Masina juhtimiskilp on väga tolmuses keskonnas. Kilbi küljes on tavalised rittali jahutusvendikad koos filtritega. Kuid ikka peenike tolm koguneb kilpi. Ja täitsa palju. Kuidas saada parim jahutus ja tolmuvaba keskond kilpi? Kilp 2m kõrge ja 3m pikk.
Kilbi sisu tolmuvabaks
Collapse
X
-
Vs: Kilbi sisu tolmuvabaks
Jah.
Kooltronic closed-loop Control Cabinet Air Conditioners cool, dehumidify and recirculate clean air within electrical enclosures. View our enclosure AC units.
jne.
Otsid uut või rahuldud ka kasutatuga?Comment
-
Vs: Kilbi sisu tolmuvabaks
Tolm püütakse filterpaberiga enne soojusvaheti välispinda kinni.
Tolm halb? Ilm (ja Eesti) on täis 30...50kW paigaldusvõimsusega NC-juhtimisega tööpinke, mille elektroonikat täis peakilpe (selles on nii pingemuundurtrafod kui servode sagedusmuundurid koos pidurdusahelate koormustega) selliste "klotsidega" jahutatakse.
Muidugi võib toru ka õue vedada ja üritada suvel kilpi jahutada sealt võetava 30-kraadise õhuga...Comment
-
Vs: Kilbi sisu tolmuvabaks
Täielikku hooldusvabadust (nagu tasuta lõunasööki) te vaevalt saavutate.
Kui ümbritsevas keskkonnas on tolm, siis valikuid on tõesti ainult kaks - võtta jahutav õhk tolmuvabast, kuid "ajuti kuumast" puhtast keskkonnast või kasutada selle puhastamiseks filtreid.
Lihtsaim filter on "rull üleval, rull all, kui mustaks saab, kerid mööda minnes edasi".
Minu poolest tehke mida hing igatseb...Comment
-
Vs: Kilbi sisu tolmuvabaks
Kui muud üle ei jää, siis käidki, või paigaldad aeglase mootorreduktori, mis vajaliku kiirusega paberirulli edasi kerib.
Ma ainult üritasin selgitada praktikas toimivat lahendust, kui see ei tundu hea olema, mis siis teha, õpite siis "the hard way".
Täiendus:
Konteksti mõttes omab tähtsust, mida "pauk", mis kilbis paikneva kaitselüliti "ekslikust" rakendumisest teile maksma läheb.
NC-tööpingis võib kahju riknenunud instrumentide ja unikaalse tooriku näol olla alates 5 kEUR ... "mida iganes"...Comment
-
Vs: Kilbi sisu tolmuvabaks
Kui muud üle ei jää, siis käidki, või paigaldad aeglase mootorreduktori, mis vajaliku kiirusega paberirulli edasi kerib.
See vist oli vaid nali.
Aga asi pole paugus, muundurid ja pehmekäivitid kuumenevad üle. Kontaktide vahele ladustub tolm. Masin hakkab trikitama tööajal. Kontakti katkedes mootor seiskub, jälle käivitub jne. Või ültse ei käivitu. NC kontaktide puhastus aitab.Comment
-
Comment
-
Vs: Kilbi sisu tolmuvabaks
Kilbi sisesest õhuringlusest ei piisa et peab veel tolmu sisse puhuma? Mul on samas keskkonnas üks 5kW muundur lihtsalt hermeetiliseks kinni teibitud ja vent ajab ainult muunduri enda sees õhku ringi, töötab ilusti ja püsib 40 kraadi ringis. Kui kilbisisene õhk veel juurde võtta siis jääb ülegi.
2x3 meetrit kast on päris palju soojusvahetuspinda, või palju seal sees küttevõimsust on?Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.Comment
-
Vs: Kilbi sisu tolmuvabaks
Küsija tarka lahendust ei tea, aga lolli tunneb kohe ära.
Kuskilt peale foorumi oled ka küsinud, näiteks projektiinseneridelt ja müügitiimidelt, kellele see igapäevane ülesanne on?
Muidugi siis on oht, et raha saab otsa.
Ka üsna loll variant.Erilahendused.
PS või mail.
Comment
Comment