Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Distantskäivitus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Distantskäivitus

    Oleks tarvis paigaldusjuhendit remostar rs-510 distantskäivitusele ja CHITTEN nstc Car Alarm System alarmile.Netist ei suutnud leida ja loodan et keegi oskab aidata.

    #2
    Totaalne offtopic:

    Ega sa tihti käiku siss ei jäta (jube mõnus oleks vaadata, et distantskäivituse nuppu surudes auto aknast mööda veereb).

    Teine asi kah - huvitav mis auto immo sellest arvab.

    Comment


      #3
      Sellel junnil on olemas igasugu juhtmed niiet see on välistatud et käik sees minema vurab ja immo lülitab ta kah välja.Niimoodi lugesin ma tootetudvustusest,selle leidsin aga juhendit ple kusagil

      Comment


        #4
        tehaseimmot niilihtsalt välja ei lülita, oleneb mis autoga muidugi tegemist

        Comment


          #5
          distantskäivitusega signadel üldiselt 1 anduritest vähemalt kässariga seotud, seega nii lihtsalt tohiks "valel ajal käima minna!" kuigi tean kuidas subaru läbi seina on sõitnud!

          Comment


            #6
            Tehase immost saab jagu üldiselt alati.
            Ja selleks et käik manuaal kastil sisse ei jääks on neutraalkäigu kontroll.
            Automaat kastil ei ole seda probleemi auto ei käivitu kui asi poel P peal.

            „Neutraalkäigu kontrolli“ aktiveerimine
            1. Lülitage START tumbler ON asendisse.
            2. Töötava mootori juures pange käigukang neutraalpositsiooni.
            3. Töötava mootori juures rakendage parkimispidurit.
            4. 60 sekundi jooksul pärast parkimispiduri rakendamisest vajutage 3 korda jalgpiduri pedaali. Selle kinnituseks vilguvad gabariidituled 4 korda. Valgusdiood hakkab pidevalt põlema kinnitades „neutraalkäigu kontrolli“ aktiveerimist.
            5. 60 sekundi jooksul, kuid mitte enne 5. sekundit pärast valgusdioodi süttimisest, lülitage välja süüde, võtke võti süütelukust välja, lahkuge autost ja sulgege kõik uksed. Pärast viimase ukse sulgemist seiskub mootor kohe või jätkab oma tööd, kui turbotaimeri režiim on programmeeritud.
            Valgusdioodindikaator kustub mootori seiskamisel. Auto on valmis mootori käivitamiseks.

            Ja nii ei saagi käik sissejääda ja kui seda asja läbi ei tee ei käivitu ka auto.
            Siin on olemas remostar RS-600 õpetus äkki on abi.

            remostar RS-600

            Comment


              #7
              Jeebid pidid päris hästi ronima kui kogemata on käima pandud.
              Käsipidur pole suurem asi andur, käigukastist oleks vaja. Automaadil vist vajalik lüliti kangi juures.
              Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

              Comment


                #8
                olen näinud ka manuaal kastiga autodel vabakäiguandurit, mis annab ajule mõista käiguvahetust ja tühikäigu vajalikkust!

                Comment


                  #9
                  jah aga see vist uuematel masinatel.

                  Comment


                    #10
                    minu 87 aasta mazda saanil oli selline vabakäiguandur täitsa olemas!

                    Comment


                      #11
                      Originally posted by bisti@Nov 15 2005, 19:38
                      Tehase immost saab jagu üldiselt alati.
                      seda ma nüüd küll ei usu et sa saad alati tehase immost mööda. endal kogemus volvo ja fordi immodega ja niilihtsalt enam see ei käi. vanematel fordikärudel on küll jah releedega, sellest hiilib mööda. aga uuematel mu teada istub asi ajus sees

                      Comment


                        #12
                        asi käib kas kaabliga.

                        Comment


                          #13
                          et siis lihtsalt kaabel külge ja auto käib, IRW.

                          Comment


                            #14
                            ei, see on pikem jutt kuidas asi käib. Lihtne see pole jah.

                            Comment


                              #15
                              Originally posted by bisti@Nov 27 2005, 23:39
                              ei, see on pikem jutt kuidas asi käib. Lihtne see pole jah.
                              no aga räägi siis... kuidas see hondadel käib?

                              Comment

                              Working...
                              X