Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

    Esmalt postitatud EnnS poolt Vaata postitust
    Toatemperatuuril, täislaetud akuga ning mõõtjaga, mis muuhulgas ka ümbritsevat temperatuuri arvestab. Kuliibinluse asemel ma panustan headesse riistadesse.
    Mis tähendab seda, et -30 on sellel akul oluliselt vähem mahutavust kättesaadav.
    See temperatuuri arvestamine ei oma antud hetkel mingit tähtsust mõõtja puhul, sest tema mõõdab seda mahutavust, mida saab ja pliiaku annabki toasojana või midagi taolist oma maksimum mahutavuse välja.
    -30ga on 13Ah akul alles tunduvalt alla 10Ah, lambist pakuksin, et näiteks 5 Ah.
    Lisaks ei suuda selline aku ka käivitusvoolu enam anda korralikku, eriti -30ga.
    See 45-48Ah aku on uuena jah ok, aga -30ga ikkagi napivõitu ja kui ta on juba mitu karmi talve saanud, siis saab sealt vähem kätte.
    Ma tegelikult olen eelpool juba kõik ära seletanud, loe mu postitusi.

    Comment


      #32
      Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

      Jah. Ja selle akuga sai veel -20C auto käima, kui just mitmeks päevaks seisma ei jätnud.

      Aga seda on sulle juba üritatud öelda, et lase oma auto üle vaadata.

      Comment


        #33
        Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

        Esmalt postitatud EnnS poolt Vaata postitust
        Jah. Ja selle akuga sai veel -20C auto käima, kui just mitmeks päevaks seisma ei jätnud.

        Aga seda on sulle juba üritatud öelda, et lase oma auto üle vaadata.
        ma juba ütlesin, et see Civic käivitub hästi ja see on isa auto.
        -20 ja -30 on väga erinevad temperatuurid, lisaks on selline aku nagu sa kirjeldad väga napp ja iga erinevus võib tekitada selle, et sa enam autot käima ei saa.
        Meie kliimas ei ole mõtet alla 60Ah akuga sõita.
        Lahja akuga pead väga täpselt hoolitsema selle eest, et ta külmaga oleks alati maksimaalselt laetud.

        Ma ei saa aru, miks jätkatakse seda teemat offtopicuga ?
        Mina olen oma eesmärke selles osas juba kirjeldanud ja minu arusaamisega ei ole küll mingit probleemi.
        Mina küsisin konkreetse küsimuse ja ootan sellele ka konkreetset vastust.

        Comment


          #34
          Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

          Mul on diisel Land Roveril 60Ah aku. Aga ikkagi jõudu kuliibinluses.

          Comment


            #35
            Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

            Sa oled vastanud kõigele muule kui sellele, mida teada soovitakse.

            ...oluliselt vähem...või midagi taolist...tunduvalt...lambist pakuksin...anda korralikku...napivõitu...

            Sorry, aga siit ei saagi midagi tulla.
            Erilahendused.
            PS või mail.

            Comment


              #36
              Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

              Esmalt postitatud W@ldur poolt Vaata postitust
              Sa oled vastanud kõigele muule kui sellele, mida teada soovitakse.

              ...oluliselt vähem...või midagi taolist...tunduvalt...lambist pakuksin...anda korralikku...napivõitu...

              Sorry, aga siit ei saagi midagi tulla.
              Mõned inimesed ei viitsi lihtsalt lugeda ja kaasa mõelda.
              viimati muutis kasutaja klemmikas; 25 m 2018, 22:06.

              Comment


                #37
                Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

                Esmalt postitatud klemmikas poolt Vaata postitust
                Meie kliimas ei ole mõtet alla 60Ah akuga sõita.
                Lahja akuga pead väga täpselt hoolitsema selle eest, et ta külmaga oleks alati maksimaalselt laetud.
                Kuna tegu niivõrd asjalikult argumenteeritud väitega, siis teeks tarbijakaitsele ettepaneku autoomanike tüssamise vältimiseks keelustada alla 60Ah akude müük Eestis ?

                Comment


                  #38
                  Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

                  Esmalt postitatud klemmikas poolt Vaata postitust
                  Ma ei saa aru, miks jätkatakse seda teemat offtopicuga ?
                  Jälgin teemat. Mis on offtopic ja mis ei ole, on siin modede määrata. Foorumlaste konkreetsetele küsimustele tuleks ka konkreetselt vastata ja lõpetada nende süüdistamine selles, et "nad pole minu kirjutisi lugenud".
                  Keegi pole targemaks muutunud sellest, et mind lolliks peab.

                  Comment


                    #39
                    Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

                    Esmalt postitatud klemmikas poolt Vaata postitust
                    ma juba ütlesin, et see Civic käivitub hästi ja see on isa auto.
                    -20 ja -30 on väga erinevad temperatuurid, lisaks on selline aku nagu sa kirjeldad väga napp ja iga erinevus võib tekitada selle, et sa enam autot käima ei saa.
                    Meie kliimas ei ole mõtet alla 60Ah akuga sõita.
                    Lahja akuga pead väga täpselt hoolitsema selle eest, et ta külmaga oleks alati maksimaalselt laetud.
                    Odavad ei ole aga ilma aretamata peaks need akud ära mahtuma:

                    või isegi 65A/h
                    Maailm oleks puhas ja süüta
                    kui poleks õllejogurtit
                    - Õ.Õ.

