VW Passat B4 Eelsüüteprobleem.
Collapse
X
-
Vs: VW Passat B4 Eelsüüteprobleem.
Ei tarvitse. Otsi mõni tüüp, kellel on selline töötav masin ja küsi järele - võib ka sama mootoriga golf olla. Juhtub, et enamus pritseid tõstavad käivitamisel pöörded sutsu üles ja lasevad siis (aeg sõltub temperatuurist) vähe aja pärast alla. Samuti jääb küsimus, kas seda magnetit juhitakse proportsionaalselt või on/off.Comment
-
Vs: VW Passat B4 Eelsüüteprobleem.
Kui see jublakas rikkis ei ole, siis ta töötab järgmiselt:
Külmast peast on pulk sees, käivitad auto ja asi hakkab soojenema ja pulk vaikselt väljapoole liikuma külmast soojani on teekond ca. 5mm
Pidevalt on vool peal.
Kui jahtuma hakkab, siis trossi vedru lükkab pulga sisse tagasi.
Kuid mul on selline probleem, et külma ja kuuma mootoriga tõmbab küünalde voolutarve koostöös genekaga mootori pöörded maha.
Sama juhtub ka siis, kui näiteks jahutuse ventikas käivitub.
Seega pakuks 2 põhjust, kas see pulk peaks kiiremini reageerima või genekas ei talu koormust.Comment
Comment