Tuli selline rumal idee pähe ning mõtlesin, et siin ehk küsija suu pihta ei lööda (mõnikord küll pannakse korralikult pasunasse ).
Asjast siis, ATV'd saab suvel aegajalt uputatud ning tavapäraste releedega on selline probleem, et kipuvad teised vett sisse võtma ning hapuks minema. Tuligi õhtupoolikul selline loll idee, et võtaks peoga P-FET'e ning lülitaks starterit nendega. Teoorias on kõik ilus ja ka lihtne 4-5FET'i, takisti ning kaitsediood, kuid kas vool jaguneks transsidel piisavalt võrdselt, et nad ükshaaval oma looja poole ei hakkaks minema? Milline võib olla üldse sellise 500-800ccm mootori starteri voolutarve?
http://www.serigo.ee/product_info.ph...ducts_id=75752 - 5tk neid näit jääks väga ilusti eelarvesse. Arvestades, et kui igat transsi peaks läbima 50A siis hajuks seal võimsus 1W (50A*0,02ohm) Poleks isegi radikat vaja, kuna koormus on lühiajaline. Kogu selle asja valaks EPO vms (soovitage) sisse, nii, et ainult juhtmeotsad või klemmid välja jääks.
Asjast siis, ATV'd saab suvel aegajalt uputatud ning tavapäraste releedega on selline probleem, et kipuvad teised vett sisse võtma ning hapuks minema. Tuligi õhtupoolikul selline loll idee, et võtaks peoga P-FET'e ning lülitaks starterit nendega. Teoorias on kõik ilus ja ka lihtne 4-5FET'i, takisti ning kaitsediood, kuid kas vool jaguneks transsidel piisavalt võrdselt, et nad ükshaaval oma looja poole ei hakkaks minema? Milline võib olla üldse sellise 500-800ccm mootori starteri voolutarve?
http://www.serigo.ee/product_info.ph...ducts_id=75752 - 5tk neid näit jääks väga ilusti eelarvesse. Arvestades, et kui igat transsi peaks läbima 50A siis hajuks seal võimsus 1W (50A*0,02ohm) Poleks isegi radikat vaja, kuna koormus on lühiajaline. Kogu selle asja valaks EPO vms (soovitage) sisse, nii, et ainult juhtmeotsad või klemmid välja jääks.
Comment