Distantskäivitus

Collapse
X
 
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts
  • kermo 54
    Liige
    • 11/2005
    • 2

    #1

    Distantskäivitus

    Oleks tarvis paigaldusjuhendit remostar rs-510 distantskäivitusele ja CHITTEN nstc Car Alarm System alarmile.Netist ei suutnud leida ja loodan et keegi oskab aidata.
  • Miisu
    Liige
    • 01/2002
    • 76

    #2
    Totaalne offtopic:

    Ega sa tihti käiku siss ei jäta (jube mõnus oleks vaadata, et distantskäivituse nuppu surudes auto aknast mööda veereb).

    Teine asi kah - huvitav mis auto immo sellest arvab.

    Comment

    • kermo 54
      Liige
      • 11/2005
      • 2

      #3
      Sellel junnil on olemas igasugu juhtmed niiet see on välistatud et käik sees minema vurab ja immo lülitab ta kah välja.Niimoodi lugesin ma tootetudvustusest,selle leidsin aga juhendit ple kusagil

      Comment

      • vana_kurat
        Liige
        • 10/2003
        • 60

        #4
        tehaseimmot niilihtsalt välja ei lülita, oleneb mis autoga muidugi tegemist

        Comment

        • berg
          Liige
          • 11/2003
          • 7

          #5
          distantskäivitusega signadel üldiselt 1 anduritest vähemalt kässariga seotud, seega nii lihtsalt tohiks "valel ajal käima minna!" kuigi tean kuidas subaru läbi seina on sõitnud!

          Comment

          • bisti
            Uustulnuk
            • 07/2002
            • 418

            #6
            Tehase immost saab jagu üldiselt alati.
            Ja selleks et käik manuaal kastil sisse ei jääks on neutraalkäigu kontroll.
            Automaat kastil ei ole seda probleemi auto ei käivitu kui asi poel P peal.

            „Neutraalkäigu kontrolli“ aktiveerimine
            1. Lülitage START tumbler ON asendisse.
            2. Töötava mootori juures pange käigukang neutraalpositsiooni.
            3. Töötava mootori juures rakendage parkimispidurit.
            4. 60 sekundi jooksul pärast parkimispiduri rakendamisest vajutage 3 korda jalgpiduri pedaali. Selle kinnituseks vilguvad gabariidituled 4 korda. Valgusdiood hakkab pidevalt põlema kinnitades „neutraalkäigu kontrolli“ aktiveerimist.
            5. 60 sekundi jooksul, kuid mitte enne 5. sekundit pärast valgusdioodi süttimisest, lülitage välja süüde, võtke võti süütelukust välja, lahkuge autost ja sulgege kõik uksed. Pärast viimase ukse sulgemist seiskub mootor kohe või jätkab oma tööd, kui turbotaimeri režiim on programmeeritud.
            Valgusdioodindikaator kustub mootori seiskamisel. Auto on valmis mootori käivitamiseks.

            Ja nii ei saagi käik sissejääda ja kui seda asja läbi ei tee ei käivitu ka auto.
            Siin on olemas remostar RS-600 õpetus äkki on abi.

            remostar RS-600

            Comment

            • elukaz
              Liige
              • 01/2005
              • 3670

              #7
              Jeebid pidid päris hästi ronima kui kogemata on käima pandud.
              Käsipidur pole suurem asi andur, käigukastist oleks vaja. Automaadil vist vajalik lüliti kangi juures.
              Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

              Comment

              • berg
                Liige
                • 11/2003
                • 7

                #8
                olen näinud ka manuaal kastiga autodel vabakäiguandurit, mis annab ajule mõista käiguvahetust ja tühikäigu vajalikkust!

                Comment

                • bisti
                  Uustulnuk
                  • 07/2002
                  • 418

                  #9
                  jah aga see vist uuematel masinatel.

                  Comment

                  • berg
                    Liige
                    • 11/2003
                    • 7

                    #10
                    minu 87 aasta mazda saanil oli selline vabakäiguandur täitsa olemas!

                    Comment

                    • vana_kurat
                      Liige
                      • 10/2003
                      • 60

                      #11
                      Originally posted by bisti@Nov 15 2005, 19:38
                      Tehase immost saab jagu üldiselt alati.
                      seda ma nüüd küll ei usu et sa saad alati tehase immost mööda. endal kogemus volvo ja fordi immodega ja niilihtsalt enam see ei käi. vanematel fordikärudel on küll jah releedega, sellest hiilib mööda. aga uuematel mu teada istub asi ajus sees

                      Comment

                      • bisti
                        Uustulnuk
                        • 07/2002
                        • 418

                        #12
                        asi käib kas kaabliga.

                        Comment

                        • vana_kurat
                          Liige
                          • 10/2003
                          • 60

                          #13
                          et siis lihtsalt kaabel külge ja auto käib, IRW.

                          Comment

                          • bisti
                            Uustulnuk
                            • 07/2002
                            • 418

                            #14
                            ei, see on pikem jutt kuidas asi käib. Lihtne see pole jah.

                            Comment

                            • Tuhkur
                              Liige
                              • 10/2002
                              • 295

                              #15
                              Originally posted by bisti@Nov 27 2005, 23:39
                              ei, see on pikem jutt kuidas asi käib. Lihtne see pole jah.
                              no aga räägi siis... kuidas see hondadel käib?

                              Comment

                              Working...