsud siin: https://photos.app.goo.gl/PVl5YLCi4pNrvBwy2
              Trafo mähisetraate mõõta lihtviisil ei õnnestu. Lammutada töötavat seadet selleks ka ei tahaks. Kui mingit informatsiooni peaks kandma trafo südamiku ristlõige, siis see peaks fotodelt enam-vähem selguma.

              Comment


                #37
                Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine

                Esmalt postitatud Plinn poolt Vaata postitust
                Kui mingit informatsiooni peaks kandma trafo südamiku ristlõige, siis see peaks fotodelt enam-vähem selguma.
                2.8x2.4=6.72, see võiks olla 30VA.
                http://hparchive.com/
                https://worldradiohistory.com/index.htm

                Comment


                  #38
                  Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine

                  Kaitset ei tuvasta mitte ühtegi.
                  Kas see traataas arvatava kaitsme koha peal on ise pandud või oli tehasest?

                  Comment


                    #39
                    Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine

                    Esmalt postitatud martinr112 poolt Vaata postitust
                    Kaitset ei tuvasta mitte ühtegi.
                    Kas see traataas arvatava kaitsme koha peal on ise pandud või oli tehasest?
                    Jah see on jupp krossitraati (sidemehed teavad, mis on krossitraat) ja on ise kiiresti kaitsmeasemele pandud (ajutiselt ikka! ). Originaalkaitse nägi välja nagu kandiline plaatkondensaator.
                    viimati muutis kasutaja Plinn; 25 March 2018, 06:04.

                    Comment


                      #40
                      Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine

                      Esmalt postitatud Plinn poolt Vaata postitust
                      Originaalkaitse nägi välja nagu kandiline plaatkondensaator.
                      Kas selline?

                      Comment


                        #41
                        Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine

                        Jah! Kandiline. Paraku ei uurinud, kas mingit tähistust ka peal oli, ja ei hoidnud ka ajaloo tarvis alles.

                        Comment


                          #42
                          Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine

                          Artiklis oli kirjutatud: Teine põleng toimus ühe eramaja garaažis, kus oli ära põlenud aku laadimise ajal aku all olnud tool.
                          Fotol on hoopis taburet ja mingid akulaadija jäänused ning põrandal vedelavad juhtmed. Akut pole üldse pildil. Pole ka nimetatud, kes ekspertiisi tegi.
                          Ei soovi kellelegi sellist õnnetust!

                          Tegelikult peab jälgima ka aku mahutavust, et see ei ületaks laadija passis lubatut, ruumi temperatuuri, ventilatsiooni olemasolu, kergestisüttivad materjalid ja vedelikud ei tohi lähedal olla. Akude laadimine ei toimu ka mitmekordse maja 1. või keldrikorrusel, toas, kuna laadimise lõpus eralduv vesinik võib süttida või teatud vahekorras hapnikuga paugu teha. Vesinik on väga plahvatusohtlik, piisab näiteks ühest valgustuse lüliti sädelemisest.
                          Pikem laadimisaeg ja väike vool suurema mahutavuse korral oleks nagu aku eluea suhtes isegi hea - laadimisaeg ainult pikeneb. Tegelikult suureneb laadimisvool aku väiksema sisendatakistuse tõttu ja ka laadimisaeg suurema vooluga on pikem. Võib tekkida ülekuumenemine ja kui termokaitse ei rakendu õigel temperatuuril, võibki tekkida probleem. Ma olen näinud remondil kergelt sulanud plastkorpusi, kuid päris põlema pole ükski seni läinud - eeldusel, et laadimisruumi elektrisüsteem on korras ja kilbis on ikka õige automaat. Sügisel remontisin 2 auto akulaadijat, mida oli kasutatud traktoriaku laadimiseks. Ka antud juhul oli laadija arvestatud väiksema aku mahutavusega.

                          Antud juhul tuleb kindlasti panna õige kaitse, mitte traadijupp!
                          viimati muutis kasutaja Svago; 24 March 2018, 21:21. Põhjus: sõna

                          Comment


                            #43
                            Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine

                            Mahtuvus on küll tagumine asi mida jälgida, kui traktoriaku laadija maha põletab siis ei aita miski et "lubatud" aku asja terveks jätab. Siis peaks juba mingit eridisaini rakendama et põlemist tahtlikult tekitada.

                            Ei hakka üldse arutlema kas peaks mahutavust kasutama
                            Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                            Comment


                              #44
                              Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine

                              При выборе ЗУ для автомобильного аккумулятора нужно учесть следующие моменты:
                              • режимы для различных типов АКБ. Самые распространённые аккумуляторы типа WET с жидким электролитом. Ещё есть AGM, GEL. В случае двух последних нужно специальное ЗУ или универсальное с режимом для этих батарей. Для WET годятся все устройства;
                              • выходное напряжение. Этот параметр нужно подбирать в зависимости от номинального напряжения вашего аккумулятора. Некоторые модели устройств позволяют заряжать батареи с различным напряжением (6/12/24В). Для распространённых автомобильных батарей 12В выходное напряжение должно быть не менее 16 вольт. Этого будет достаточно для полной зарядки АКБ;
                              • ток зарядки. Это значение подбирается в зависимости от номинальной ёмкости батареи. Он должен быть не менее 0,1 от номинальной ёмкости. Лучше если будет небольшой запас, чтобы зарядное устройство не работало на пределе своих возможностей.
                              Eriti kehtib see tänapäeva säästulaadijate kohta.

                              Comment


                                #45
                                Vs: Autoakulaadijate tagasikutsumine

                                ток зарядки. Это значение подбирается в зависимости от номинальной ёмкости батареи. Он должен быть не менее 0,1 от номинальной ёмкости. Лучше если будет небольшой запас, чтобы зарядное устройство не работало на пределе своих возможностей.

                                Mis aastast see jutt oli?
                                ***
                                70-ndatel oli kindel nõue, et vool ei tohi olla suurem kui 1/10.
                                Siis tuli Ziguli ja vool pidi olema mitte rohkem kui 1/20 mahtuvusest.
                                ***
                                Siiani alles need tolleaegsed targad raamatud. Eesti keeles ja puha.
                                Juba siis oli täpselt teada kuidas peab ja kuidas ei tohi.
                                Ainult akut ennast polnud saada ja lõpuks tuli ise vana uueks taastata.

                                Comment

                                Working...
                                X