3f mootor
Collapse
X
-
Vs: 3f mootor
Kui maks võimsust taga ei aja siis piisab kui see sild maha võtta ja kokku panna need kolm kuhu juhtmeid ei tule. Siis pole ka sujuvkäivitust vaja ja võtab kriips vähem voolu. Kui lahjaks jääb siis on järgmised ühendusvariandid.Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.Comment
-
Vs: 3f mootor
6,5kW on ca maksimum, mis sealt võid saada 3 faasi ja 400VAC 50Hz ning kolmnurkühenduse korral (ees mootorikaitse seadega 13,5A).
Tähtühenduse korral on võimsus alla 3,8kW 3 faasi 400VAC 50Hz korral (ees mootorikaitse seadega 7.6A)
Pilt- Link..Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saaComment
-
Vs: 3f mootor
Oled õigel teel. Kui juhtmed korras siis kannatab otse kolmnurka ka panna, kuskil 100 ampri alla jääb hoo kogumine, 6mm2 juhe ja D25A kaitse lasevad selle läbi. Kui kahtled siis enne tähega hoog üles. Kui on suur ketas või muu põhjus et üle sekundi käima veab siis vägagi soovitav.
Kolmnurk on siis kaks silda samapidi juurde sellele mis juba praegu küljes.Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.Comment
-
Vs: 3f mootor
Siis paned 3 faasilise toitega sagedusmuunduri ette, teed selle abil sujuvkäivituse, tõstad sagedusega pöörete arvu, suurem pöörete arv võimaldab suuremat ülekandearvu jne; saadki oma 7,5kW kätte.
Õige muundur tuleb valida, Kvaliteetne võimsusvaruga ja 3x 400V väljundiga muundur pole just odav lõbu.Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saaComment
-
Vs: 3f mootor
Sorry jah ma mõtlesin väga valesti nüüdPeakaitse majal 40A muidu. Kuidas see ümberlülitus peaks välja nägema?
Proovisin tähtühendust. Käis 10 sekundit ja viskas ühel faasil korgi välja välja (6.5A) . Kas see on õige, et tööstusvoolul on iga faasi jaoks kaitse, see nõukaaegne süsteem. Või peaks üks tugevam kaitse olema?
Ma ei tea miks pilt pöördus ülesse laadimisel, aga tööstusvoolule on siis need 3 vasakpoolsemat kaitset.
viimati muutis kasutaja TPN31; 10 October 2015, 16:49.Comment
-
Vs: 3f mootor
Need kaitsed vaheta nüüd küll välja, mingi C16 (või D16 või lausa 20-25A) 3-faasilise kaitselüliti vastu vms. Ning peale seda pole seal suure tõenäosusega mingit "ümberlülitust" vaja, ühendad mootori kolmnurka ja peaks minema. Ja kui tekivad probleemid (see tutikas kaitse lülitub käivitamisel välja vms.), siis alles mõtled edasi.Comment
Comment