Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Ärifoorumid on nähtavad ainult registreeritud ja sisselogitud kasutajatele. Ärifoorumi osades kehtivad täiendavad reeglid.
Elfafoorumis võivad kaupu müüa vaid eraisikud. Juriidilistele isikutele (kauplused; firmad; e-poed; müügi- ja oksjonikeskkonnad jms.) on oma kaupade müük ning reklaam keelatud.
Teise foorumikasutaja poolt algatatud äriteemasse on keelatud konkureerivate pakkumiste tegemine. Nende edastamiseks tuleb teha oma teema.
Uue teema loomisel pane olenevalt sisust teema pealkirja esimeseks täheks üks variant kolmest: O: - ostusoov, M: - müügisoov, V: - vahetussoov, millele järgneb kauba nimetus.
Ärifoorumi müügikuulutustes ei ole lubatud viited ja lingid muudesse müügikanalitesse: oksjoniportaalid, kuulutustelehed j.n.e. Lubatud on lingid kauba tootja info lehtedele.
Kuulutuses peab olema kauba või kaupleja asukoha info.
Kui sul on rohkem kaupa müüa siis tee seda ühes teemas.
Kui äritehing on on edukalt lõpule viidud, sulge teema.
Küsimuste või probleemide korral võta ühendust foorumi moderaatoritega.
Minu E-bay kogemus.
Et kalli elektroonika ja muu (nt paarsada €) tellimuste puhul pääseda võimalikust tollist, siis paluge müüjal märkida pakile väärtuseks nt 10.- €.
Kõik sellised pakid on kenasti ja õigeaegselt kohale jõudnud.
Minu kogemus on, et eBay kaudu ostetud kaubad jõuavad Hiinast kohale üsna konarlikult. Kui sama kaup on olemas ka AliExpressis, siis tasub kindlalt eelistada viimast. AliExpressi ostudest pole veel ükski kaduma läinud. Sarnaselt eBay'ga on seal võimalik, kaotsi mineku puhul oma raha tagasi saada. Pole olnud vajadust seda testida aga usun, et asi toimib.
EBays on igasuguseid müüjaid, kui kaup läheb kaotsi, siis tuleb raha tagasi küsida. Siiani on see 100 protsenti toiminud. Asendustoodet ei soovita tahta. Tundub, et üks petuskeem on selline - müüja ei postita kaupa, kui hakkad pärima, kus kaup on, siis vastatakse kiirelt: "Oh sorry on vist tee peal kaotsi läinud, me saadame sulle kohe uue". Ostja hakkab oma asendustoodet ootama ja selleks ajaks, kui ka sellega asi imelikuks kisub on eBay pretensiooni esitamise aeg juba läbi saanud.
Kaotsiläinud tooteid saab taga otsida ainult tähitud saadetise puhul. Ja seda saab teha ainult müüja ehk saatja. Sina ostjana ei pea oma kadunud pakke taga ajama. Lihtsalt küsi raha tagasi.
Tollimisele lähevad pakid mille väärtus on üle 22 eur'i. Kui transport käib läbi kullerfirma, siis tollist ei pääse. Läbi vaadatakse ka suuremad pakid, mille deklareeritud väärtus tundub kahtlaselt madal. Odavaima transpordiga AliExpressist otse pakiautomaati tellides võib saadetis isegi läbi lipsata.
Deklareerida tasub kindlasti ise. Läbi MTA lehekülje on see imelihtne, kui tead mida teha. Kui kullerfirmalt see teenus tellida, siis läheb see mõttetult kalliks. Lisaks tahab näiteks DHL paki hoiutasu, 6 eur'i päev, kui see jääb nende kätte kauemaks, kui kolm tööpäeva. Seega tegutseda tuleb kiiresti ja saata vajalikud ostudokumendid (eBay ostukinnitus ja PayPal'i väljavõte), kui pakk on kinni jäänud ja toll seda nõuab.
2018-04-06 Friday 21:28:00 Shipment arrive at 【Tallinn】
Vaidlema ei hakka, aga mind see absoluutselt ei veena, et pakk reaalselt Tallinna saabus.
Esmalt postitatud radiotehnika35 poolt
ja seal oli näha, et saadetis võeti Tallinnas arvele 6. aprillil 2018, kell 21:28
See ei ole arvele võtmine. See on saatjafirma oletus, et konteiner, milles väidetavalt oleks pidanud sinu pakk olema, saabus Tallinna. Kas seal tegelikult ka sinu pakk sees oli või mitte (võidi ju saata vales suunas või varastada), seda sealt välja ei loe.
