Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

FET starteri relee?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: FET starteri relee?

    Esmalt postitatud qwerty poolt Vaata postitust
    Võibolla tõesti, oleneb kõik sellest palju starter reaalselt voolu tarbib, mida ma üritangi välja selgitada.
    Seda saaks vast teha nii:
    Starteri vool olgu A1.

    1. Tee aku-starteri vahelise juhtme otstesse kindlad ühenduskohad ja ühenda sinna
    VOLTMEETER.
    2. Vaata palju see voltmeeter starteri töö ajal PINGET näitab. (V1)
    3. Ühenda aku ja lahtivõetud juhtmeklemmi vahele ampermeeter.
    Mida suurema näiduga seda parem. Tester on 20-30 A.
    4. Organiseeri juhtme starteriotsa ja maa vahele koormis.
    1-2-3 lampi et ampermeeter näitaks oma maksimumi lähedale. (A2)
    Võta nüüd voltmeetri näit. (V2)

    A1 = A2 x(V1/V2)
    Või enamvähem sinna kanti.
    Kasutasime ühendusjuhet omaehitatud AMPERMEETRI šundina.

    Comment


      #17
      Vs: FET starteri relee?

      kui see starter miskit väga julma ei tarbi, siis ca 30$ eest saab toitemõõtja, mis peaks püsivalt 130A läbi laskma ja pinget kannab kuni 60V. http://hobbyking.com/hobbyking/store..._(DE_Warehouse)
      saksa laost tuli Hollandisse 2 päeva, pilukate juurest tuleb 2 nädalat. kui seal ringi kolada, siis pilukate laos on see odavama hinnaga, saatekulusid võrrelnud ei ole. ma usun, et see asi peaks lühiajaliselt ka üle 130A taluma, iseasi, kas ta ka seda näidata suudab. sel on ekraanil 4 näitu, millest üks pidevalt vahetub ja minumeelest oli seal ka max voolu mälu olemas selle vahetuva näidu kohal.
      voolu saab mõõta, kui on olemas millioommeeter. mõõdad mingi kindla pikkusega juhi takistuse ja siis käivitamise ajal sellelt pinge. sedasi saab šundi.

      50W pole mingi hirmus võimsus, sest seda on ainult loetud sekundid, seega ei pea radikat päris nii suurele võimsusele arvestama.
      kui relee ei istu starteri küljes, nagu autol, siis vea see jämeda juhtmega kuskile kõrgemale ja ongi asi korras. meetri jagu 16 ruudust kaablit ei maksa väga palju. ATV puhul peaks sellest vist piisama.
      Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

      Comment


        #18
        Vs: FET starteri relee?

        väljakad saavad surma garanteeritud. Mootori mähis on induktiivpool. Mis juhtub kui sealt nyyd raske amperaaz läbi lasta ja siis katkestada?
        Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
        1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
        2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

        Comment


          #19
          Vs: FET starteri relee?

          Kaitsediood saves the day?

          Comment


            #20
            Vs: FET starteri relee?

            Esmalt postitatud virx5 poolt Vaata postitust
            U = I * R
            P = U * I
            Ehk siis 50A sinu transil kütab 50W, mitte 1W. Radikas tuleks suurem, kui su relee. Äkki on lihtsam ikka releele veekindlust lisada?
            P=U * I - aku pinge on 12V - voolutugevus 50A - tuleb ikka rohkem kui 50W ju? Või kust te selle 50W saite..

            Comment


              #21
              Vs: FET starteri relee?

              üldiselt kaitsediood jh aga see peab ka rammus olema ja sigakiire, pinge kasvu peale välja lylitamist piirab ainult transi väljalülitamis kiirus, parasiitmahtuvus ja takistus.
              Mu praktika on näidanud et paraleeli yhendada ei tasu väga palju, saab poppkorni. Selle asja jaoks on ikka IGBT. Lisaks Kui kavatsed lüliti ja takisti+lüliti juhtida asja siis mingil hetkel suits väljas kui just rammusat takki ei kasuta. Gate front peab olema võimalikult järsk et vähendada aega mil trans töötab lineaarses reziimis. Tõsi IGBT miinus on CE pinge on umbes 1,5V. Lisaks vaata transi jalgasid ja vaata aku juhtmeid ja loe speci esilehest edasi. Tihti on märge et korpuse limiit on tunduvalt väiksem kui krsitalli. Ehe näide on IRF3205. 110A, jalgu vaadata siis 110A juures on need ammu juba plasma. Need limiidid specis on antud piiri juures kus helendav dzinn välja tuleb. Seepärast tasub valida piisava varuga jupp.
              Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
              1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
              2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

              Comment


                #22
                Vs: FET starteri relee?

                Esmalt postitatud tarmok poolt Vaata postitust
                P=U * I - aku pinge on 12V - voolutugevus 50A - tuleb ikka rohkem kui 50W ju? Või kust te selle 50W saite..
                Pingelang Transil on 1V sealt see tulebki.

                Comment


                  #23
                  Vs: FET starteri relee?

                  releel ei ole pele märgitud, palju ta lülitama peab?
                  Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                  Comment


                    #24
                    Vs: FET starteri relee?

                    Esmalt postitatud reuter poolt Vaata postitust
                    palju ta lülitama peab?
                    Kui starter jääb kinni, siis tarbib ta vastavalt oma oomilisele takistusele.
                    See oleks siis maksimaalne voolutugevus.
                    Reaalne vool sõltub hetke koormusest, seega ka mehest rooli taga.

                    Comment


                      #25
                      Vs: FET starteri relee?

                      Küsiks sellist asja veel, et kui sellise transiga ( http://www.irf.com/product-info/data...ta/irf4905.pdf ) lülitada releed mis tarbib 2,5A voolu (12V), siis milliste parameetritega kaitsedioodi tuleks kasutada, või võib dioodi antud juhul ära jätta?

                      Comment


                        #26
                        Vs: FET starteri relee?

                        diood ei maksa suurt midagi, aga võib säästa palju. kõigest hoolimatta võid ikka gi dioodi panna otse relee kontaktidele. peaks piisama ka tavalisest universaaldioodist
                        Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                        Comment


                          #27
                          Vs: FET starteri relee?

                          Universaaldioodi alla läheb vast see?: http://www.datasheetcatalog.com/data...0/1N4007.shtml

                          Mida "Schottky diode" endast täpsemalt kujutab, st milline on tema peamine kasutusala ning mille poolest ta 'universaaldioodist parem/kehvem on?

                          Comment


                            #28
                            Vs: FET starteri relee?

                            schottky peamiseks erinevuseks on madal pingelang. see omakorda vähendab soojuseraldust dioodil. enamasti on nendel ka kõrgem lubatud vooluimpulss
                            Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                            Comment

                            Working...
                            X