Lugu siis järgmine: on tal mahajooks akult ca 5,8A, kui nüüd IOD kaitse kapoti all välja tõsta, kaob ära. On kellelgi infi, mis ahelad selle taga on? Proovisin sõber guuglit kiusata,leidsin saidi, aga see tahab, et teeksin konto. Kusjuures konto loomiseks klikkides teeb pildi hetkeks tuhmiks ja sellega lugu lõpeb, seega ei lase kontot teha. Oleks väga tänulik, kui keegi oskab aidata!
PT Cruiser 2001. a.
Collapse
X
-
Vs: PT Cruiser 2001. a.
IOD taga on kõik need tarvitid mis lubatakse pinge all hoida kui süüde on väljas, näiteks PCM (Powertrain Control Module), raadio mälu, digikellad ja muu seuke mumbo-jumbo, sõltub konkreetsest autost. Aga normaalsel juhul peab standard aku kestma vähemalt 21 päeva, enne kui on tühjenenud liigselt. Et umbes 0,025A on max mis lubatakse sel ajal tarbida.
Proovi kuskilt leida repair manual, Chryslerile enamasti neid leiab. Neil on päris head elektriskeemid reeglina, selgelt loetavad.
Selle järgi võta lahti olemasolevad tarvitid ja siis lisa ahelase ampermeeter, hakka ükshaaval neid tagasi panema. Ampermeeter hoia siis 10A peal, muidu võib rikneda kui äkki liiga suur vool tabab, pealegi kui viga on 5,8A suurune.Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
Konfutsius
Comment