Teade

Collapse

Ärifoorumite reeglid.

Ärifoorumid on nähtavad ainult registreeritud ja sisselogitud kasutajatele. Ärifoorumi osades kehtivad täiendavad reeglid.

Elfafoorumis võivad kaupu müüa vaid eraisikud. Juriidilistele isikutele (kauplused; firmad; e-poed; müügi- ja oksjonikeskkonnad jms.) on oma kaupade müük ning reklaam keelatud.
Teise foorumikasutaja poolt algatatud äriteemasse on keelatud konkureerivate pakkumiste tegemine. Nende edastamiseks tuleb teha oma teema.
Uue teema loomisel pane olenevalt sisust teema pealkirja esimeseks täheks üks variant kolmest: O: - ostusoov, M: - müügisoov, V: - vahetussoov, millele järgneb kauba nimetus.
Ärifoorumi müügikuulutustes ei ole lubatud viited ja lingid muudesse müügikanalitesse: oksjoniportaalid, kuulutustelehed j.n.e. Lubatud on lingid kauba tootja info lehtedele.
Kuulutuses peab olema kauba või kaupleja asukoha info.
Kui sul on rohkem kaupa müüa siis tee seda ühes teemas.
Kui äritehing on on edukalt lõpule viidud, sulge teema.
Küsimuste või probleemide korral võta ühendust foorumi moderaatoritega.
See more
See less

Kust saada trafot, mis teeb 3-faasilisest voolust ühefaasilise voolu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Isegi kahest faasist ühte ei saa teha.
    Lihtsalt selle sisendi ühendamine toimub teisiti: mitte faasi ja neutraali vahelt, aga erinevate faaside vahelt.
    See moodustab uue faasi, mis jääb kasutatavate sisendfaaside kombinatsiooniks.

    Seega tegu on ikka 1 faas sisse - 1 faas välja.

    Kuidas keegi väljendab või kirjeldab, see ei puutu asjasse. Ka siin foorumis on palju juhuseid kus auto aku vool on 12V; või kirjutab keegi tööstusvoolust ja valgusvoolust.
    Tavaline jutt on ju seegi, et tormi tagajärjel jäi palju kliente vooluta; kuigi tegelikult jäid nad pingeta: vool tekib siis, kui tarbijad sisse lülitada (aga selleks on kõigepealt vaja pinget).
    Head susserdamist !

    Comment


      #17
      Nii trafo ostsin ära. Lugu selline, et on ikkagi trafo mis teeb 3-st faasist ühe. On 2 mähist, vasakpoolsesse läheb F1 ja F2, parempoolsesse F2 ja F3. Sekundaarmähistelt on kumagilt üks ots omavahel kokku ühendatud ja siis kummagi sekundaarmähise teine ots moodustab 230v (eile kui päike paistis siis lausa 248v). Aga veel pole julgenud laadijat külge panna. Proovisin vana drelliga, see töötas.
      Kas võib ikkagi tekitada selline trafo anomaaliat? A-la faasinihe?
      * * * * *

      Comment


        #18


        *pilt koos skeemidega annab parema ülevaate
        -superradical-

        Comment


          #19
          Kahest faasist saab tarbida küll aga kummalegi tehakse 60 kraadi faasinihe ja amprid suurenevad. Kas võib nii olla või on mingi maagiline trafo?

          Comment


            #20
            Vast annab parema ettekujutuse:
            -superradical-

            Comment


              #21
              Sellest hakkab midagi juba arenema. Ainult ühe faasi vool on kahe teise faasi voolust 2 korda suurem trafo sisendis, kas see ei hakka ületama kaitsme maksimumi kui ühefaasiliselt poolelt vajalik võimsus välja võetakse?

              Comment


                #22
                Võtan enda mõtted kokku. Olemas on 3 faasi 20A. Vaja saada 230V üks faas. Võimalik lahendus:
                1 meetod: kasutad ühte faasi saad 20A
                2 meetod: kasutad kahte faasi, trafo 400V/230V, saad umbes 34A vooluks.
                3 meetod: kasutad kolme faasi, inverter. Summeerib kõik kolm faasi ja moodustab uue faasi. Maksimum 60A

                Kas on võimalik meetod4 et võtad mitu faasi paned kokku ja saad üle 34A? Kas teoorias saab seda teab keegi?

                Comment


                  #23
                  urmas78

                  Форум Mastergrad.com - как соединить три фазы? - Mastergrad - крупнейший форум о строительстве и ремонте. Форум № 107670. Страница 1 - Электрика


                  Eks seda infot veelgi, see oli esimene ettejuhtuv.

                  Comment


                    #24
                    Esmalt postitatud urmas78 poolt Vaata postitust
                    Võtan enda mõtted kokku. Olemas on 3 faasi 20A. Vaja saada 230V üks faas. Võimalik lahendus:
                    1 meetod: kasutad ühte faasi saad 20A
                    2 meetod: kasutad kahte faasi, trafo 400V/230V, saad umbes 34A vooluks.
                    3 meetod: kasutad kolme faasi, inverter. Summeerib kõik kolm faasi ja moodustab uue faasi. Maksimum 60A

                    Kas on võimalik meetod4 et võtad mitu faasi paned kokku ja saad üle 34A? Kas teoorias saab seda teab keegi?
                    Voolu on vaja 32A. See trafo kasutab 3 faasi, ehk 2 faasivahet. Ehk saab selle 32A kätte ka nii, et ei peaks 2 faasi maksimumi peale koormama, vaid saaks ka majapidamises voolud faaside vahel ära jagada.
                    * * * * *

                    Comment


                      #25
                      Aa selge. 32A peaks kahest faasistki saama. Aga rohkem on parem.

