L298

Collapse
X
 
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts
  • bloody-orc
    Liige
    • 03/2004
    • 2675

    #1

    L298

    Kas keegi äkki oskab mulle öelda sellel aadressil 6 leheküljel asuvas skeemis olevate dioodide andmeid... millised need olema peaksid ja äkki viitsib keegi seletada ka selle asja juhtimist... minule jääb see natuke segaseks...

  • ttr
    Liige
    • 06/2002
    • 754

    #2
    Bloody sa oled tüütu putukas Mitte halvasmõttes. Dioodideks võta üldlevinud 1n4007 või midaiganes. Loe mitukorda läbi datasheet siis saad aru ka kuidas asi toimib. Muide kui sa ei tea kuidas asi toimib siis tee midagi lihtsamat.
    MSN- taneltreima182@hotmail.com
    telefon katki.

    Comment

    • bloody-orc
      Liige
      • 03/2004
      • 2675

      #3
      ei no ma olen sele läbi kõik vaadanud aga see tabel mis kuuendal lehekyljel on see on väga imelik: need H'd ja L'id
      turn right - C=H, D=L
      turn left - C=H, D=H mina arvan et peaks olema C=L, D=H
      stop C=D ??? mina arvan et peaks olema C=H/L, D=H/L


      sellest ma aru ei saa...

      Comment

      • fre
        Liige
        • 02/2004
        • 3814

        #4
        Loodan et siiski alalisvoolumootorit (harjadega) juhtima ei hakka, selliste puudustest oli meil varem juttu... Seal lk.6 just sellest juttu. Aga, põhimõttega tutvumiseks tasub ikka uurida. Ka mina leian, et seal tabelis on viga, et "turn left - C=H, D=H"asemel peaks olema C=L, D=H sest muidu ei saaks mootor pinget. Aga kiire seiskamine (stop C=D ) toimub sellest et H-sild lühistab siis oma alumise või ülemise poolega mootori. Muutub ju mootor generaatoriks kui ta näiteks inertsist veel pöörleb ja siis voolu toodab. Sellise lühistamisel siis ongi nagu pidur peal.
        Elektroonika töötab suitsu baasil.
        Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
        Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

        Comment

        • bloody-orc
          Liige
          • 03/2004
          • 2675

          #5
          jah nii tabelist on siis kõõik selge agfa äkki oskad öelda kus teemas selle miinustest kirjas oli...

          Comment

          • fre
            Liige
            • 02/2004
            • 3814

            #6

            Seesama L298 sobib ju hästi ka stepmootori juhtimiseks...
            Aga - tahtmine on taevariik...
            Elektroonika töötab suitsu baasil.
            Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
            Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

            Comment

            Working...