Aga kuna S.F. Express ja Omniva tegid ju ühisfirma, et pakid kiirelt otse Eestisse lendaksid, siis võiks ju http://www.post11.com/ leht samuti paki kulgemist näidata. Kas seal on sama jama, et info lõpeb järsult ära?
Pakk võib ju tõesti varastatud olla. Ja mitte meil siin, vaid suvalises kohas. Või siis visati vale kasti sisse, mitte sinna, kuhu vaja oleks olnud, nüüd siis rändabki ringi. Kuna sealsed paki numbrid pole väidetavalt automaatselt töödeldavad, siis ongi Omniva sorteerimiskeskus esimene kus paki olemasolu tuvastatakse ehk siis kood käsitsi sisse toksitakse. Eeldusel, et nad seda teha viitsivad, mitte ei kleebi tuimalt enda kleepsu sinna peale. Selleks peavad nad muidugi paki eelnevalt enda kätte saama. Kas said kätte, selle kohta info puudub.
Ja all siis selle saadetise sekelduse käigus saadud track info saatjalt.
And below is the all tracking information, please kindly check:
2018-04-06 Friday 21:28:00 Shipment arrive at 【Tallinn】
15:02:21 S.F. Express has picked up the shipment
Kui vaadata selle müüja usaldusväärsuse protsenti - ligi 100, siis pole ta mingi petukaupmees. Ise oleks 14.03 saatnud talle küsimuse, et mis värk on koos hoiatusega, et 15.03 teen PayPali nõude raha tagastamiseks. Küllap ta oleks tagasisidestunud. Nüüdseks case closed, ei saa sina nõuda ja tema tagastada.
Samas kogetud ajaliimiidid eesti posti tigukiirusest - kauba nihutamine Tallinna Ballasti tänavalt Kükametsa postkontorisse 20 päeva
viimati muutis kasutaja martk; 17 May 2018, 22:30.
Digital is like formaldehyde, first it kills the music, then it stores it forever.
Ise oleks 14.03 saatnud talle küsimuse, et mis värk on koos hoiatusega, et 15.03 teen PayPali nõude raha tagastamiseks.
13.03 pandi ju alles teele, milleks siis juba 14.03 närveerima hakata?
Aga jah, et tule pakk kohale, siis ei tule. Pole mõtet pead vaevata, et miks ja kuhu kadus. Õigel ajal raha tagasi küsida ja siis vajadusel uuesti tellida. Eks see natukena jama on, aga mis sa muud ikka teed.
Minu E-bay kogemus.
Et kalli elektroonika ja muu (nt paarsada €) tellimuste puhul pääseda võimalikust tollist, siis paluge müüjal märkida pakile väärtuseks nt 10.- €.
Kõik sellised pakid on kenasti ja õigeaegselt kohale jõudnud.
Tore, et sul tolliga kokkupuude puudub. Mul neid kümneid. Lollim kaotatud case oli, kui võitsin oksjoni austraalias. Kauba väärtus oli alla 20€, saatekulu oli ca 60€, kuna asi suur ja raske. Jõudis eestimaale, saadeti tollist teatis - saabunud suur kast, edastage tema hind. Saatsin tšeki, kus võiduhind ja saatekulu. Tuli vastus, hind ebareaalne, kas tegu kingitusega mille väärtuse määrame tollis ise . Vastasin, et oksjonivõit. Sellepeale vastus, tuvastasime internetist reaalhinna, mis 600x kõrgem teie deklareeritust. Vastasin ja misiis, mul ostudokumendid. Vastus, ei vaidle Teiega, kuid asi kahtlane, saadame austaaliasse tagasi Teie kuludega. Küsisin, kas on kompromissi - vastati on küll, makske 30x hind ja saate kätte. Maksin.
Digital is like formaldehyde, first it kills the music, then it stores it forever.
Klaviatuur läks segi - mu tollitava austraalia seadme hinnakirjeldus pidi olema protsentides, mitte kordades Maksin karbilemärgitust 3 kordse hinna ja ise jäin igatpidi plussi/rahule, kuid üllatas tolli oskus internetti kasutada, et "reaalne" hind määratleda ja nõudmist esitada.
Digital is like formaldehyde, first it kills the music, then it stores it forever.
Comment