Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Süütevõimendi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    nonii just nigu kysimise peale puutusin selle problaga kokku...ehitan yhte autot yles ja sellel ka kontaktideta syyde ehk transistorsyyde...enne seda oli venna autol selle salap2rase karbikeseda jama ja sai selle rondi 740 pealt 2ra v6etud mida mina ehitan...see oli 08 transistor ja ma pidin endale uue ostma niisiis l2xin poodi ja kysisin 08 syytev6imendit...sain 08/09 syytev6imendi ja t88tab kyll...maksin 195 eesti kronu...nyyd selline asi et t2na selgus selline asi et minu pinginaabri ford escort xr3 ka jama selle karbiga kuigi tiba teistsugune...jama selles et kommutaator l2heb soojaks ja kui see juhtub siis auto sureb v2lja ja peab kommutaatori jahutamiseks vett peale valama sinna...tiba algeline meetod kyll aga mis teha...niisiis soovitan mina sul inna poodi ja vaadata palju uus kommu maksab kahh sest ilmselt pole see vsana v22rt parandamist

    Comment


      #17
      Omal juba tekkis ka mõte podi minna
      Uurisin veel natukene jagajat seestpoolt ning ka see on suhteliselt kulunud. Võlliloks on suur. Teada on, et vene masinad ei kõhatanudki sellise "väikse" asja peale, kuid esivanema 80-ndate algusest pärit Toyota buss kukkus paar aastat tagasi tee peal kokku justnimelt jagaja võlliloksu pärast
      Nagu vahelduvvool - on ja ei ole

      Comment


        #18
        Nu nii. Nagu eelmistest postidest selgus võib viga olla:
        1)kommutaatoris
        2)jagaja poolis

        On ühe sarnase fordiga sõidetud 15 km juhtmed kapotialt salongi veetud - kommutaator lihtsalt ei näita teinekord kohapeal viga välja. Kustub ära ja sel hetkel kui kapotialla jõuad on jälle eluvaim see...
        Soovitaks kindlaks teha kas pool 100% töötab st. katkestust ei ole - jagaja ikkagi mingil määral soojeneb koos mootoriga ja tasuks mõõta nii külmalt kui kuumalt. Kui pool korras siis uue kommutaatori järele. Kommutaatorit tasuks vaadata lammarist originaali - uued asendus odavad
        kommutaatorid võivad õhtale minna mõne kuuga
        "Computers in future may weigh no more than 1.5 tons."(Popular Mechanics, 1949)

        Comment


          #19
          mina soovitaks vaatata et poleks kuskil mingeid mõrasid või midagi sellist ja soovitaks vaatata kas asi on puhas kui mõra kuskil sees siis niiske ilmaga asi ei taha toimida ,mõra saab parandada küüne lakiga laki mittu kihti peal ja ei löö läbi aga kuida on lood bensiiniga kas saab biisavalt peale tekis küsimus kust tead kui suur säde olema peab või äkki on viga hoopis näiteks klappides mis korralikult kinni ei käi või lahtikirjuta lähemalt oma probleemist ja mida ta teeb ja mida ei kui auto käima läheb normaalselt siis viga kuskil mujal kui ei siis võib ka viga mujal olla aga kirjuta lähemalt

          Comment


            #20
            Tegin siis põhimõttelise otsuse, et lähen poodi uue karbi järele, kui selles siiski on viga Samas ei ole ma sugugi mitte kindel, kas just see asi on vigane või mõni muu ning nüüd otsustasin enne ikkagi prooviks midagi sellist ise järgi teha, et näha, kas sellest muutuks midagi paremuse poole. Ehk siis eesmärk on teha analoogne karp valmis, kuid mitte pidevaks sõitmiseks, vaid diagnoosimiseks

            Auto, nagu juba mainitud, töötab ebaühtlaselt ja vahetevahel teeb häält nagu lonkaks ainult kolme pütiga. Seda viimast teeb ta väga juhuslikel hetkedel (süüdi on kas õhurõhk või liblika lendamine 100km kaugusel ) ning umbes pooltel juhtudel mitte rohkem kui mõned minutid. Just nimelt selle viimase põhjal soovitas esivanem mul toda karpi kiigata.
            Proovitud iga küünla eraldi vahetamist, teist pooli ja ka pimedas kapoti alla piilumist (et näha, kas kuskilt taob üle). Särtsu ei olnud näha
            Käivitub ilusti. Tõstsin ka ujuki taset, et vähendada võimalust, et äkki saab lihtsalt vähe kätte. Tulemusi andis ainult külmkäivitusele ja tühikäigule (ühtlasem).
            Kaks tõukurit on kevadel vahetatud, ülejäänud 6 olid (üllatavalt) heas korras. Nukk oli kevadel ilus. Benapump sai ka umbes aasta tagasi vahetatud uue vastu.
            Üks huvitav tähelepanek veel. Mingitel tingimustel astub asi edasi nagu loom (sellise suure kere ja väikse mootori kohta täiesti üllatavalt erksalt), teinekord venib nagu ei saaks piisavalt kätte. Kahjuks ei ole ma veel suutnud leida seost, millal talle miski väga mokkamööda on Eelmisel autol oli vajalik külm ja karge õhk, mispeale ka 240kkm läbinud ülikulunud (kolvid logisesid silindrites, kuid veel ca 60kkm läks ilma mingite mootoriprobleemideta ) diiselmootor hakkas lendama :P
            Nagu vahelduvvool - on ja ei ole

            Comment

            Working...
            X