Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Kui teema siin juba sinnakanti läks siis kas keegi StarFM'i hommikuprogrammi telereklaame on näinud?
Abiks arvutustel: Oomiproge, Võimuproge
Kahtled mõne muusikapala/albumi kvalikteedis? Ei kõla nagu päris nii? Hajuta viimased kõhklused programmiga AudioVisualizer !
Kui teema siin juba sinnakanti läks siis kas keegi StarFM'i hommikuprogrammi telereklaame on näinud?
Läheb samasse kategooriasse nagu mingi lihaolluse reklaam, kus G. Kangur vanas ameeriklases ruleeris.
Olgu treilal või green-wall'iga, see on loll ja odav lahendus, millega on liiga lihtne otseselt või kaudselt väärarusaamu tekitada.
Jah, sihtgrupil peab endal pea õlgadel olema, aga kui pole...
Kurat, ma olen kaugliinibussides olnud korduvalt, kus juhid omavahél vahetusid rooli taga nii, et buss selleks ei peatunud! Ei võtnud hoogugi maha! Uus juht istus vanale sülle ja vana libistas end uue juhi tagumiku alt tulema! Ma küll ei läinud sellest pöördesse ja segaseks!
viimati muutis kasutaja rainadov; 11 March 2017, 17:45.
Põhjus: täht
SAT nägin politsei salvestatud filmi, mis oli tehtud rekkamehest. Rekkamees sõitis kiirteel ja hoidis põlvedega rooli. Mobla oli surutud vasaku õla ja pea vahele. Vasakus käes hoidis leivatükki ja parema käega määris võid leivale. Trahv oli paarkümmend Eur.
Egas pikaotsa meestel kerge pole. Tähtaeg ja koht öeldakse emafirmast telefoni teel ja oma asi kuidas õigeks ajaks kohale jõuad. Elatist on vaja teenida ja ... teed! Palju neid siis kahekesi sõidab? Paaris teise autoga veel. Ka siis on kergem! Raadioplärafon on kogu aeg sees. Sedasi saavad ka teel olevast olukorrast teada. Kuna töö on raske-väsitav, siis on nad ka väga ühtehoidev seltskond.
viimati muutis kasutaja Scott; 14 March 2017, 02:21.
Põhjus: sõna
Kui ühed hakkavad orjadeks, pole teised süüdi.
Kui väsinud ja kiirustav pikamaajuht minuga kontakti leiab, siis leevendavaid asjaolusid ta oma raskest elust ei leia.
viimati muutis kasutaja Scott; 14 March 2017, 02:21.
Põhjus: eelnevat postitust ei pea tsiteerima
Eestlased siis selles süûdi pole "töökad valismaalased" on need kes lasevad endale pähe istuda. Loll oled kui rügad... kollektiivne ajuvabadus viib hukatusse
Loll eestlane laseb ka endale pähe istuda. Üks asi on rügada; teine on laba anda, kui ülemus ajad ja kohad välja mõtleb.
Õigekirja seevastu käsukorras ei õpita.
viimati muutis kasutaja Scott; 14 March 2017, 02:21.
Põhjus: eelnevat postitust ei pea tsiteerima
See on jube, mida tehakse lollusest ja orjameelsusest. Toon näite veidi teisest valdkonnast – põllumajandusest. Firma, kus töötasin tehnikajuhina, müüs söödamiksereid. Seade kujutab endast kahe teoga suurt hakklihamasinat (max 12tonni). Tal on pooltelgedel ja tiislil tensoandurid ja on võimalik kaaluda väga täpselt söödakogust. Sööt koostatakse tavaliselt 5… 6 erinevast komponendist ja arvuti annab helisignaaliga märku õige koguse vastuvõtmisest. Hiljem saab laudas sööda laiali jagada – selleks on külgedel lintkonveierid, mis arvestavad traktori kiirust, lauda pikkust, lehmade arvu jne. Kõik on võimalik ette programmeerida juhtarvutisse. Piimatoodang suureneb märgatavalt. Eelnevalt sai alati põhjalikult inimesi koolitatud, koostatud vastavad kirjalikud eestikeelsed juhendid ja ohutustehnikat tutvustatud. Uue traktoristi töölevõtmisel veelkord koolitatud. Igasugused seadme ümberehitused on lubamatud ja seadme konstruktsioon ei võimaldanud kõrgesse kolusse ronimist.
