Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Korralike käivituskaablite tegemine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: Korralike käivituskaablite tegemine

    Huvitav oli veel tema see jutt, suure ristläbilõike pindalaga kaablitega käivitamiseks kulub autol just rohkem voolu, sest takistus vms on suurem.
    Kuidas saab autoelektrik sellist juttu rääkida?
    Vana helitehnika remont Pärnus

    Comment


      #17
      Vs: Korralike käivituskaablite tegemine

      Ise olen just tähele pannud,et näiteks hõõgküünlad võtavad käivituse ajal ka suure lõviosa voolust.Naabrimehel on TD-54 mootoriga "Multicar",millel käivituse ajal võtsid hõõgküünlad pea 50A.Korraliku aku ja tugeva väändejõuga starteriga pole isegi talvel käivitusega probleeme.Endal on maal veoauto Kraz-255B1 ja see on isegi -20C juures käivitunud,kuigi käivitusvool on 1000A,peal 2x200Ah mingid vanad 12V kosud.Aga selle eest starter CT-103 arendab ikka mehist väänet.

      Comment


        #18
        Vs: Korralike käivituskaablite tegemine

        Esmalt postitatud p2rt poolt
        suure ristläbilõike pindalaga kaablitega käivitamiseks kulub autol just rohkem voolu, sest takistus vms on suurem
        selge siis võimukaablid prügikasti ja nokia laadiaid lammutama (saab peeneid juhtmeid

        ma arvan et see auto elektrik on sooda, aga võipolla piirdub selle autoelektriku amet ainult pirnide vahetamisega, seega ei saagi talt palju teadmisi nõuda.

        Comment


          #19
          Vs: Korralike käivituskaablite tegemine

          Laadisin aku täis, läks -0,5 kraadiga esimesest pöördest käima. Akuvedeliku tihedus oli korras, soovitati korra veel laadida, sest vahepeal olin tühja akut liialt koormanud.

          Comment


            #20
            Vs: Korralike käivituskaablite tegemine

            Esmalt postitatud p2rt poolt
            Aku juba on 1-2 aastat vana 72 või 74 amprine, generaator ka laeb ilusti. Aku test näitas, et aku on korras. Käivitamisel langes pinge 12 pealt 5-6 peale. Tegemist on diisliga ja eelsüüte küünlaid ta käivitamise hetkel välja ei lülitanud ehk ühe mehe arvates, on see ka nn nõrga ja aeglase ringiajamise põhjus??? Aga tagasi kaablite juurde
            see akku on surnud ju kui käivitusel akku pinge ei tohi langeda alla 9V kui langeb on üks võimalus see et akus vedeliku vähe, vedelik välja vahetada või plaadid lühises

            Comment


              #21
              Vs: Korralike käivituskaablite tegemine

              kõige paremad käivitus kaablid saab keevitus kaablitest ise kasutan neid veokate käivitamiseks. aga noh eks see ole raiskamine. aga minul tasuvad need talvel ära

              Comment


                #22
                Vs: Korralike käivituskaablite tegemine

                Suvalisest, elektrikaupade müügiga tegelevast, poest saad juhtmeid osta. Igasuguseid. Igasuguse ristlõikepindalaga jne. Iseasi, kas tuleb odvam eraldi juhe ja krokodillid osta. Valmistoode on ikka soodsam. Muidugi tuleb valmistootel ühenduskohad kriitlise pilguga üle vaadata. Mõningal juhul on piirdutud pressliitega ja pikema seismise korral oksüdeerub ühenduskoht niikuinii ära.
                Aeg on energiahulk, mis jääb põhjuse ja tagajärje vahele.

                Comment


                  #23
                  Vs: Korralike käivituskaablite tegemine

                  1) Pärast laadimist: käivitamise ajal ei langenud alla 9V pinge. Vedelikku on parajalt. Asi oli selles, et väga lühikeste sõitudega suretasin pika peale oma aku ära.

                  2) konn 212: Mis ristlõikepindalaga keevitukaableid kasutad?

                  Comment


                    #24
                    Vs: Korralike käivituskaablite tegemine

                    Osta uus aku. Lahendab kõik su probleeemid pikemaks ajaks. Täkukaablid pole lahendus.
                    Aeg on energiahulk, mis jääb põhjuse ja tagajärje vahele.

                    Comment


                      #25
                      Vs: Korralike käivituskaablite tegemine

                      Suvalisest, elektrikaupade müügiga tegelevast, poest saad juhtmeid osta. Igasuguseid. Igasuguse ristlõikepindalaga jne.
                      SUVALINE elektrikaupade pood selliseid juhtmeid nüüd küll ei müü.

