Akutrelli padrun

Collapse
X
 
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts
  • otsija
    Liige
    • 02/2004
    • 2772

    #1

    Akutrelli padrun

    Mul paar akutrelli vrakki ja tahtsin padruneid sealt eemaldada, seal see keere on vastupidine padruni põhjas, mõlemil sain need poldid põhjast kenasti kätte, ent padrun ikka niisama kangutades sealt ära ei tule, kas vaja toorest jõudu seal rakendada ja lahti see peksta või on mingi trikk veel nendel varuks?
    otsija
  • ppv
    Liige
    • 11/2006
    • 269

    #2
    Kahjuks ei mäleta kumba pidi keermega need padrunid olid aga loogika järgi peaks olema tavalise keermega, kruvi võis olla ka vasak keermega. https://www.autokaubad24.ee/et/toote...ermega-m14-6mm

    Comment

    • otsija
      Liige
      • 02/2004
      • 2772

      #3
      Aa sedapidi, et see padrun ise käib ka keerates otsa sinna omakorda, mitte pole mingite nuutide otsas nagu jalgrattapedaalid, selge, proovin siis keerata seda seal hiljem, peaks vist loogiliselt võttes lahti tulema see nagu tavalise keermega keerates sealt otsast.
      viimati muutis kasutaja otsija; 15 March 2025, 16:48.
      otsija

      Comment

      • ppv
        Liige
        • 11/2006
        • 269

        #4
        Minul on paljud olnud jah keermega, vanematel puurpinkidel ja drellidel oli koonusega. Ma tegin omale sellisest padrunist puurpingile ülemineku, jätsin võlli padruni külge(lihtsalt puurpink ei hoidnud alla 3mm puure).

        Comment

        • Matis
          Liige
          • 01/2004
          • 1505

          #5
          Esmalt postitatud otsija poolt
          Aa sedapidi, et see padrun ise käib ka keerates otsa sinna omakorda, mitte pole mingite nuutide otsas nagu jalgrattapedaalid, selge, proovin siis keerata seda seal hiljem, peaks vist loogiliselt võttes lahti tulema see nagu tavalise keermega keerates sealt otsast.
          Suur kuuskant otsa ja haamrit. Padrun on nö õige keermega.
          Maailm oleks puhas ja süüta
          kui poleks õllejogurtit
          - Õ.Õ.

          Comment

          • olavsu1
            Liige
            • 05/2005
            • 2826

            #6
            Esmalt postitatud ppv poolt
            Minul on paljud olnud jah keermega, vanematel puurpinkidel ja drellidel oli koonusega. Ma tegin omale sellisest padrunist puurpingile ülemineku, jätsin võlli padruni külge(lihtsalt puurpink ei hoidnud alla 3mm puure).
            väiksed on jah keermega, suured on koonusega. endalgi akudrelli padrun üleminekuna kasutusel. seda siis treipingil...

            Comment

            • otsija
              Liige
              • 02/2004
              • 2772

              #7
              Lähen proovin ehk homme uuesti seda sealt kätte saada. Aga kas akutrellidel neid 10mm padruneid ja 13mm padruneid omavahel vahetada kannataks? Tegelikult topiks ühele 10mm padruniga trellile hea meelega 13mm padruni asemele kui see võimalik oleks.
              otsija

              Comment

              • olavsu1
                Liige
                • 05/2005
                • 2826

                #8
                keermed ja võllid on erinevad.

                Comment

                • Starfish
                  Liige
                  • 08/2009
                  • 2294

                  #9
                  Trelli padrunil on häid kasutusi veel:
                  Millegi hoidmine:
                  Click image for larger version

Name:	IMG_153049.jpg
Views:	125
Size:	163,4 KB
ID:	1133715

                  Veel üks abivahend, kui on vaja ümar detailile tsentrisse puurida:
                  Click image for larger version

Name:	IMG_153001.jpg
Views:	127
Size:	129,6 KB
ID:	1133716

                  Padrunid joondatakse sirge pulga abil.
                  http://hparchive.com/
                  https://worldradiohistory.com/index.htm

                  Comment

                  • olavsu1
                    Liige
                    • 05/2005
                    • 2826

                    #10
                    mõned teevad selle vahel lendõnge putukaid ka...

                    Comment

                    Working...