Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

S2v70

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    S2v70

    S2V70. Selline isend siis. Datasheeti ei leia. Peaks olema kas türistor, sümistor või mingi mosfet.

    #2
    Vs: S2v70

    Siin midagi hämatakse

    Kas info ka õige on, pole kindel

    Comment


      #3
      Vs: S2v70

      Seda olin ma juba lugenud. S2V60 on diood . Aga see S2V70 on to220 korpuses ja kõik 3 jalga on kasutuses. Kasutatakse Boschi ABS moodulis, solenoidide toite sisse/välja lülimiseks.
      Mul on enam vähem jalgade asetus teada(kust tuleb juhtsignaal ja kus on toide) teen mingi pirni ja takiga ahela, millalgi peab ta ju avanema kui ta korras on.

      Comment


        #4
        Vs: S2v70

        Türistorid ja sümistorid vajavad väljalülimiseks kogu toite mahavõtmist (või siis tublit negatiivset juhtimpulssi, mille tekitamine on keeruline). Seega leiab neid tihemini vahelduvvooluahelatest (hõõglambi dimmerid jms), kus nagunii 100x sekundis toitepinge nullist läbi käib. Mälu järgi tüüritakse neid vooluga, tüürpinge on seejuures volt või kaks.

        Autos on ilmselt alalisahel ja seega pigem tegemist mosfetiga. Selle läbitüürimiseks peab pinget arvatavasti olema 6V või rohkem. Tänapäeval on lihtsam kasutada madalapingelisi mosfeteid, mille tüürimiseks piisab ka 5V ja mida saab seega otse TTL väljundi külge ühendada.

        Ehk aitab edasi.
        If you think education is expensive, try ignorance.

        Comment


          #5
          Vs: S2v70

          Kas pilti saaks?

          Comment


            #6
            Vs: S2v70

            Mis siin pildist? TO220 korpus ja peale on kirjutatud S2V70. Panin ta tööle 12V, 3W pirn koormuseks. Juht impulsiks piisas mu käe puudutusest(pirn süttis). Kui juhtimis ots maandada sulgeb täielikult. Läbi 10kOomi plussi, avaneb täielikult. Imelik on veel see , et tekib selline sujuv sulgemine kui juhti kohe miinusega ei ühenda(ca 1-1,5 sekki). Ok asi selge see vidin töötab, aga datasheedist oleks küll huvitatud.
            PS. mõõtsin üra ka solenoididega koormuse(kõik 12 korraga sisse lülitatud,koos südamikega) umbes 4A.

            Comment


              #7
              Vs: S2v70

              Sümptomid vastavalt täielikult mosfet'ile.

              Eeldusel, et ta pole radiaatori külge ühendatud, tasub proovida ELFA valikust asenduseks STP70NF03L. Andmelehe järgi piisab selle läbitüürimiseks 5V pingest.
              If you think education is expensive, try ignorance.

              Comment


                #8
                Vs: S2v70

                Äkki aitab, äkki mitte: http://www.nissanbg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=13502
                Erilahendused.
                PS või mail.

                Comment


                  #9
                  Vs: S2v70

                  Ok, asi lahendatud. Tänud kõigile. Viga oli juht mooduli ja jõu mooduli vahelises ühenduses. Nii palju on teada ,et tegemist on ikkagi Power Mosfetiga. Juhtimiseks kasutab +5V - 0V(ehk mass).

                  Comment

                  Working...
                  X