Laadimise tuluke ei kustu

Collapse
X
 
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts
  • hammer
    Liige
    • 12/2002
    • 57

    #1

    Laadimise tuluke ei kustu

    Oskab keegi laadimise kontroll-lambi (armatuuris) töötamisteooriat selgitada. Tõbras, ei taha ära kustuda, kuid aku laeb.
  • Timo
    Liige
    • 02/2002
    • 688

    #2
    Minu teada peaks genekas see tuluke põlema hakkama siis kui genekas ei anna piisavalt energiat välja! Sa ütlesid,et sul laeb korralikult... palju pinge aku peal näitab? Normaalne peaks olema u.13,8V - 14,2V. Pead kontrollima ka seda, mida geneka pinge teeb siis kui rohkem koormust järel on (salongipuhur, täistuled jne), Kui siis pinge liiga alla langeb, siis põhjuseks liiga kulunud harjad või n.ö. pingeregulaatori e. tableti probleemid! Sinna laadimistulele peaks otse juhe geneka pealt tulema. Sa võid selle juhtme (ainuke peenike juhe genekal) geneka pealt lahti võtta ja vaadata, kas tuli kustub ära või mitte! Kui ikka lahendust ei leia siis anna teada ja ma uurin asjatundjatelt täpselt järele!
    20+ aastat elfafoorumis

    Comment

    • hammer
      Liige
      • 12/2002
      • 57

      #3
      Laadimine on ok, sest tühikäigul koos tuledega pinge 14 V, salongisoenduse sisse lülitades kukub 13,8 -le. Tundub norm olevat. Kas genekas pole lisaks alaldusdioodidele ka indikaatori ahela pooljuhte? Tuttava Opeli tuluke põles sama moodi. 1 väike diood generaatoris oli surnud. Vahetas välja ja lamp kustus.

      Ps. auto on 91 Honda Civic

      Comment

      • Timo
        Liige
        • 02/2002
        • 688

        #4
        Uurisin asja spetsialisti käest... soovitas sul kõik kaitsmed üle vaadata,et kas annavad korralikult edasi. Civicul pidi mingi kontrollplokk olema, mis ka laadimistuld juhib. Öeldi ka seda,et tegu võib olla ka ülelaadimisega ja sellepärast tuli põleb, igaks juhuks võid geneka otste pealt ka pinget mõõta!
        20+ aastat elfafoorumis

        Comment

        • tann
          Liige
          • 03/2002
          • 9

          #5
          selline asi võib ka olla et see peenike juhe mis tuleb kenka pealt võib alla kuskil massis (võib alla juba keneka seest) ja siis ka tuli armatuuris põleb ja ei kustu ära mul oli selline problem.

          Comment

          • hammer
            Liige
            • 12/2002
            • 57

            #6
            Probleem leidis lahenduse... thx kõigile. See oli mu töökaaslase Honda, auto käis geneka spetsi juures ja 1 geneka mähis läks vahetusse. Kuigi mõlgutan mõtteid, et kui 1 mähis kutu, kas siis oleks saanud laadidida 14 voldiga? Et äkki see spets võltsis liigkasu võtmise eesmärgil ja vahetas lihtsalt indikaatori dioodi ära?

            Ahjaa... mähise surma põhjuseks arvas spetsialist, et aku on naca tühi olnud ja et on kohe pärast käivitamist tuled ja soendus sisse lülitud. Et oli liiga suur koormus genekale??? Krt , kas ei tundu liiga kahtlane?

            Comment

            • olaaf
              Liige
              • 09/2003
              • 4

              #7
              Usun, et sul viga laadimistulukese tüürimise relees
              see töötab siis sellele, et kui genekas annab piisavalt pinget relee tõmbub lahutades kontaktid...

              Comment

              • Tuhkur
                Liige
                • 10/2002
                • 295

                #8
                Usun, et sul viga laadimistulukese tüürimise relees
                see töötab siis sellele, et kui genekas annab piisavalt pinget relee tõmbub lahutades kontaktid...
                vanadel veneautodel lülitas relee seda kontroll lampi
                uutel autodel pole seal mingit releed selle jaoks

                Comment

                • Tuhkur
                  Liige
                  • 10/2002
                  • 295

                  #9
                  selline asi võib ka olla et see peenike juhe mis tuleb kenka pealt võib alla kuskil massis (võib alla juba keneka seest) ja siis ka tuli armatuuris põleb ja ei kustu ära mul oli selline problem.
                  sellisel juhul ei oleks laadimist ju ka...

                  Comment

                  • Tuhkur
                    Liige
                    • 10/2002
                    • 295

                    #10
                    Probleem leidis lahenduse... thx kõigile. See oli mu töökaaslase Honda, auto käis geneka spetsi juures ja 1 geneka mähis läks vahetusse. Kuigi mõlgutan mõtteid, et kui 1 mähis kutu, kas siis oleks saanud laadidida 14 voldiga? Et äkki see spets võltsis liigkasu võtmise eesmärgil ja vahetas lihtsalt indikaatori dioodi ära?

                    Ahjaa... mähise surma põhjuseks arvas spetsialist, et aku on naca tühi olnud ja et on kohe pärast käivitamist tuled ja soendus sisse lülitud. Et oli liiga suur koormus genekale??? Krt , kas ei tundu liiga kahtlane?
                    eriti ei usu ka seda mähise värki(kuigi oleneb milline mähis)

                    Comment

                    • hammer
                      Liige
                      • 12/2002
                      • 57

                      #11
                      eriti ei usu ka seda mähise värki(kuigi oleneb milline mähis)
                      nn. "vahetusse" läks üks kolmest staatori mähisest

                      Comment

                      Working...