Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Pistik ja kontaktid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Pistik ja kontaktid

    On sellised pistikud kus aukudes on sees plekist torukesed.

    Tinutad sinna külge juhtme, torkad auku aga
    kui paar korda pistikut välja tõmmata ja tagasi panna siis
    mõni jalg tuleb ikka oma pesast välja.
    Kuidas neid jalgu püsivamalt kinni saab?
    Kas sulaliim on ainus võimalus?

    #2
    Vs: Pistik ja kontaktid

    Pead silmas seda-laadi pulki ja hülsse?

    Pildil on küll isastele juhtmed joodetud, aga ka vastaspooltel on süsteem sama: hülss on plastis, ja taga on kannukene jootmiseks.
    Need konkreetsed on XLRi mõõtu.
    Erilahendused.
    PS või mail.

    Comment


      #3
      Vs: Pistik ja kontaktid

      Osadel juhutudel olen ma lihtsalt tunnistanud, et insener või tootja on ikka loll nagu lauajalg ja kogu ühenduse välja vahetanud. Kinnisaamiseks on enamasti ikkagi kas liim või siis mingi muudmoodi mehaaniline kangutamine/väänamine/mudimine. Samas kui sealt midagi välja tuleb kas see asi siis kinnitatud ei pea olema ? Vahest on tõesti tühjad kontaktid üleüldse jootmata jäänud. Siis võib need omavahel kas kinni joota või kuna sealt nagunii ühendust läbi ei lähe siis võib selle metallitüki sealt üleüldse eemaldada. Ilma konkreetset isendt nägemata on siiski üsna võimatu mingit head nõu pakkuda.

      Comment


        #4
        Vs: Pistik ja kontaktid

        Osta: Plug & Socket Connector Housings. Farnell Eesti pakub kiireid hinnapakkumisi, samal päeval lähetamist, kiiret kohaletoimetamist, laia valikut, tehnilise teabega andmelehti ja tehnilist tuge.

        Kood 1697118
        Selline 4-ne on see mis ei taha seda plekist toru kinni pidada.
        Mõni jalg peab ja mõni mitte. kas peaks "tiibu" laiemale ajama või paneks sulaliimiga kinni.
        Sobiks kenasti selline plekist klamber mis nukkidetaha kinni jääb.
        Aga seda niisama ei painuta.

        See on mul stepermootori pistikuks. 12 tk.
        Kui üks juhe kontakti ei anna siis ainult väriseb.

        Comment


          #5
          Vs: Pistik ja kontaktid

          Sarnastel isenditel on plastikust kesta sees mingi kõrvake ja toru küljes mingi naga. Need peavad siis üksteise taha sedasi kinni jääma, et lahtisaamiseks peab neid eraldi painutama. Samas pole sellised pistikud mõeldud tihedaks kinni-lahti ühendamiseks. Kui sealt mingi ots koguaeg lahti tuleb siis on kinnitus kas ära paindunud või ära kulunud. Esimesel juhul saab ehk tagasi panutada, teisel juhul on väljavahetamine töökindlam kui mingi liimiga fikseerimine. Torukeste puhul olen ma ise neid aegajalt natuke kõveraks/lömmi painutanud, et ühendust tagada. Üsna hoolega peab seda tegema, kui palju painutada siis läheb ka vastaspoole klemm kõveraks. Kuskil kümmekond korda vast aitab siis on mõni järgmine koht kas ära kulunud või on kattekihiks olev metall kulunud ja tekkiv oksiidikiht hakkab jällegi igasugu jama põhjustama.

          Comment


            #6
            Vs: Pistik ja kontaktid

            30 korda kinni-lahti, ja naga väsibki ära.
            Pigem oleks kavalam ühendused ümber optimeerida, kui on tõesti sedavõrd tihti ühendada vaja.
            See naga pole ainus, mis ära väsib, ka toruke ise muutub suuremaks.
            Erilahendused.
            PS või mail.

            Comment


              #7
              Vs: Pistik ja kontaktid

              Need torukesed on reeglina kõik pressühenduse omad; tangid tuleb osta
              Pannakse pistik ja pesa kokku (et kõik oleks vaikimisi "tsentris") ning seejärel täidetakse kuumaliimi püstoliga kahelt poolt tühimikud.
              Müüakse ka mõne tootja poolt silikoon-korke sinna juhtmete väljatuleku avasse, aga need on pigem vibratsiooni ja mustuse tõrjumiseks.
              Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

              Comment


                #8
                Vs: Pistik ja kontaktid

                Sarnase ülesehitusega pistmikega on meil korduvalt olnud probleem, et komplekteeritakse erinevate tootjate osadest. Plastkorpus ühelt ja need torukesed teiselt tootjalt. Erinevused on üsna väikesed ja kui seda õiget enne näinud ka pole, ei oska esmapilgul kahtlustadagi, et midagi valesti on. Aga sümptomid on samad: need torukesed ei jää korralikult korpusesse kinni.

