Mis asi selle pingega? Laadimise määrab vool. Kui pindet liiga, et vool ka liiga, siis reguleeritav takisti lahendab.
Vene akulaadija BA-2
Collapse
X
-
Parem variant oleks nagu sellel Einhellil: https://elektrotanya.com/einhell_afe.../download.htmlMaailm oleks puhas ja süüta
kui poleks õllejogurtit
- Õ.Õ.Comment
-
mida väiksemate ampritega laed seda vähem elektrolüüti ära "keedad"
PS! geel-akude korral ongi ette seatud laadimisvoolu piirid mida ei maksa ületada
C/10 on "võibolla"
C/20 on kindlasti "ohutum"
ampreid on vaja ainult tühja aku korral laadimise alguses
ma hiljuti mõõtsin auto peal olevalt akut, et pinge piirik rakendub umbes 14.2 kuni 14.4 voldi pealt
?? https://www.analog.com/en/products/lt4320.htmlComment
-
Trafolaadijal (trafo + alaldi) on rida puudusi..
Kui ühefaasilise siinuse ära alaldad, siis jäävad suured kaared ja kaarte vahel haigutab tühjus ja efektiivne on ka ainult pisike siinuse tipp, kasutegur on väga nott.
Kui efektiivset osa tõmbad alla poole (pinget suurendad) ja saavutad parema laadimisvoolu, siis läheb üsna varsti ka asi ülepingele, kui aku täis hakkab saama.
Palju oleneb ka akust, mida laadida, tegelikult.. üsna suures osas.
Ja automaatne laadimine lõpetatakse automaatselt ikkagi voolu vähenemisel, mitte aga pinge järgi .viimati muutis kasutaja erku; 11 May 2024, 12:52.Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saaComment
-
Meil siin kasutuses olevad moodsamad laadijad käituvad kõik nii ja mõlemal reziimil, nii püsivoolu astmelisel kui ka püsipingel reziimil.
Autoaku omad näiteks lõpetavad laadimise kui on ca 14,4V ja ca 1A laadimisvool saavutatud (sõltub konkreetsest akulaadiast, enam-vähem nii on kõigil)
Kas teil on teisiti?
Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saaComment
Comment