Tere!
Tegelen ühe 80-ndate alguse masina elektrisüsteemi kohandamisega, hetkel katsun välja mõelda, kuidas lahendada eelsüüte andmine. Originaalis jälgitakse jahutusvedeliku temperatuuri ja vastavalt sellele antakse küünaldele pinge. Ei ole eriti töökindel lahendus ja kui mootor soe, siis küünlaid järgi ei lülitatagi. Väsinuma mootori puhul võib siis käivitumisest und näha
Tahaks süsteemi ringi teha, põhimõtteline osa on selge, kuidas tahaks asja toimima panna, aga koostamisel jään hätta pisut. Ühesõnaga, süüte sisse keeramisel võiks lülituda taimer, mis loeb näiteks 15 sekundit ja selle aja jooksul saab eelsüüte relee omale toite. Kui 15 sekundit läbi, siis lülitub taimer välja. Kuni järgmise süüte sisse keeramiseni, mil tsükkel algab uuesti. Kas olen õigel teel, kui pakun, et selle sama taimeri toide tuleks võtta läbi taimeri järel oleva relee?
Tegelen ühe 80-ndate alguse masina elektrisüsteemi kohandamisega, hetkel katsun välja mõelda, kuidas lahendada eelsüüte andmine. Originaalis jälgitakse jahutusvedeliku temperatuuri ja vastavalt sellele antakse küünaldele pinge. Ei ole eriti töökindel lahendus ja kui mootor soe, siis küünlaid järgi ei lülitatagi. Väsinuma mootori puhul võib siis käivitumisest und näha

Tahaks süsteemi ringi teha, põhimõtteline osa on selge, kuidas tahaks asja toimima panna, aga koostamisel jään hätta pisut. Ühesõnaga, süüte sisse keeramisel võiks lülituda taimer, mis loeb näiteks 15 sekundit ja selle aja jooksul saab eelsüüte relee omale toite. Kui 15 sekundit läbi, siis lülitub taimer välja. Kuni järgmise süüte sisse keeramiseni, mil tsükkel algab uuesti. Kas olen õigel teel, kui pakun, et selle sama taimeri toide tuleks võtta läbi taimeri järel oleva relee?
Comment