                Comment


                  #9
                  Vs: Pistik ja kontaktid

                  Kartsin et seal on mingi kaval nipp.

                  Sellel korpusel on välisääres sellised L moodi ääred.
                  Kui teeks-saaks sellise poole O kujulise plekitüki millel oleks sissepoole murtud lõpud
                  siis see jääks sinna plastiku otsa kinni ja vahe saaks liimiga täita.
                  Juhtmed tuleks allapoole nurga all välja.
                  Metalltoru, pikki soon sisse, painutad laiali, murrad nurgad ja lõikad juppideks.
                  Lõikad juppideks, painutad nurgad.
                  Näpuvahel natuke paha teha.

                  Katsun mõne metallimehega jutule saada.


                  Ega neid ei pea lahti sikutama aga kui lahti võtad ja
                  enam käima ei lähe on ka paha.
                  *********************************

                  1. olemas
                  6 mm dim vasktoru, lõikad jupi, pikki lõhki, kruvikeeraja vahele,
                  natuke näpitsatega pigistada ja suurepärane hoidja.
                  Liimi ka vahele ja vaatame kas veel saavad välja tulle need torukesed.
                  viimati muutis kasutaja A.R.; 20 m 2015, 11:19.

                  Comment


                    #10
                    Vs: Pistik ja kontaktid

                    Kui ikka asi ei sobi, siis äkki ei sobigi?
                    Mitu pinni on üldse kasutuses; mis voolule?

                    Siit
                    ja sealt leiab ju asendusteks nii mõndagi.
                    Ise kasutan enamuses Wielandi ühendusi mootoritoites.
                    viimati muutis kasutaja erku; 20 m 2015, 14:28.
                    Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

                    Comment


                      #11
                      Vs: Pistik ja kontaktid

                      Esmalt postitatud erku poolt Vaata postitust
                      Kui ikka asi ei sobi, siis äkki ei sobigi?
                      Mitu pinni on üldse kasutuses; mis voolule?
                      Üks mootor 4 pinni, 12V, 2x0,33A, seade kokku 12 mootorit.

                      Siit
                      ja sealt leiab ju asendusteks nii mõndagi.
                      Ise kasutan enamuses Wielandi ühendusi mootoritoites.
                      Kallivõitu. Lihtsa inimese seade võiks olla odavam.
                      Pistik olgu pikki trükkplaati seega jalad 90 kraadi nurga all.
                      Väga loodan et need torujupid pakuvad lahendust.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Pistik ja kontaktid

                        Selge pilt, hoopis teine tera.
                        Mina soovitan "austraallast" (Link 4-sele), pinniriba saab panna trükkplaadile, pistikuosale käivad juhtmed ühenduvad kruviliitega (hea lihtne ühendada ja katsetada), pistikuid saab pinniribale asetada kolme pidi (pikki pinniriba paremale, vasemale ja ka püsti asendisse) või siis valida veel miskit muud (Link..).
                        Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

                        Comment


                          #13
                          Vs: Pistik ja kontaktid

                          Esmalt postitatud tcumen poolt Vaata postitust
                          Sarnase ülesehitusega pistmikega on meil korduvalt olnud probleem, et komplekteeritakse erinevate tootjate osadest. Plastkorpus ühelt ja need torukesed teiselt tootjalt. Erinevused on üsna väikesed ja kui seda õiget enne näinud ka pole, ei oska esmapilgul kahtlustadagi, et midagi valesti on. Aga sümptomid on samad: need torukesed ei jää korralikult korpusesse kinni.
                          Mingid ühilduvuse probleemid olid ka Airbus'siga - Prantsuse pistikud/pesad ei sobinud Saksa omadega kokku.
                          MINULE EI MEELDI KUI MÕNINGAD ISIKUD MINU POSTITUSI MUUDAVAD,
                          KUI POSTITUS EI SOBI SIIS PALUKS SEE KUSTUTADA !

                          Comment

                          Working...
                          X