Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

    Kui tahta näiteks laadida akusid tühikäigul töötava mootoriga siis tegelikult pole genekate paralleeli panek üldse halb idee. Alternatiiv oleks väiksem geneka rihmaseib, mis tähendab väiksemat kontaktpinda aga suuremat koormust kuna genekas hakkab varem tööle=tõenäolisemalt läbilibisev rihm. Ning ega genekat ei saa ka lõputult kiirelt ringi ka ajada.
    Maailm oleks puhas ja süüta
    kui poleks õllejogurtit
    - Õ.Õ.

    Comment


      #17
      Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

      Kahtlen, et keegi sellesse esialgu teoreetilisse "projekti" investeerida soovib.
      Mootori tühikäigul peaks generaator enamus oma võimsust välja andma.
      Selles ma väga ei kahtlegi, et generaator ei jõuaks, jõuab ikka, kuid kahe generaatori puhul on koormus ühele generaatorile väiksem ja see on hea.
      Lisaks oleks, siis hea täkku anda.
      kahtlen, et laadimisvool 70A ületaks sellel akul, võibolla mingi väga lühike aeg, kui ta väga tühi oleks.

      Ma olen tegelikult kogu oma põhjuse juba ära seletanud, võibolla veidi võin lisada.
      Alustame, siis sellest, et akud meeldivad mulle, need on lahedad ja põnevad.
      See projekt oleks ühtlasi ka naljakas ja samas väga põnev.
      nagu ka eelpool mainisin, on originaalis tal väike aku levinuim 45Ah, mõned ka väimsemad ja suurim 48Ah, suurem aku sellele vanale Civicule ei mahu.
      See väike aku, aga ei ole meie külma kliima jaoks kõige sobivam talvel.
      Siis see olekski nagu selline vastus väiksele akule, et paneksin suure ja võimsa, millest oleks küll, ühtlasi oleks ka hea teistele täkku anda.
      Seda kõike aitaks kaasa kaks generaatorit paralleelis.

      Selle teema nagu ütlesin tegin ikkagi esialgu teoreetiliselt ja enda harimiseks.

      See teadmine, et ma võin kaks generaatorit paralleeli panna võib ära kuluda misiganes teises olukorras, kus on autolt palju voolu vaja võtta.

      Lisan ka seda, et mulle meeldib autode käivitust erinevatel viisidel toetada.
      Käivitusfunktsiooniga laadija, muidu laadijaga aku laadimine, akukarbiga auto käivitamine ja krokodillidega nii täkku andmine, kui täkku võtmine enda autole.
      ostsin selleks puhuks ka jämedad pikad krokodillid, tõsi odavad, aga sõiduauto jaoks vast piisavad.

      Olgu öeldud, et tegemist oleks rohkem sellise meelelahutusliku projektiga, praktilist kasutust oleks vähe.
      Kui tahta olla praktiline, võiks sellele autole pagassi 80-100Ah aku ehitada.

      Comment


        #18
        Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

        See vahva projekt meenutab mulle aastat 1988, kus ma panin oma Žiguli pagasnikusse vana kombainiaku, sest uusi akusid poest osta ei saanud ja paljas väsinud originaal talvel käima ei tõmmanud.

        Praegu on meil aasta 2018 ja normaalsed akud poest saadaval. Seega küsin - milleks?

        Comment


          #19
          Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

          Esmalt postitatud EnnS poolt Vaata postitust
          See vahva projekt meenutab mulle aastat 1988, kus ma panin oma Žiguli pagasnikusse vana kombainiaku, sest uusi akusid poest osta ei saanud ja paljas väsinud originaal talvel käima ei tõmmanud.

          Praegu on meil aasta 2018 ja normaalsed akud poest saadaval. Seega küsin - milleks?
          Mitu korda ma pean ütlema, et sellele Civicule ei mahu 60Ah aku peale.
          Sellele mahub peale 45-48Ah aku ja enamjaolt on saadaval 45Ah ja ka mitmed väiksemad.
          kas on tõesti nii raske seda eelnevalt lugeda?
          Ma just eelmises postituses seletasin ära miks, sa vist ei lugenud?

          Igas foorumis paistab olevat mingi grupp inimesi, kes lendab teemasse lihtsalt sisse, loeb peamiselt pealkirja võibolla üle rea natuke teemat ka ja siis kukub kirjutama, ise arusaamata, millest üldse tegelikult jutt käib.

          Comment


            #20
            Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

            Kui sa püüad olla targem kui diplomeeritud autoinsenerid, kes selle Civicu konstrueerisid, siis võiks vähemalt mõne argumendigi esitada, mitte kõiki rünnata.

            Comment


              #21
              Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

              Kas see Civic on nõnda saast masin, et õiges suuruses akuga leiab ülesse -30 kraadi ja ei lähe käima?
              Praegu on peal korralik aku, masina elektrisüsteem on täiesti okei, ja koguaeg on hädad?
              Igasse foorumisse kipub alatasa ka keegi, kes enda tegevusest aru ei taha saada.
              Kui sa teoreetiliselt tahad vastust, siis teoreetiliselt võid projekti-raames generaatorid paralleeli panna.
              Abiks ka mõni arvutus, milline on laadimisvool; milline on täkuvool. Generaatorite müüja/tootja annab palju vajalikku infot, kasutatagu ära ainult.
              Kui sa siiski raudkindlalt ei saa Civicut lihtsalt käima 3a akuga, tasuks küsida esindusest abi.
              Erilahendused.
              PS või mail.

