Sai muretsetud järjekordne printer CANON TS305. Paar kuud tegi oma tööd. Kui lõpetas koostöö. Ütleb, et kontrolli võrgujuhet või USB-d. Need ju toimivad, lubab kassettide reastamise toimingu lõpuni viia lehed trükitakse välja ning installi lõppu samuti näitab. Aga printima hakates taas kiri printerit ei leitud.
Printer ei prindi
Collapse
X
-
Sildid: Puudub
-
Kuidas ta siis arvutiga ühendatud on?
Kas draiver on installitud? Eeldades, et OS-iks on windowsi miski versioon, kas wini device manageris on printer olemas? Kui on, siis Prperties->Driver all näitab mida? Tootja või billi draiverit?
Mis programmis tõrge tuleb?
Kas tõrkele eelnes mingi muu sündmus: windowsi uuendus, mingi muu seadme install vms? -
Süsteemiks on WIN10. Draiverid on laaditud, kuid vahetult enne seda oli automaatselt alla laadinud mingi protsessori AMD uuendus, mille ma kinni panin. Menüüst vaadates on printimine lubatud.Comment
-
Tänan kaasa mõtlemast! Vana draiver eemaldatud ja uuesti installitud. Printer töötab. Hoiatus, et mitte kunagi ei unustaks internetist väljuda, kui prindite.Comment
-
Comment
-
Kui kassette ise täita, tahab ta uue ostmist. Eriti veel, kui vana kassetile ei õnnestu reset teha. Ühesõnaga rikub kasseti.Comment
-
Olen palju plaadile salvestanud eks vaja ka ükskord välja trükkida. Internetti selleks vaja pole. Üks HP kassett pidas vastu üle 50 korra täitmise, printeril plaadil midagi kärssas ära, oleks muidu rekordi teinud. Neid kassette andis veel nullida. Kiipi vahetama küll ei taha hakata.Comment
Comment