Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

VW Passat B4 Eelsüüteprobleem.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    VW Passat B4 Eelsüüteprobleem.

    Tegemist siis nö. ülemineku passatiga 94 aasta.
    Mootoriks 1,9 TD 55kw
    Kui auto käivitan, nii külmalt, kui ka soojalt jääb eelsüüteküünalde relee kinniseks 1-2 minutit, kuigi tuli armatuuris kustub.
    Sellest tulenevalt on ka tühikäik 500 juures.

    Milles probleem?


    Relee nr. 104

    #2
    Vs: VW Passat B4 Eelsüüteprobleem.

    Tegemist on järelhõõgumisega, ta ongi nii ettenähtud töötama.
    Maailm oleks puhas ja süüta
    kui poleks õllejogurtit
    - Õ.Õ.

    Comment


      #3
      Vs: VW Passat B4 Eelsüüteprobleem.

      Kas see järelhõõgumine sooja mootoriga (temp 90c) on normaalne ja vajalik?

      Comment


        #4
        Vs: VW Passat B4 Eelsüüteprobleem.

        Ilmselt ttemp. andur annab vale inffi..
        Külma mootoriga peabki kuni 5min. küünlad järgi olema.
        Oskan elektroonikast suitsu välja võluda!

        Comment


          #5
          Vs: VW Passat B4 Eelsüüteprobleem.

          Seega peab neid temp. andureid rohkem kui 1 olema, kuna armatuuri näidik töötab ilusti.

          Comment


            #6
            Vs: VW Passat B4 Eelsüüteprobleem.

            Ise kunagi katsetasin ühte Td releed- siis selgus et:
            1)see eelsüüte tuli põleb vähem aega kui tegelt relee töötab;
            2)kui starteri otsale (50 klemm) pinget ei tule on relee u 20 sek sees max (temp andurit polnud)
            3)kui anda 50 klemmile ka korraks pinget on relee maksimaalselt 6 minutit sees!
            Ise mõtlesin et relee katki kuna eeldasin et starteri andmise ajaks vähemalt võetakse küünlad maha aga tglt vastupidi.
            Maailm oleks puhas ja süüta
            kui poleks õllejogurtit
            - Õ.Õ.

            Comment


              #7
              Vs: VW Passat B4 Eelsüüteprobleem.

              Kõik on õige. Temperatuuri anduri kontrolliks oleks kõige mugavam arvuti järgi pista ja vaadata, kas juhtplokk näev reaalseid numbreid. Kui seda võimalust ei ole, siis ikka klassikalisel meetodil.
              Lisatud failid

              Comment


                #8
                Vs: VW Passat B4 Eelsüüteprobleem.

                Esmalt postitatud kellakägu poolt Vaata postitust
                Kõik on õige. Temperatuuri anduri kontrolliks oleks kõige mugavam arvuti järgi pista ja vaadata, kas juhtplokk näev reaalseid numbreid. Kui seda võimalust ei ole, siis ikka klassikalisel meetodil.
                Selline loll küsimus minupoolt:
                Kas juhtplokk ehk aju pole mitte TDI mootoril 66kw
                Mul see tavaline TD 55kw - Neid oli ka vist 2 eri varianti.

                Comment


                  #9
                  Vs: VW Passat B4 Eelsüüteprobleem.

                  Vabandust, minu pidur. Kõigi eelduste kohaselt peaks sul olema AAZ mootor.Tembi andur ja juhtplokk peaks sellegi poolest olemas olema - kombisensor B24 võiks olla sul olemas. Tööpõhimõte peaks saarnane olema, kui TDI versiooni kirjelduses.
                  Lisatud failid

                  Comment


                    #10
                    Vs: VW Passat B4 Eelsüüteprobleem.

                    Kus tal see tempi andur, juhtplokk ja kombisensor asuvad?

                    Ehk on kellegil aega ja võimalust kaabel külge panna ja vaadata arvutiga?
                    Eelistatud kohad oleks Virumaa või Tartu.

                    Comment


                      #11
                      Vs: VW Passat B4 Eelsüüteprobleem.

                      Esmalt postitatud fomoco poolt Vaata postitust
                      Seega peab neid temp. andureid rohkem kui 1 olema, kuna armatuuri näidik töötab ilusti.
                      Loe nüüd ilusti skeemi. Kui sul on selline lahendus, nagu pildil kirjas, siis on sul ühes korpuses kaks andurit. Üks on kellale ja teine küünalde/pumba juhtimisele. Klemminumbrid pistikus on skeemil kirjas. Oletada võib, et tegemist on NTC takistiga ja 80 kraadi juures on ta takistus ca. 200-300 oomi. Kõva miinuse juures 20 KOhm. Toatemperatuuril +20 juures kusagil vahemikus 2300-3000 oomi.