              Comment


                #22
                Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

                Esmalt postitatud EnnS poolt Vaata postitust
                Kui sa püüad olla targem kui diplomeeritud autoinsenerid, kes selle Civicu konstrueerisid, siis võiks vähemalt mõne argumendigi esitada, mitte kõiki rünnata.
                Kas sa oled teemat üldse lugenud korralikult? Tundub, et mitte, kõik on ära seletatud.
                Insenerid ei ole ilmselgelt põhjamaiste oludega arvestanud, nagu on seda -30.
                Insenerid teevad seda, mida neilt oodatakse ja nii nagu on majanduslikult otstarbekas ja nii nagu auto on mõeldud.

                Esmalt postitatud W@ldur poolt Vaata postitust
                Kas see Civic on nõnda saast masin, et õiges suuruses akuga leiab ülesse -30 kraadi ja ei lähe käima? ... Kui sa siiski raudkindlalt ei saa Civicut lihtsalt käima 3a akuga, tasuks küsida esindusest abi.
                Civic ei ole üldse saast masin, käivitub hästi.
                Aga ilmselgelt sul puudub pikem kogemus 45-48Ah akuga.
                viimati muutis kasutaja Scott; 25 m 2018, 21:31. Põhjus: järjestikpostitused kokku (kasuta multiquote nuppu mitme postituse tsiteerimisel)

                Comment


                  #23
                  Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

                  Jesus mother of God...

                  Suudad sa ilma tiraadita vastata, milleks sul on vaja kahte generaatorit paralleelitada?
                  Vastusevariandid:

                  1) Civicu käivitamiseks vajad suuremat akut, kui originaalis ettenähtud/võimaldatud;
                  2) Tahad külavahel täkku teha;
                  3) Ilma paraktilise katteta teoreetiline ülesanne;
                  4) Vabas vormis oma vastus, kuni 10 sõna.
                  Erilahendused.
                  PS või mail.

                  Comment


                    #24
                    Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

                    No sa võid ju need 2 generaatorit sinna panna, aga oled sa ikka päris kindel, et see on lihtsam kui ühe suurema generaatori paigaldamine?

                    Comment


                      #25
                      Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

                      Ma vahetasin oma Golfil kunagi aku välja, kui selle jääkmahtuvuseks oli jäänud ca 13Ah. Siis tekkisid pakasega käivitamisel probleemid. Sul on võimalik sellest 3x suuremat mahtuvust kasutada ja kurdad?

                      Comment


                        #26
                        Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

                        Mis aasta Civic ja mis mootoriga on? Kas sinna üldse mahub teine genekas ära?

                        Comment


                          #27
                          Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

                          Rom, 1997 civic 1,4 66kw.
                          Konditsioneeri pumba koht on tühi, sinna peaks saama panna teise generaatori, ma ei ole seda hetkel täpsemalt uurinud.

                          Sinna roolivõimu pumba alla, peaks saama panna.

                          Pilt on netist võetud, lihtsalt samasuguse kapoti alusega Civicu oma ja sama mootoriga.
                          Antud pildil on aku meie liiklusega juhi pool, ilmselt parempoolse rooliga, vasakpoolse rooliga Civicul on aku meie liikluse kaasreisija pool
                          Siin on üks pilt veel sarnasest Civicust, kus on hästi näha koht roolivõimu pumba all, kuhu peaks teine generaator ära mahtuma, sinna on ettenähtud konditsioneeri pump, aga antud civicul seda pole, millest räägin.


                          W@ldur, ma vastasin juba kõik ära, loe teemat.
                          viimati muutis kasutaja klemmikas; 25 m 2018, 21:25.

                          Comment


                            #28
                            Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

                            Võiks küsida nii, millel põhineb eeldus, et Civicu generaator ei suuda 230Ah akut laadida?

                            Comment


                              #29
                              Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

                              Esmalt postitatud a1 poolt Vaata postitust
                              Võiks küsida nii, millel põhineb eeldus, et Civicu generaator ei suuda 230Ah akut laadida?
                              Kas sa oled teemat hoolega lugenud? Vastus on olemas, ma ei ole sinu väidetud asja otseselt öelnud.

                              Esmalt postitatud EnnS poolt Vaata postitust
                              Ma vahetasin oma Golfil kunagi aku välja, kui selle jääkmahtuvuseks oli jäänud ca 13Ah. Siis tekkisid pakasega käivitamisel probleemid. Sul on võimalik sellest 3x suuremat mahtuvust kasutada ja kurdad?
                              Mis temperatuuril sa seda mahutavust mõõtsid? Ja mina räägin ikka -30 temperatuurist ka -25.
                              Meenutan siinkohal, et külmaga akult kättesaadav mahutavus kahaneb, nagu ka käivitusvool.
                              Samuti arvesta, et väiksem aku on juba uuena lahjem ja vananeb kiiremini, karmides talvistes oludes, võrreldes näiteks 60Ah ja suurema akuga.
                              Samuti on varu igapäevaseks kasutamiseks vähem.
                              viimati muutis kasutaja Scott; 25 m 2018, 21:33. Põhjus: järjestikpostitused kokku (kasuta multiquote nuppu mitme postituse tsiteerimisel)

                              Comment


                                #30
                                Vs: Mis juhtub, kui panna autol kaks generaatorit paralleeli?

                                Toatemperatuuril, täislaetud akuga ning mõõtjaga, mis muuhulgas ka ümbritsevat temperatuuri arvestab. Kuliibinluse asemel ma panustan headesse riistadesse.

                                Comment

                                Working...
                                X