electric bike kit
Collapse
X
-
Vs: electric bike kit
GMX motorcycle,Golden GMX,Electric motorcross,wheelchair conversion kit, portable electric wheelchair,EZ Outboard, EZ-Outboard,EZ Outboard Motor,brushless wheelchair,gearless wheelchair motor, brushless wheelchair motor, hub motor,brushless dc motor, electric outboard controller,electric outboard battery, power wheelchair,electric motorcycle motor,electric outboard motor,electric propulsion outboard,electric outboard,EZinboard,power chairs,electric trolling motor,electric trolling outboard, magic pie,regenerative braking controller,electric motorcycle conversion,Magic Pie Edge,FOC controller,Field Oriented Control, motorcycle conversion kit,brushless motor,EZkontrol,EZ-kontrol,electric car motor,BLDC motor,SmartPie,SmartPie Motor,BLDC Motor Controller,brushless joystick controller,brushless wheelchair controller,electric outboard remote controller,brushless motor controller,electric propel outboard,bike conversion kit,electric wheelchair,electric bicycle,HyperTorque motor, Golden HyperTorque
siis lausa koos saatmisega 300$Comment
-
Vs: electric bike kit
Kaevasin küll 5a vana teema üles, aga milleks ikka uut teha. Ebay on odavaid kit-e täis, kus paarisaja dollari eest saab 250W rummusiseses mootori, koos esivelje, kontrolleri ja kiirendushoovaga. Kas on keegi tellinud ja proovinud? Jagage muljeid ja soovitusi. Kuidas akudega lood on?Comment
-
Vs: electric bike kit
süidan teist aastat ringi juba 250W mootoriga esirummus ja 48V liitiumakuga pakiraamil. 25km/h max kiirus, minu 120kilo suudab 20km vedada. Kui sõita aeglaemalt, siis on vahemaa pikem, mida vedada suudab. Pliiakude mõtte puhul tasuks roller osta, kuna seda ei jaksa niisama vedada. Ainus jama on see, et pidurdades ei lae. Aga noh, keskmisel kiirusel akuga 40-50km sõita pole paha ja kui otsa saab, suudad peale 50km läbimist veel paarkümmend km läbida. Viimane on minu vaatevinklist, sportlased saavad veel rohkem
Ratas sai ostetud eestist ja valmiskujul, kuna alumiiniumraam koos amortidega lisas 1000kr juurde ainult võrreldes sellega, kui oleks pidanud kit-i ostma. Aga on ikka mõnus asi küll välja mõeldud, alguses olin ka skeptiline.Comment
-
Vs: electric bike kit
Konkreetselt see isend on (krt, aku pinge pean üle vaatama, äkki tõesti oli valesti meeles). Aku laeb umbes 4 tundi (tavaliselt öösel laetud), siis tuli läheb roheliseks (võiks eeldada, et täis). Ampertunde tõesti ei tea, peab kontrollima, eeldan et endal oli pinge valesti meeles, ehk siis 36V ja 10Ah, nagu seal kirjas. Aga muidu ratas on aus ja hoopis mugavam, kui suvaline classic vms odav ja levinud jalgratas. Ainus miinus on see, et lambid on tavalised hõõgpirnid ja neid käitatakse dünamo pealtMilline energiaraiskamine! Pidureid peab ka 2 korda aastas vahetama, saavad kolekiirelt otsa
Arvatavasti rumm ka lähiaastatel kulub läbi suurest pidurdamisest. Aga muidu asi liigub ilma aku jõuta sujuvamalt ja kergemalt edasi, kui 10a vana maastikuratas (optima, classic). neid odavamaid pliiakudega variante olen ka näinud, katsunud (süita proovinud pole), olid ikka rasked jurakad küll.
Comment
-
Vs: electric bike kit
See et tuled dünamo pealt töötavad on tõesti imelik, kui aku pakikal on.
Aga ju siis on mõeldud selliste olukordade peale, kui aku tühi ja ise tallama peab. (Mina muudaks ära)
Päris hästi peab vastu muidu, nii väikese aku kohta. Ise väntad hoo peale ja kasutad akut hoo sees hoidmiseks? Kiirendusel vist koormaks rohkem.Comment
-
Vs: electric bike kit
see ratas töötab vaid siis, kui pedaalid liiguvad. Tal on keskmises jooksus kiiruseandur, et pead N kiirusega väntama, muidu ei rakendu ja esirummus on teine kiiruseandur, mis vaatab kaua mootoril pinget peal hoida. Hoitakse vaid etteantud 3 kiiruse valikut (8, 16, 25km/h). Ehk mootor on vaid backup, ise peab hoogu sees hoidma, kui kiiremini väntad kui seadekiirus, lülitatakse mootor välja (aga kui panna ratas tagant esimese käigu peale ja kiirus 25 peale, siis ei jõua jalgadega reaalselt liikumiskiirust anda ja saab sõita vaid mootori toel). Aga nii pole vahemaad mõõtnud, kaua aku vastu peab. Mäest üles sõites on mootor ideaalne abimees.
Puudu on vaid pidurdamise toel akulaadimine, sellest on tõsiselt kahju, sest piduriklotside kulu oleks kohe väiksem ning pidurdusjõud ei läheks soojuseks vaid kogutaks pakiraamile purki.Comment
-
Vs: electric bike kit
Eestis müüdav 1000W mootor ja 10ah aku (kiirus 45km/h) http://www.kadakas.ee/elektrijalgratas.html
Pane peale ja sõida.
Endal ostetud, vägev!
Kui võrrelda kütusekulu, siis see võtaks nagu ~0,5l/100km (arvestades elektri- ja akukulu ilma väntamata)
Soovitan jalgpiduriga ratast
Videod http://www.youtube.com/eratas1viimati muutis kasutaja DVDRW; 18 May 2012, 11:28.EE orjusest vaba!Comment
Comment