                      Nagu eelpool kirjutatud, siis küünlad peavadki järgi jääma.

                      Tegelikult nutad sa selle üle, et tühikäigu pöörded madalad. Pöörete tõstmise eest peaks vastutama Y56 idle speed control actuator - ehk solenoid, mis asub pumbas.

                      Autodata ütleb, et ensediagnoosi võimalus on olemas 1Y/AAZ alates 10/1994. Seega on keeruline öelda, kas arvuti sind aitab.
                      Pealekauba ei genereerita valetava temperatuurianduri puhul veakoodi. Hagud vist vale puu all...

                      Comment


                        #12
                        Vs: VW Passat B4 Eelsüüteprobleem.

                        Pumpa läheb 5 juhet.

                        1* Pumba taga trossiga andur


                        2* Pihusti torude juures - Peaks olema suretusklapp


                        3* Pihusti torude keskel - 2 juhtmega andur - Kombiandur


                        4* Pumba all


                        Milline neist pööretega tegeleb?

                        Masin toodetud 94 aasta alguses, seega diagnoosivõimalus puudub, kuigi mingi pistik rooli kõrval, mootorimärgiall on olemas.

                        Kuidas seda suurt pistikut lahti saab, kuhu kombianduri juhtmed lähevad?

                        Mis eesmärk on trossiga anduril?

                        Comment


                          #13
                          Vs: VW Passat B4 Eelsüüteprobleem.



                          saad venekeelse jutu. Tööpõhimõttest ja siseelust on järgmised lingid.

                          Webs.com has been shut down on the 31st of August 2023. Find out what that means for your site and how to move it to another provider.


                          http://www.cs.rochester.edu/~jag/vw/engine/fi/injpump.html

                          vwdieselparts.com is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, vwdieselparts.com has it all. We hope you find what you are searching for!


                          Mitte keegi pole öelnud, et kõik asjad pumba küljes on andurid.

                          http://www.dieselbookmarks.com/bombers/VEPump.pdf vaata lk 37. saad oma trossiküsimusele vastuse. LK 55 on veel eelsüütest juttu.
                          viimati muutis kasutaja kellakägu; 06 m 2010, 23:57.

                          Comment


                            #14
                            Vs: VW Passat B4 Eelsüüteprobleem.

                            Ikkagi jäi arusaamatuks 2 asja:

                            Kuidas see suur pistik mootori juures lahti käib ja kas see trossiga külmkäivituse värk peaks mõõtma hoova asendit või liigutama hooba.



                            Tõenäoliselt just külmkäivituses viga ongi.
                            viimati muutis kasutaja fomoco; 09 m 2010, 13:32.

                            Comment


                              #15
                              Vs: VW Passat B4 Eelsüüteprobleem.

                              Kuna ei ole konkreetset isendit kunagi näppida tulnud, siis ei oska suurte ümmarguste pistikute kohta VW grupil muud midagi öelda, kui seda, et enamus neist töötab bajoneti põhimõttel st. suurt võru keeratakse vastu päeva ca. 1/4 pööret. See võib üsna palju jõudu küsida esimesel lähenemisel peale pikka aega.

                              Külmkäivituse asja mõte on külma mootori puhul pöördeid tõsta - see tähendab antud juhul, et selle lisa trossi külge riputatud solenoid peaks pöörded peale vedama. Testi käega, kui kui muidu targaks ei saa ( kui ta mõõdaks, siis peaks vedru loogiliselt võttes trossi eest ära sikutama ja eeldades,et on andur ( kui kahe klemmiga, sis vaevalt) peaks ka miski parameeter klemmidel muutuma. Kui on solenoid, siis jääb ta takistus alla saja oomi ja sittagi ei muutu. Kirjas oli muuseas konkreetselt, et sikutab kui mootor külm. Võib olla, et muutub korraga kaks parameetrit - eelsüütenurk ja pöörded. Vaata, kas koos küünaldega tuleb ka su trossiga solenoidile toide peale. Kui ei tule, siis mõõda juhtmed juhtplokini. Teoorias jääb solenoid aktiveerituks, kuni mootor piisavalt soenenud.

                              Räägi nüüd ausalt, miks sa lugeda ei taha? Kui sa endale keeli selgeks ei tee, siis jääb üle ainult rahakott puuga selga võtta ja leppida arvele kirjutatud summaga - seda sõltumata tulemusest. Kõik see kama tuleb googlest, mis siin kirjas. Reeglina peab ka paika.

                              Comment

                              Working...
                              X