Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Juhtmete niiskuskindlad ühendused

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Juhtmete niiskuskindlad ühendused

    Oleks vaja mõnedest u. 1 mm2 (võibolla ka nõks väiksemad) juhtmetest väljavõtted teha autos. Kuidas seda teha, et saaks ühendused pärast ka niiskuskindlad? Kui 2 juhtmeotsa omavahel kokku ühendada, siis termokahanev toimib, kuid kui ühes punktis on 3 juhet, siis kahtlustan, et ei toimi hästi? Ja üldse täpsemalt, kuidas oleks parem need väljavõtted teha, milliseid liitmikke kasutada jne. Kas näiteks lõigata olemasolev juhe pooleks ja siis mingi liitmikuga ühendada koos uue kolmandaga ära, või lõigata olemasoleval kaablil vaid isolatsioon pealt ära ja siis sinna peale joota uus juhe...?

    #2
    Vs: Juhtmete niiskuskindlad ühendused

    Auto ei ole tavaliselt tohutu suur.
    Tee oma ühendus juhtme otsast.
    Siis ei riku ka eriti väljatöötlust ja
    Sinu "täiendus" on vajadusel kõrvaldatav ilma suuremate hädadeta.

    Comment


      #3
      Vs: Juhtmete niiskuskindlad ühendused

      Otsast tundub olema keeruline teema, sest ühes otsas (mida näen) on niiskuskindel suur pistik ja teisi otsi ei näe. Tegemist on ajusse jooksva kimbuga ja väljavõtted oleks vaja teha kõigist juhtmetest. Pärast lisan teemakohase pildi.
      viimati muutis kasutaja abp; 17 m 2016, 07:59.

      Comment


        #4
        Vs: Juhtmete niiskuskindlad ühendused

        Esmalt postitatud abp poolt Vaata postitust
        Tegemist on ajusse jooksva kimbuga ja väljavõtted oleks vaja teha kõigist juhtmetest.
        Tee sellele niiskusekindlale pistikule vastus ja lisa uus pistik koos väljavõttega.
        Siis on täiendus tagasivõetav.

        Comment


          #5
          Vs: Juhtmete niiskuskindlad ühendused

          Vastuse tegemiseks ilmselt peaksin ostma selle jaoks ühe aju ja sellelt pistiku osa küljest võtma. Läheb vist kalliks ja siis tekiks ka probleem kuidas seda küljest võetud pistikut ennast niiskuskindlaks teha.

          Comment


            #6
            Vs: Juhtmete niiskuskindlad ühendused

            Esmalt postitatud abp poolt Vaata postitust
            Vastuse tegemiseks ilmselt peaksin ostma selle jaoks ühe aju ja sellelt pistiku osa küljest võtma. Läheb vist kalliks ja siis tekiks ka probleem kuidas seda küljest võetud pistikut ennast niiskuskindlaks teha.
            Selle vahetükiga on võimalik korduvalt katsetada. Säilitades samas auto.
            Kui lõhud ära olemasoleva kaabli, pead ebaõnnestumise korral ostma uue auto.
            Kumb tuleb odavam?
            **************
            Tee väljavõte ajust.
            See on tõenäoliselt kinnises karbis ja selle karbi külge saab panna
            suvalise niiskuskindla pistikupesa. Ühendused kas otse või vahepistikuga.
            viimati muutis kasutaja A.R.; 17 m 2016, 08:36. Põhjus: Aju operatsioon

            Comment


              #7
              Vs: Juhtmete niiskuskindlad ühendused

              Esmalt postitatud abp poolt Vaata postitust
              ...kuid kui ühes punktis on 3 juhet, siis kahtlustan, et ei toimi hästi?
              Mõni mäkerdab eelnevalt veidikene liimipüstoliga ja väidab, et siis toimib. Ei oska kommenteerida.

              Comment


                #8
                Vs: Juhtmete niiskuskindlad ühendused

                3M gel-splice. Sinised, 3 kaablile, ka kuni 2,5mm2 jaoks.
                Erilahendused.
                PS või mail.

                Comment


                  #9
                  Vs: Juhtmete niiskuskindlad ühendused

                  Selline? http://www.oomipood.ee/product/splic...100_b?q=splice

                  Comment


                    #10
                    Vs: Juhtmete niiskuskindlad ühendused

                    Esmalt postitatud A.R. poolt Vaata postitust
                    Selle vahetükiga on võimalik korduvalt katsetada. Säilitades samas auto.
                    Kui lõhud ära olemasoleva kaabli, pead ebaõnnestumise korral ostma uue auto.
                    Kumb tuleb odavam?
                    **************
                    Tee väljavõte ajust.
                    See on tõenäoliselt kinnises karbis ja selle karbi külge saab panna
                    suvalise niiskuskindla pistikupesa. Ühendused kas otse või vahepistikuga.
                    Pigem ei tahaks hakata aju karpi lõhkuma. Kui juhtmed pooleks lõikan ja midagi sinna vahele panen, siis eks vajadusel saab ka selle väljavõtte sealt vahelt eemaldada ja juhtmeotsad uuesti korralikult kokku panna.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Juhtmete niiskuskindlad ühendused

                      Ei. See on geelita.
                      Näiteks sellised: http://elecena.pl/product/4885114/3m...0-5-1-5mm-600v
                      0,5 kuni 1,5mm2, kuni kolmele kaablile.
                      Mul 30V piiranguga mudeleid oleks kohe mõned anda, 1EUR/tk.
                      Erilahendused.
                      PS või mail.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Juhtmete niiskuskindlad ühendused

                        Neid kusagil kohalikes poodides pole? Kui palju sul neid oleks? 30V on ok, sest autos u. 14 V

                        Comment


                          #13
                          Vs: Juhtmete niiskuskindlad ühendused

                          Palju sooviksid?
                          Erilahendused.
                          PS või mail.

                          Comment


                            #14
                            Vs: Juhtmete niiskuskindlad ühendused

                            Võiks 25 tk olla.

                            Comment


                              #15
                              Vs: Juhtmete niiskuskindlad ühendused

                              Permanentsete yhenduste tegemiseks on liimiga termokahanev, Kasutatakse ka kõrgepinge kaablite ühendamiseks. Endal pump kaevus sellega ühendatud. Mitu korda kallim kui tavaline termo rüü aga seni pole ükski lekkinud. Muidugi see eeldab kogemust ja oskusi. 3 kihti min ja korralikult läbi kuumutamine on ka võtmesõna. Paraku ei kannata need ühendused korduvalt painutamist miinus kraadidel.
                              Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                              1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                              2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                              Comment

                              Working...
                              X