Konkureerival firmal oli ühe teoga söödamikser. Talvel on suured silopallid jäätunud. Ühe teoga variant ei suuda siis palli purustada ja see jääbki kolusse pöörlema. Paremaks töökorralduseks oli töötajate poolt ehitatud eraldi platvorm ja traktorist ronis töötamise ajal sealt pöörlevale pallile. Ega ennem ei märgatudki, kui paar meest oli peeneks loomasöödaks läinud ohutustehnika rikkumise tõttu.
Ise olen erinevate autodega (nii era kui ametiautod) juba ammu läbinud üle miljoni km. Pole seni ühtegi avariid põhjustanud, viinaviga ka pole. Küll on mu autodele tagant sisse sõidetud ja ükskord ka küljelt ümberrivistumisel. Kõige raskem avarii oli, kui seisin Lada-2106-ga punase fooritulega ristteel ja liivakoormaga Kamaz kallur sõitis 70-ga tagant sisse. Lendasin koos autoga nagu šampusepudeli kork pööreldes ristteele. Käisin korra Peetrusel külas ja planeet Maale tagasi saabudes oli väga valus, aga jäin elama. Ja oi seda imet, mida on võimalik raha ja tutvuste eest korraldada. Näiteks on võimalik avariiprotokoll koos mõõdetud joonisega ringi vormistada. Süüdi oled hoopis sina, load võeti aastaks ära, kohtusse palgatakse sinu vastu 2 juristi ja hakkad veel Kamazi remonti kinni maksma.
Ellu jäädes on veel väga suurte pingutustega võimalik asi õigeks keerata, eriti kui leidub väga toredaid inimesi.
Olen oma elus näinud väga palju raskeid avariisid - paljud sugulased, tuttavad on hukkunud roolijoodikute tõttu jne. Iga päev tabab politsei oma 20 roolijoodikut ja vahel rohkemgi – no ei tule inimestel mõistus pähe …
viimati muutis kasutaja Svago; 13 March 2017, 11:36.
Põhjus: lisa
Sellist jama on raske kommenteerida. Ikka high-end idioot peab olema.
; Neid on küll ja veel, pealegi juurdetulemises ka probleemi pole! Igasiguste seaduste ja eeskirjadega lolluse vastu ei saa. Meil tehases oli plastikupurustaja, mida aeg-ajalt oli vaja ka puhastada. Purustaja oli niikui kohviveski. Pütt, mille põhjas pöörles nuga, käivitatult mõnekümnekilowatise asünkroonmootori võllil! Selleks, et keegi ei saaks käivitada seda kaadervärki, sai 10mm lattrauast keevitatud U aas lahklüliti kangi kõrvale, igale hooldusmehele ostetud isiklik snepperlukuga taba. Kui tööd toimusid, siis iga asjaosaline pani kangi lukku oma tabaga, võti taskus. Püttironija sai kaasa ka antud kilbi sulavkaitsmed ja muidugi kõige tähtsam(!), unustada ei tohtinud lülitile panna punasekirjaga sildike "MITTE LÜLITADA, INIMESTÖÖTAVAD", et eeskirja punktid oleksid täidetud! Üks mees jäi ka kilbi juurde valvesse, sest ... hakkliha sellisel kujul pole nagu sünnis! Eeskirjad sellist lahendust ette ei näinud, aga olen küllalkt näinud lüliteid, millel rippus hoiatav silt ja lüliti oli sisse lülitatud. Teed lamenti sellest ja ... oledn koheselt väga paha inimene, kes ei lase tööd teha! Tabalukud lahendasid sellise küsimuse sõnagi lausumata! Pöidlajämedust rauda on raske kiiresti läbi saagida. Lõikekettaid siis ju polnud! Korduvalt küsisin püttis olijalt, kuidas on tunne, kui isegi välja ei ulatu vaatama? Kõik ütlesid, et sitt on see tunne! Elu!