                      Iseasi, kas tuleb odvam eraldi juhe ja krokodillid osta. Valmistoode on ikka soodsam. Muidugi tuleb valmistootel ühenduskohad kriitlise pilguga üle vaadata.
                      ODAVAM tuleb kindlasti valmisjuhtmed osta,aga antud teema on sellest,kuidas saada KORRALIKUD käivituskaablid.
                      Kas sa oled vaadanud,millise ristlõikega juhet kasutatakse valmis kaablites?
                      Väljast vaadates on juhe küllalt paks,aga sees on paar peenikest kiudu.Ülejäänud on paks plastmass.Loomulikult ei lahenda see käivitusjuhe aku probleeme,aku tuleks võimaluse korral ära vahetada,aga kui me räägime KORRALIKEST käivituskaablitest,siis tuleb need ise teha.Müügil ma selliseid ei ole veel kohanud.Kõik need kuni paarisaja kroonised tehasejuhtmed on pask.Kasutada annab sealt ainult krokodille.
                      Vana helitehnika remont Pärnus

                      Comment


                        #26
                        Vs: Korralike käivituskaablite tegemine

                        Esmalt postitatud Tikk poolt
                        Osta uus aku. Lahendab kõik su probleeemid pikemaks ajaks. Täkukaablid pole lahendus.
                        Kusjuures ei pruugi.
                        Alustada võiks sellest, et igale masinale on ette nähtud vastavate parameetritega aku. See on siis standartvarustuse jaoks. Selle sisse ei ole arvestatud mingeid erilisi tümakamasinaid. Diislil on reeglina talvine käivitus raskem, seega aku tühjeneb kiiremini. Seda aitab vältida oma sõiduki mootori korrashoid ja ka kvaliteetsemate õlide kasutamine. Soovituslik on korra kuus(eriti talvekuudel) aku laadimine akulaadijaga. Poole aasta sees võiks korra ka mahalaadimist teha, umbes 10,6 V `ni ja seejärel korralikult aku täis laadida. Loomulikult ei saa üle ega ümber euroopa ja jaapani diisli erinevustest ja energiasäästmisest.
                        See aga, et nüüd iga paari aasta tagant peaks akut vahetama, seda ma ei arva. Minul näiteks peab aku reeglina vastu vähemalt viis aastat.
                        Teemasse aga - mina soovitan krokodille, mis ei ole jäigad ja haaratsid on metallist, mitte plekist. Ostes komplektina, siis peaks need kooskõlas olema. Ristlõiget kaablile küll ei oska täpselt soovitada.
                        viimati muutis kasutaja karukas; 06 November 2009, 21:46.
                        Paber ja pliiats on parem kui geeniuse mälu.

                        Comment


                          #27
                          Vs: Korralike käivituskaablite tegemine

                          Veneaegsed akud pidasid ka 10 aastat vastu,selle tagasid paksemad plaadid.Samuti oli võimalus remontida.Sellejaoks olidki need igasugu treening-laadijad välja mõeldud.Tänapäevaakudel pole ise küll treeningut proovinud,kuid võimalik,et talvekuudel väike trenn eriti diisli akule tuleb kasuks.

                          Comment


                            #28
                            Vs: Korralike käivituskaablite tegemine

                            Esmalt postitatud Ints poolt
                            SUVALINE elektrikaupade pood selliseid juhtmeid nüüd küll ei müü.



                            ODAVAM tuleb kindlasti valmisjuhtmed osta,aga antud teema on sellest,kuidas saada KORRALIKUD käivituskaablid.
                            Kas sa oled vaadanud,millise ristlõikega juhet kasutatakse valmis kaablites?
                            Väljast vaadates on juhe küllalt paks,aga sees on paar peenikest kiudu.Ülejäänud on paks plastmass.Loomulikult ei lahenda see käivitusjuhe aku probleeme,aku tuleks võimaluse korral ära vahetada,aga kui me räägime KORRALIKEST käivituskaablitest,siis tuleb need ise teha.Müügil ma selliseid ei ole veel kohanud.Kõik need kuni paarisaja kroonised tehasejuhtmed on pask.Kasutada annab sealt ainult krokodille.
                            Vabandust, et eksisin, aga sellisel juhul pole see suvaline elektrikaupu müüv pood ikka see õige Kui poes müüakse kohvikanne ja patareisid, siis ta ikka elektrikaupluse alla ei liigitu. Pms ma arvan, et kui võtta 10mm2 juhe, peenekiuline, mis talub väntsutusi, otstesse pressid kingad ja kingad mutri-poldiga krokodilli külge. Usun, et saab igavene abivahend käivitamiseks.
                            Aeg on energiahulk, mis jääb põhjuse ja tagajärje vahele.

                            Comment


                              #29
                              Vs: Korralike käivituskaablite tegemine

                              Nende odavate kaablite nõrk koht on ühendus kroko ja juhtme vahel. Seda tõestas see et tagasi keeratud traadi osa oli isolatsiooni sisse sulanud ja tänu sellele ühendus veel halvemaks läinud. Ma koorisin juhet pikemalt ja kerisin selle ümber isolatsiooni ja pressisin uuesti kinni.
                              Algse variandiga oli raskusi nende kaablitega bensiiniautode käivitamisel, aga peale modifitseerimist sain diiselauto ka kenasti käima.
                              Kaablid on aga tõesti sellised, et isolatsioon paks aga juhe sees peenike.
                              Kui algsete juhtmete asemele panna jämedama ristlõikega, läheks siis asi viletsamaks?

                              Comment


                                #30
                                Vs: Korralike käivituskaablite tegemine

                                selles assjas just kõige targem pole aga paksem juhe peaks parem olema ma arvan.

                                Comment

                                Working...
                                X