mootori tähistus

Collapse
X
 
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts
  • noQ
    Liige
    • 01/2003
    • 327

    #1

    mootori tähistus

    ma sain ühe mootori millel on peal tähistus 3gd-4, et kas sellest tähistusest võib aru saada nii et selle mootori võimsus on 3W ja takistus on 4oomi (kas to 4 seal lõpus näitab takistust nagu kõllidel on?)?!?
    Abiks kõigega! djmadys@hot.ee/bazzmazternoq@hot.ee
    DeeJay Catass
  • chroom
    Liige
    • 04/2003
    • 29

    #2
    Kuidas see mootor välja näeb?
    Palju on juhtmeid küljes?
    Mootoritel ei märgita takistust, tavaliselt on pinge,
    võimsus, pöörded jms.

    Comment

    • noQ
      Liige
      • 01/2003
      • 327

      #3
      mootor näeb välja neljakandiline: 4 pooli ja nende ymber on rauast kest kust peaks tulema miinus klemm ja plussid peaksid tulema mähistest(st 4 pluss juhet tuleb välja)
      kas see number 4 seal taga tähistab siis mingit ntx poolide arvu?
      Abiks kõigega! djmadys@hot.ee/bazzmazternoq@hot.ee
      DeeJay Catass

      Comment

      • Andy
        Liige
        • 09/2002
        • 382

        #4
        Mitme harjaga mootor on?? mis mõõdud umbes??
        ehh... andrjusa

        Comment

        • chroom
          Liige
          • 04/2003
          • 29

          #5
          On igasuguseid militaartähtsusega mootoreid, millede markeeringust ei saa aru. Võib-olla on tegu vana plaadimängija või lintmaki mootoriga, neil olid vist kandilised korpused.

          Comment

          • noQ
            Liige
            • 01/2003
            • 327

            #6
            täpselt seda ta on. see mootor on võetud vana rigonda nimelisest raadio plaadimängijast. mitu pööret ta võiks sekundis teha, ja soovitage, mida sellega teha annaks? ;D
            Abiks kõigega! djmadys@hot.ee/bazzmazternoq@hot.ee
            DeeJay Catass

            Comment

            • orav
              Liige
              • 02/2003
              • 355

              #7
              Selle mootori juhtmete küljes peab olema veel kondekas. Kui on siis töötab ta 220V-il. Pöördeid tuleb kahe pooluspaariga alla 3000. Kuna tal võimsust eriti pole siis ei saa sellega ka midagi erilist teha. Korraliku ülekande abil saab kardinaid eest ja ette tõmmata.

              Comment

              • noQ
                Liige
                • 01/2003
                • 327

                #8
                aga ehk on need mähised eri suurustega - nii nagu gramofonidel ikka on et saab kiirust muuta - siis et lylitab ymber teise mähise peale ja siis liigub kiiremini ??? on see nii ???
                see on kõigest minu deooria
                Abiks kõigega! djmadys@hot.ee/bazzmazternoq@hot.ee
                DeeJay Catass

                Comment

                • digital
                  Liige
                  • 05/2002
                  • 4155

                  #9
                  Kusjuures osad neist mootoritest töötasid 127 pealt ja siis seda võeti trafo keskväljavõtte 127 klemmilt.

                  Comment

                  • Scott
                    Üldmoderaator
                    • 04/2003
                    • 2517

                    #10
                    Rigonda-102 mootor ongi 127-voldine. Kaks otsa lähevad kokkuühendatult ühele toiteklemmile, kolmas läheb otse ja neljas läbi 1k takisti ning 1 mikroF kondensaatori teisele toiteklemmile. Et seal 4 mähist on, siis peaks 2 ja 2 vist jadas olema.
                    73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
                    ATiP1pN4XeM

                    Comment

                    • noQ
                      Liige
                      • 01/2003
                      • 327

                      #11
                      seal oli jah yhel yks konde ja takisti järel. aga kust poolt ma lugema peaksin hakkama ? - nad seal mõnusalt puntras ;D
                      Abiks kõigega! djmadys@hot.ee/bazzmazternoq@hot.ee
                      DeeJay Catass

                      Comment

                      Working...