                    Comment


                      #40
                      Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

                      Esmalt postitatud Matis poolt Vaata postitust
                      Ei need akud ei mahu, ma olen ikka kodutöö ära teinud.
                      Sellele Civicule mahub aku laiusega 129, aga kindlasti mitte 172-173.

                      Nii minu Accordil, kui isa Civicul on hetkel selline aku peal.


                      Accordile on ka ettenähtud see pisike, sinna saaks aretada kerge vaevaga, kuid siis ei saaks kasutada aku originaal katteplastikuid. Kinnituse aretaks ja kuidagi külge.
                      Mul Accordil isegi oli mõte osta 65Ah Yuasa, aga lõpuks otsustasin originaalmõõdus panna ja lihtsalt vajadusel uus osta mingi aja pärast.
                      Sama kerega Accordi diislile on suurem aku ettenähtud, aga siis on akukatte plastikud ka teised ja alus ning ilmselt ka kinnitus ja koht sellega üleüldse arvestatud siis.
                      Sellist mõtlesin osta Accordile, aga ei hakanud aretama, katteplastikul on ka ilmselt ikka mingi eesmärk ja alusel.



                      Rääkides 230Ah akust, siis meenutan Müüdimurdjate kuulsat ütlust "Kui miski on väärt tegemist, siis on ta väärt ületegemist".

                      Inimesed, kes ei ole selle väikese akuga autoga kokkupuutnud, ei mõista, et sinna ei pruugi mahtudagi normaalmõõdus aku ja mida tähendab see väike aku külmaga.
                      Kui sellele vanale Civicule mahuks 173 laiusega 60-65Ah aku, oleksin ma selle sinna ammuilma ostnud.
                      viimati muutis kasutaja klemmikas; 26 m 2018, 09:56.

                      Comment


                        #41
                        Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

                        Nonii, terve postitus, kus kordagi ei räägi generaatorist, ja suund on võetud üteluste-poole...
                        Lisame siis:

                        "Kes teeb, see jõuab!"
                        "Kassil saba koormaks."
                        "Kus kiitust, seal laitust."
                        "Näputäis tõtt on parem kui sületäis valet."

                        "Inimesed, kes ei ole selle väikese akuga autoga kokkupuutnud, ei mõista, et sinna ei pruugi mahtudagi normaalmõõdus aku ja mida tähendab see väike aku külmaga."

                        Usu, mul Audi 80 bensukas sõidab täiesti tavasuuruses Excide või Varta akuga, 1tk. Ja generaatorit on ka 1tk. Ja ise läks käima.
                        Jutust jääb mulje, et 60+Ah paneb masina lendama.
                        Civicusse ei pruugi mahtuda oringaalsuuruses aku... EV100 filmijätkuks kisub...
                        Erilahendused.
                        PS või mail.

                        Comment


                          #42
                          Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

                          Pole küll mainitud autodele kapoti alla piilunud aga kas poleks siiski lihtsam (ka puhtam, kuivem ja muretum tunne) kombineerida sinna alus suurema aku jaoks kui hakata läbi salongi (või kõhu alt või katust mööda, vahet pole) pagassis oleva akuni räigeid juhtmeid vedama.

                          Autod on küll enamus rauast aga põlevad päris ilusa leegiga. Ja suurel akul on energiat ikka seamoodi...

                          Comment


                            #43
                            Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

                            Esmalt postitatud klemmikas poolt Vaata postitust
                            Inimesed, * * * ei mõista * * *
                            Jätkub teiste süüdistamine milles iganes.
                            Läbusta mujal. Kinni.
                            Keegi pole targemaks muutunud sellest, et mind lolliks peab.

                            Comment


                              #44
                              Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

                              Teema täienduseks meenub, et kui mõned aastad tagasi oli sarnane talv pikemalt kui vaid praegune külm nädal, siis tühjenes mu pea kahetonnise Renault Espace originaalaku korduvalt. Kui alguses täkutasin just selleks puhuks (ning kodus elektrikatkestuse ajal inverteri toiteks ja mobla-arvuti laadimiseks) ostetud 42 Ah nö odavakuga, siis tüütas see ära ja paningi selle pisikese autosse originaalaku asemele. Ei olnud kasutamisel mingit vahet tunda. Peab veel mainima, et tegu polnud esimeses nooruses akuga, oli olnud ühe suve ka vana auto mootoriruumis.
                              Praegugi nii see 42-ne kui ka Espace toonane originaalaku kööginurgas seismas, juhul kui peaks vaja minema.
                              73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
                              ATiP1pN4XeM

                              Comment

                              Working...
                              X