                      Comment


                        #26
                        Ei julenud veel laadijat läbi trafo ühendada. Ühendasin otse majapidamise kõige vähem kasutatavale faasile ja keerasin potensiomeetrist laadimise 20,8A peale. Tõmbas ka pinge 200v peale. Nii on ta öö ots laadinud, 20A peakaitsme tagant.
                        * * * * *

                        Comment


                          #27
                          Esmalt postitatud Shele poolt Vaata postitust
                          Elektriautot laetakse ju alalisvooluga. Aladi teeb max 48 ampeit alalist..
                          Pole aimu elektriautost AGA:
                          Palju selle ALALISE voolu PINGE on?
                          Kas kolm vana 20 A LATRit, ( lisamähied peale ja siis alaliseks) - ei saa hakkama?

                          Comment


                            #28
                            See 34A on sisendvool. Pinge on samuti sisendis kõrgem võrrelduna saadava sekundaarpingega, ülekandel saab sekundaarist Amprit rohkem madalamal pingel.


                            Universaalriist LATR ei sobi selliseks asjaks kindlasti mitte.
                            Alalis-DC millega tavaliselt tangitakse on vist 99,999% ainult kiirlaadimisjaamad sest otse alalisega laadides puudub vajadus auto oma konverteri järele ja seepärast need alalislaadimised on üldiselt vist praegusel ajal minimaalselt umbes 400V ja midagi 100 ja rohkem Amprit. Kõrgeim kasutatav alalispinge hetkel vist oli 800V, 400A voolu juures. A siinkandis vist niisuguseid veel ei ole (kes näinud, parandab kahtlused)

                            Pisikeste autode 50kWh akude puhul on tavaliselt vahelduvpingelise pardalaadija (kus kõik vajalik olemas) võimsus enamasti umbes 11kW ja see langeb kui kasutada laadijat 1 faasiga toitmisel. Vist on (oli) 1 faasi korral piiratud 7,4kW võimsusega.
                            1 faasiga kui on pingekõikumisi siis muundurile see hästi ei mõju.
                            -superradical-

                            Comment


                              #29
                              Esmalt postitatud radiotehnika35 poolt Vaata postitust
                              Universaalriist LATR ei sobi selliseks asjaks kindlasti mitte.
                              LATRist on vaja võtta ainult südamik ja sinna kerida oma mähis.
                              Üks keerd on ca 0,8 V
                              Olen nii saanud 20 A LATRist 900 voolu, tõsi, madalal pingel.

                              Kui on 3 LATRir kolme faasi jaoks siis sealt saab alaldades natuke suurma võimsuse kui
                              ühest faasist.
                              Hea on veel see et süsteem on maast lahi ja natuke ohutum.

                              Nii võib teha aga ei pea.


                              Comment


                                #30
                                Esmalt postitatud A.R. poolt Vaata postitust

                                Nii võib teha

                                Muidugi saab, igasuguseid asju `võib teha` aga - kes teeb, vat selles on küsimus. Tegemiste tuhin tänapäeval on suuresti ajalugu.
                                Iseküsimus nüüd on see LATRi südamik, autotrafodel tavaliselt on südamikud väiksema ristlõikega ja kui seda kasutada jõutrafos siis võimsust niipalju üldiselt ei saa, võimalik ju jällegi teoreetiliselt on aga selleks, et jääks mõistuse piiresse on omakorda vaja eelnevaid kogemusi.
                                Mis mõõtudes on see kirjeldatud LATRi südamik? Välisläbimõõt, siseava läbimõõt ja südamiku kõrgus?
                                Need mida ma näinud või mida on siin aegade jooksul olnud on olnud väikesed, ma ei ole nõukaja kangemaid levinud LATReid omanud ega lammutanud aga mul lääne oma, 1980test, sel väljundist saadav pinge kuni 280V ja vool 13A, justkui võiks tunduda maru suur ja võimas aga reaalselt südamik sellisel on 1500VA jõutrafo mõõtude klassis ehk sellest ei saa ohutult võtta 4kVA võimsust. Ja kas LATR ikka on eraldatud mähistega? Võrgueraldusega autotrafod on palju paremad kasutada muudeks rakendusteks kui jõutrafode toorikuks. Toroidtüüpi trafo ei ole ka selle 3F/1F süsteemi puhul eriti hea sest kui suurt võimsust vaja ja töötad vahel sisendvoolude piirimail siis nõuab selle normaalne töö igasugu pehmekäivitusi jne meetodeid.

                                E: 0,8 V keeru kohta viitab ikka, et jõutrafona see võiks olla seal 1500VA ümber, isegi vähem. Veelkord, autotrafode südamikud on tükkmaad väiksemad kui sama võimsusega jõutrafodel!
                                -superradical-

                                Comment

                                Working...
                                X