Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

24 volti trafo+dioodsild=9,7 volti vahelduvpinge klemmidel ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Vs: 24 volti trafo+dioodsild=9,7 volti vahelduvpinge klemmidel ?

    Mul on releede hoidmiseks selline lihtlabane lahendus, et on takisti, siis mingi suurem konde ja siis omakorda peale kondet transs vms, mis relee mähist lülitab. Takisti väärtus siis selline, et releed ilma kondeta ei jõua kinni tõmmata, kondega aga lülituse hetkel kondekast tulenev piik tõmbab relee kinni ja pärast kui relee kinni tõmmatud, siis juba hoidmiseks märkimisväärselt vähem voolu vaja. Paaris kohas olen teinud nii, et relee energiatarvet vähendada, ilmselt selle klapiga sama teema.
    otsija

    Comment


      #32
      Vs: 24 volti trafo+dioodsild=9,7 volti vahelduvpinge klemmidel ?

      Transistoriga releed tüürides on veel üks trikk kasutata relee oma klemme, näiteks siis lülitada juht transi baasi ja massi vaheline takisti ahelasse juurde kui relee on rakendunud, Vbe väheneb ja Ic (relee mähise vool) väheneb.
      http://hparchive.com/
      https://worldradiohistory.com/index.htm

      Comment


        #33
        Vs: 24 volti trafo+dioodsild=9,7 volti vahelduvpinge klemmidel ?

        Põhimõtteliselt, kui sobib või on võimalik loominguliselt läheneda ja ümber ehitada, on paar huvitavat nippi.
        Üks lihtsam variant on anda vool läbi niisuguse takisti, millega relee või solenoid veel hoidma jääb.
        Rakendumiseks oleks aga vajalik täispinge (vool), see takisti tuleks sillata piisava mahtuvusega kondensaatoriga.
        Hoidmiseks võib pinge olla näiteks kaks korda madalam, takisti väärtus võiks siis enam-vähem võrduda mähise takistusega.
        Keerukam teine variant on transistori(de)ga juhtimisel, mõtet selgitab niisugune skeem:
        http://qrx.narod.ru/bp/ev_r.gif
        Siin kasutatakse juba kaks korda madalamat toitepinget.
        Kui mähis saab kaks korda madalama pinge, eraldub sellel juba neli korda vähem võimsust.
        Elektroonika töötab suitsu baasil.
        Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
        Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

        Comment


          #34
          Vs: 24 volti trafo+dioodsild=9,7 volti vahelduvpinge klemmidel ?

          Ma pakun et tehases on kõigele sellele juba mõeldud, vaja aint see skeemijupp üles leida ja korda teha.
          Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

          Comment


            #35
            Vs: 24 volti trafo+dioodsild=9,7 volti vahelduvpinge klemmidel ?

            Esmalt postitatud elukaz poolt Vaata postitust
            Ma pakun et tehases on kõigele sellele juba mõeldud, vaja aint see skeemijupp üles leida ja korda teha.
            Täpselt minu mõte!

            Tööstusautomaatikuna kasutan seadmete toiteahela rikete otsimiseks vahest isetaastuvat, voolu piiravat kaitset - hõõglampi
            MINULE EI MEELDI KUI MÕNINGAD ISIKUD MINU POSTITUSI MUUDAVAD,
            KUI POSTITUS EI SOBI SIIS PALUKS SEE KUSTUTADA !

            Comment


              #36
              Vs: 24 volti trafo+dioodsild=9,7 volti vahelduvpinge klemmidel ?

              Esmalt postitatud klm poolt Vaata postitust
              Tööstusautomaatikuna kasutan seadmete toiteahela rikete otsimiseks vahest isetaastuvat, voolu piiravat kaitset - hõõglampi
              Hõõglampi kasutavad ka elektrotehnikud ja helitehnika remontijad
              Digital is like formaldehyde, first it kills the music, then it stores it forever.

              Comment


                #37
                Vs: 24 volti trafo+dioodsild=9,7 volti vahelduvpinge klemmidel ?

                Loen seda lõime ja ise panustaksin mõne euro (suuremal või vähemal määral) lühistunud solenoididele. On neid meilgi tööpinkides ette tulnud - keri solenoid maha, anna laual toiteplokist 24V peale ja jälgi soojenemist. Proovimismeetodil tuleks asendada kas mõni solenoididest (ei maksa just miljonit) või hüdroklapp tervikuna.

                Kui tööpingiehitaja ei ole juhtsüsteemis mingit täiendavat atribuutikat ette näinud, järelikult peab algses olekus töötama. Kui ei tööta, on midagi rikkis.

                Edit: klapid ise võiks ka lahti katkuda ja puhastada.

                Edit 2: kasutatud seadme ostmisel tuleb alati arvestada võimalusega, et eelmised "kulibinid" on seal ratse teinud - Hydroscand näitab ka 24V AC solenoidi, milline klapp/solenoid seal varuosakataloogi järgi täpselt olema peab?
                viimati muutis kasutaja madis64; 01 m 2020, 09:47.

                Comment

                Working...
                X