igiliikur
Collapse
X
-
Vs: igiliikur
Siin kõvasti teemat arendatud
See juba tõenäolisem variant ikka kondimootor ka abiksComment
-
Vs: igiliikur
Arvad, et sellist sirmi oleks sul mugavam liigutada?
Miks mitte kasutada tavalise magneti asemel elektriga töötavat magnetit (teraspulk, mille peale on keritud mähis), siis on vaja lihtsalt regulaarselt mähisele pinge peale anda ja seejärel jälle katkestada. Siis arendad asja veelgi edasi ja üllatus-üllatus, oledki leiutanud elektrimootori.Comment
-
Vs: igiliikur
Kui suudad magnetit sisse ja välja lülitada siis saad stepermootori analoogi.
Magnetvälja mõjutava "sirmi" liigutamine vajab tööd.
***
Nüüd on jälle
A.*. õpetamas.
Lihtsalt õudne.
ELFA foorumis kasvab infarktide arv tohutult.
Kui teraspulk, siis bipolaarne stepper.
Pehme raud sobib unipolaarseks.viimati muutis kasutaja A.R.; 10 July 2013, 11:08.Comment
-
Vs: igiliikur
Generaatori käivitamiseks (käigus hoidmiseks) kulub igal juhul rohkem energiat kui generaator toota suudab, selles pole kahtlustki. Ega see "sirm" sul ju ka seal vabatahtlikult ei liiguks, ikka vaja energiat kulutada. Ka seal kuluks energiat rohkem kui generaatorist tagasi saad. Aga sa ühenda see generaator mingi ajami abil näiteks jalgratta külge, jalgadega vändates läheb generaatori ringiajamine lihtsamalt/kergemalt.
E: Kas sa üritad ajada mingit ketast ringi uhke magneti abil või togid seda lihtsalt tavalise pliiatsiga, seal pole mingit vahet. Erinevus on vaid selles, et magneti puhul pole otsene mehaaniline/füüsiline kontakt vajalik, muud suuremat erinevust pole.viimati muutis kasutaja A.S.; 10 July 2013, 16:09.Comment
-
Vs: igiliikur
Nojah jalgrattaga on ka käikude võimalus aga ega see ka suurt juurde ei anna. Kui on kiire käik siis raskem vändata ja vastupidi nii et sama energiahulk kulub ikka kuid ega sellist süsteemi ei ole leiutatud kus vändata oleks võimalikult kerge aga edasi jõuaks palju. Huvitav palju kilovatte inimene üldse tunnis tallata jõuab.Comment
-
Vs: igiliikur
http://www.syg.edu.ee/~peil/10_fla/3/3_8.html väidab " Inimese võimsus pikemalt kestval töötamisel on umbes 100 W, automootori võimsus 20 - 200 kW ning lennuki Boeing 737 mootorite võimsus koguni 35 MW."Comment
-
Vs: igiliikur
Kohe näha, et tark mees räägib.
Jalgrattale on juba ammu automaat käigukast tagaratta trumlisse leiutatud.
Väntad täpselt nii tugevasti kui sa pidevalt jõuad ja käigusüsteem reguleerib täpselt õige kiiruse.
Ma olen seda magnetite varjestamis jura proovinud...
On kaks ratast millel on magnetid, mõlemad kõivad vastupidises suunas hammasratas ülekandega, kahe ratta vahel on aga varjestus...
See aga on tõpselt reguleeritud nii et kui magnetid varjestuse tagant välja ilmuvad tõukuvad (nn/ss) üksteist eemale ja ratas käib ilge lennuga kuni sa seda väntad... varjestus võtab umbes sama koguse energiat kui magnetid seda toodavad, aga kui oleks metall mis oleks ideaalne varjesuseks ja ei kargaks magnetile külge saaks ilma väntamatta igiliikuriComment
-
Vs: igiliikur
Sõltumatta metallist tekib liikuvas magnetväljas energia mis mis hakkab vastu. http://www.youtube.com/watch?v=keMpUaoA3TgComment
-
Vs: igiliikur
http://www.syg.edu.ee/~peil/10_fla/3/3_8.html väidab " Inimese võimsus pikemalt kestval töötamisel on umbes 100 W, automootori võimsus 20 - 200 kW ning lennuki Boeing 737 mootorite võimsus koguni 35 MW."
EDIT: Hakkasin targutama, aga parem hoian suu kinni. Leidsin inimese võimsuse osas huvitavat lugemist, äkki keegi soovib veel.
http://www.cc.gatech.edu/~thad/p/journal/human-powered-wearable-computing.pdf
viimati muutis kasutaja Henry; 11 July 2013, 13:12.Comment
Comment