Tere,
Nimelt lugu siis selline, et töötan kasutatud veoauto varuosade müügi firmas, ning probleem selles, et immoga varustatud R-seeria Scaniade mootori juhtplokk, ning kordinaator plokk on omavahel "lukus". Et antud juhtplokke oleks võimalik paigaldada teisele masinale, tuleb antud juhtplokid "lukust lahti teha"/"omavahel lahti siduda". Kuid et seda teha, on vaja immo koodi, mis tuleb autot soetades kaasa, kuid enamus juhtudel on see parool lammutusse jõudes ammuilma kaduma läinud.
Sai tehtud internetis vähe uurimustööd, ning selgus et immo kood on peidetud nii kordinaatoris kui ka mootori ajus 25C256 EEPROMI. Sai siis soetatud odav programaator, loetud EEPROMI dump maha, kuid nagu arvata võis, on parool krüpteeritud kujul. Immota masinate puhul on sama koha peal NOIMMO.
Siinkohal ka küsimus, kas meil siin foorumis on keegi krüptograafias piisavalt pädev inimene, kes suudaks dumpist kuidagi parooli välja võluda. Toimiva lahenduse puhul ka nõus tasuma.
Jutt sai küll segane, kuid küsimused on teretulnud.
Nimelt lugu siis selline, et töötan kasutatud veoauto varuosade müügi firmas, ning probleem selles, et immoga varustatud R-seeria Scaniade mootori juhtplokk, ning kordinaator plokk on omavahel "lukus". Et antud juhtplokke oleks võimalik paigaldada teisele masinale, tuleb antud juhtplokid "lukust lahti teha"/"omavahel lahti siduda". Kuid et seda teha, on vaja immo koodi, mis tuleb autot soetades kaasa, kuid enamus juhtudel on see parool lammutusse jõudes ammuilma kaduma läinud.
Sai tehtud internetis vähe uurimustööd, ning selgus et immo kood on peidetud nii kordinaatoris kui ka mootori ajus 25C256 EEPROMI. Sai siis soetatud odav programaator, loetud EEPROMI dump maha, kuid nagu arvata võis, on parool krüpteeritud kujul. Immota masinate puhul on sama koha peal NOIMMO.
Siinkohal ka küsimus, kas meil siin foorumis on keegi krüptograafias piisavalt pädev inimene, kes suudaks dumpist kuidagi parooli välja võluda. Toimiva lahenduse puhul ka nõus tasuma.
Jutt sai küll segane, kuid küsimused on teretulnud.
Comment