Puldi auto vastuvõtja muutmine

Collapse
X
 
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts
  • urmas78
    Liige
    • 02/2003
    • 1604

    #16
    Vs: Puldi auto vastuvõtja muutmine

    kui su mootor on võimeline tarbima hetkeliselt 28 amprit, siis ei saa midagi lihtsat teha, voolud ropult suured.
    1. Vaheta mootor nõrgema vastu
    2. Pane mootorile takisti vahele, et vool ei saaks nii suureks minna ja vaheta trantsid nii võimsate vastu, mis siis seda voolu välja kannatavad
    3. Hangi õige regulaator PWM funktsiooniga ja pidurifunktsiooniga, kui pidurdades annad tagurpidikäigu siis raiskad akut ja rikud mootorit.

    Ära kasuta sellist lahendust, nagu seal skeemis on turbo reziim, sest kalli aku rikub selline jamamine väga ruttu ära ja kulutus tuleb suurem kui õige kontroller


    Muide trants, mis 28 amprit vastu peab, on miski 30eegu ringis, 4 tk=120, + mõni komplekt põleb ikka läbi kah nii et odavat lahendust sellise võimsa auto puhul pole. Võid ju kasutada releed, pole nad nii pahad midagi

    Comment

    • felch
      Liige
      • 01/2002
      • 8727

      #17
      Vs: Puldi auto vastuvõtja muutmine

      Mõned kiiruseregulaatorid:
      - http://www.mcmanis.com/chuck/Robotic...roller-faq.htm
      - http://math.niu.edu/~behr/RC/speed-ctl.html (terve hunnik skeeme).
      - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
      - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

      Comment

      • Silver
        Liige
        • 03/2005
        • 703

        #18
        Vs: Puldi auto vastuvõtja muutmine

        Kuna tegu on suht säästuprojektiga, siis oleks vist jah õigem releed kasutada.

        Releede puhul tuleks ka tagurpidi käigu säilitamiseks kasutada siis ju 2 releed ja siis dioodid vahele panna, on mul õigus?

        Kasutama peaks siis sellist releed näiteks? http://www.oomipood.ee/index.php?t=k...HFKW%2F005-1ZW

        Samuti nagu ma välja lugesin kannatab vastuvõtja kuni 5,5V toitepinget , siis peaks tegema nii, et ikkagi vastuvõtjale vahele panna mingi zeneri diood nt vms, et saaks samade akude pealt tööle panna. Nt http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki&i=1N5338B-MBR sobiks?

        Comment

        • urmas78
          Liige
          • 02/2003
          • 1604

          #19
          Vs: Puldi auto vastuvõtja muutmine

          tagurpidikäigu jaoks peab kasutama ümberllülitavate kontaktidega releesid, samas stop asendis on pidurid peal!
          Dioodid lähevad mähise peale alati iga relee puhul

          Comment

          • klm
            Liige
            • 08/2004
            • 1442

            #20
            Vs: Puldi auto vastuvõtja muutmine

            Kahe relee ja kahe dioodiga oleks jah päris hea idee.
            Üks relee rakendub siis ühe polaarsusega, läbi dioodi teine teise polaarsusega läbi dioodi. releed ja dioodid siis mootori asemel plaadi mootori otstele. releed peaksid olema vähemalt 2 klemmipaariga, hea oleks isegi kolme paariga millest üks ümberlülitatav. Sellega ümberlülitatavaga teeksin blokeeringu, kuna relee ei lülitu päris kohe välja ja suunda järsult muutes võib tekkida olukord, kus hetkeks on sees mõlemad releed.

            Toite 5 volti tekkitaksin L7805 või analoogsega.
            viimati muutis kasutaja klm; 18 May 2007, 09:14.
            MINULE EI MEELDI KUI MÕNINGAD ISIKUD MINU POSTITUSI MUUDAVAD,
            KUI POSTITUS EI SOBI SIIS PALUKS SEE KUSTUTADA !

            Comment

            • saformo
              Liige
              • 03/2003
              • 1929

              #21
              Vs: Puldi auto vastuvõtja muutmine

              Lülititransse võib ju ka kaks kolm tükki paralleeli panna.
              Aga parem oleks hankida sujuva lülitusega mudel, neid on kindlasti kellelgi läbilastud lõpuga ja seisavad niisama.

              Comment

              Working...