Toon korraks teema algusesse tagasi ja sedakorda veidike kaitsva ütlemisega: ei maksa unustada, et TTÜ (mis kunagi oli Kopli Rauakool! - emakeelepäeval tuleb küll toonitada, et austus olnu vastu paneb keeleliselt vale suurtähe) on ka insenerikool, nüüd selle nimega teaduskondki koostatud. Tudengid saavad siiski natuke materjali puudutada ja saavad ka natuke mittetavalisel viisil mõtelda. Kumbki pole 'nuti'ajastul liiast. Praegust inseneriõpet tulebki narruseks pidada just selle käe ja materjali kokkupuute puudumise tõttu. Tehnikumid annavad parema maailmatunnetuse, tipis pole enam õppevahendeidki. Muide - mida lihtsamad need, seda õpetavamad?
Mis ülejäänud ellu puutub, siis selle õnne määravad meile poliitikud. Valitud, määratud, vahet pole. Ning sealhulgas jagavad ka seda raha, millest nad pole sentigi ise teeninud, vastupidi, ka nende heaolu on tulnud teiste teenitud rahast.
27. märtsil oli „Eesti Päevalehes“ artikkel eespool jutuks olnud 6,5km pikkusest „pudelikaelast“. Tegemist on Aaspere-Haljala kaherealise teelõiguga, mis jääb neljarealiste vahele. Viimase 17 aasta jooksul on seal olnud 33 liiklusõnnetust: vigastatuid 42, hukkunuid 12. Avariide põhjusteks on olnud: külgkokkupõrge, mopeediga peateele väljasõit, tagant otsasõit, korduvalt on olnud kokkupõrge vastutuleva sõidukiga külglibisemise tõttu, kokkupõrge jalgrattaga, tee äärde pargitud sõiduk, autojuht jäi magama ja paiskus üle katuse, ohtlik möödasõit, teetöid teinud vilkuriga auto ja vale pikivahe.
Sõitsin sama teed just pärast viimast 2 hukkunuga avariid (arvatavasti libeda vihmamärja tee, lohkude ja küngastega nähtamatu vastutulijaga ja pimeduse tõttu) 2 päeva hiljem.
Avariikohas (Tallinn- Narva mnt. 87. km) olid küünlad ja grupp noori otsis maast midagi. Paari km pärast seda kohta ütles üles minu auto kütusepump. Tahtsin auto parkida tee äärde, kuid teepeenar oli liiga kitsas, isegi jalgratturi jaoks. Tee ääres on sügav järsu servaga nn. eurokraav. Mujal maailmas kasutatakse drenaaži, kuid meil hinna pärast odavamat lahendust. Ei olnud ka ühtegi kõrvalteed, kuhu pöörata. Venisin siis vaba hooga juba 30-ga, suur hulk närviliste juhtidega autosid sabas. Keegi mööda ka ei saanud, kuna oli palju vastutulijaid. Ei tahtnud ka teele seisma jääda ja sõidurada kinni parkida - tegemist on ikkagi maapealse „Bermuda kolmnurgaga“ avariide tõttu. Lõpuks oli paremat kätt Tallinna poole liikudes talude juurde minev teerada ja sain sinna ära pöörata. Eurokraav oli selles kohas ca 1,5m sügav ja väga järsu servaga. Mul oli puksiiri tulekuni aega seda teelõiku uurida ja ei imesta, et sellist laadi avariisid tekib juba aastaid. Libedaga ei taha ju keegi eurokraavi sõita, teeäär on väga kitsas ja siis hoitaksegi tee keskele. Lisaks piirab vaatevälja madalamate kohtadega ja kõrgendikega tee. Pimedas on seetõttu võimalik pimestamine vastutulijate tuledest. Teekate on libe, eriti vihma ja kehvapoolse talvise teehooldusega. Kahel pool teed on lage väli ja põllud ning libedaga piisab tugevamast tuuleiilist, et avarii juhtuks.
Rõõmustav uudis on see, et 2020.a. aastal lubati ohtliku „pudelikaela“ laiendamine neljarealiseks ette võtta.
viimati muutis kasutaja Svago; 30 March 2017, 15:57.
Põhjus: arv
Comment