Teade

Collapse

Ärifoorumite reeglid.

Ärifoorumid on nähtavad ainult registreeritud ja sisselogitud kasutajatele. Ärifoorumi osades kehtivad täiendavad reeglid.

Elfafoorumis võivad kaupu müüa vaid eraisikud. Juriidilistele isikutele (kauplused; firmad; e-poed; müügi- ja oksjonikeskkonnad jms.) on oma kaupade müük ning reklaam keelatud.
Teise foorumikasutaja poolt algatatud äriteemasse on keelatud konkureerivate pakkumiste tegemine. Nende edastamiseks tuleb teha oma teema.
Uue teema loomisel pane olenevalt sisust teema pealkirja esimeseks täheks üks variant kolmest: O: - ostusoov, M: - müügisoov, V: - vahetussoov, millele järgneb kauba nimetus.
Ärifoorumi müügikuulutustes ei ole lubatud viited ja lingid muudesse müügikanalitesse: oksjoniportaalid, kuulutustelehed j.n.e. Lubatud on lingid kauba tootja info lehtedele.
Kuulutuses peab olema kauba või kaupleja asukoha info.
Kui sul on rohkem kaupa müüa siis tee seda ühes teemas.
Kui äritehing on on edukalt lõpule viidud, sulge teema.
Küsimuste või probleemide korral võta ühendust foorumi moderaatoritega.
See more
See less

Kust saada trafot, mis teeb 3-faasilisest voolust ühefaasilise voolu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Kust saada trafot, mis teeb 3-faasilisest voolust ühefaasilise voolu?

    Oleks vaja suuredada voolu, et saaks laadida elektriautot 32A laadijaga. Peakaitse on 20A ja kaitsme suurendamine on suurusjärgus 10 000+eur.
    * * * * *

    #2
    Selle asja nimi ei ole trafo vaid inverter, võtab kolmefaasilise pinge 3x16A vooluga sisse, alaldab ära ja muudab siis ühefaasiliseks 32A vooluga pingeks. Hinda ei tea pakkuda aga palju odavam kui 10 000 eur ei ole vist.

    Comment


      #3
      Elektriautot laetakse ju alalisvooluga. Aladi teeb max 48 ampeit alalist..

      Comment


        #4
        Sa pead siis silmas, et ehitada ise elektriauto laadija?

        Comment


          #5
          Esmalt postitatud ardi.s poolt Vaata postitust
          ... laadida elektriautot 32A laadijaga.
          Teema püstitus on segane.
          Kas laadija on olemas? Milline konkreetselt?

          Keegi pole targemaks muutunud sellest, et mind lolliks peab.

          Comment


            #6
            Mina saan aru, et teemaalgatajal on peakaitse nõrk, aga 3 faasi olemas.
            Siis soovitan otsida trafo 400V - 230V.
            Tõsi küll, et võimsus peab olema 7,5 kVA.
            Head susserdamist !

            Comment


              #7
              Esmalt postitatud urmo poolt Vaata postitust
              Mina saan aru, et teemaalgatajal on peakaitse nõrk, aga 3 faasi olemas
              Justnimelt, mina saan ka nii aru, ainult et tööstuslikud laadijad, mis vajavad 3x32 A voolu on võimsusega 22 kW.
              Kuigi need on üsna arukad ja suudavad ka väiksema võimsusega (peakaitsega) laadida, sel juhul muidugi aeglasemalt.
              https://energiapartner.ee/teenused/e...hoC9J0QAvD_BwE

              Comment


                #8
                Üsna õrnad on need laadijad pingekõikumiste suhtes.
                Kui üritada laadida ühe faasiga siis kõik pärislaadijad vähendavad võimsuse umbes 7kW kanti või vähem, väikest autot laed siis kõva tööpäeva jagu või kogu öö.
                Samas kui on kasutada ainult 1 faas siis selle laadimise ajal ei saa mitte midagi muud kasutada kui vool piiratud ainult 32A-ga.
                3 isendit sai lahatud, 11kW võimsusega 3 faasilised, kõik surnud pingekõikumise tõttu. Üks oli päris uus, pool aastat maksimum kasutatud, ühte neist kasutati ainult 3 faasilsies võrgus aga ikka lendas laiali, teise 2 kohta täielik info puudub.
                Rike iseenesest ei ole ületamatu aga remontimine on töömahukas, tuleb pulkadeks lahti võtta.
                Nalja hakkab saama kui elektriautod surutakse igasse majapidamisse - linnajaod kus 9 korruselised, mitmesaja korteriga majapidamised ja kus igas majapidamises auto või kaks...lähevad kogu võrgud väljavahetamisele, senised kindlasti sellele valule vastu ei pea.
                -superradical-

                Comment


                  #9
                  Kas nii ei saaks, et päikselisel päeval jätta osa elektrit võrku müümata ja sealt väljundist laadida autot? Pimedal ajal muidugi poel sest kasu.
                  73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
                  ATiP1pN4XeM

                  Comment


                    #10
                    Plaan kasutada 10A matkalaadija, mis laeb 18km/h, hoopis 32A laadijat, mis laeb 55km/h. Auto akusuurus on 62kwh, et saaks ikka ööga aku täis selle laadija abil.

                    Peakaitsme tõstmine 600m alajaamast on ilmselt kallis. Olemas 15kw päiksejaam, võrku lubatud 10kw. 15kw lubamiseks taheti saada 8000eur elektriliini vahetamiseks, millest ma keeldusin.
                    Lisaks tekitaks peakaitsme tõstmine 32A olukorra, kus olen sunnitud laadimisel päikesepaistelise päevaga ostma sisse ühe faasi elektrit koos võrgutasu, käibemaksu, taastuvenergia tasu ja elektriaktsiisiga ning elektrimüüja kasumiga, samas kui 2 faasi müüvad võrku.
                    Alternatiiv on osta hübriidimverter ja akupank, aga kas 12/15kw hübriidinverter+ 20A peakaitset kannatavad 32A ühe faasi pidevat koormust. https://energiapada.ee/product/hubriidinverter-3f-12kw/
                    * * * * *

                    Comment


                      #11
                      Kas selline trafo võiks sobida Click image for larger version

Name:	266162185_4711372222323841_5244000122457369176_n.jpg
Views:	284
Size:	165,5 KB
ID:	1122375
                      * * * * *

                      Comment


                        #12
                        Teoreetiliselt peaks olema sobiv.
                        Head susserdamist !

                        Comment


                          #13
                          Ei sobi, küsiti ju trafot, mis teeb 3-faasilisest voolust ühefaasilise voolu, see on nii sisendi kui väljundi poolel ühefaasiline.
                          Muidugi küsitud trafot ei olegi füüsikaseaduste vastuseisu tõttu võimalik ehitada.

                          Comment


                            #14
                            Esmalt postitatud moi poolt Vaata postitust
                            see on nii sisendi kui väljundi poolel ühefaasiline
                            Tootelehel on küll sedaviisi kirjas:
                            Three phase to single phase isolating transformers (input-output)


                            Comment


                              #15
                              Minu arusaamise põhjal on kolmest võimalik teha üks ainult elektroonilise muundi abil, mis alaldab kolm faasi ja siis tekitab ühe uue. Klassikalise 3f trafoga saab teha kahest faasist ühe, (olen ise ka kasutanud maal kehva liini lõpus 3f trafot 1f mootori käivitamiseks, muidu ei läinud mootor käima). Või on mingi võimalus veel?

                              Comment

                              Working...
                              X