skeem mis teataks auto mootori ülekuumenemisest

Collapse
X
 
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts
  • stinger
    Liige
    • 06/2004
    • 10

    #1

    skeem mis teataks auto mootori ülekuumenemisest

    Asja mõte oleks siis selles et kostaks helisignaal enne kui mootor üle kuumeneb.
    Kuna jahutussüsteemi rikke korral kuumeneb mootor väga kiiresti niiet tõenäoliselt jääb se ülekuumenemise moment tabamata... ja tagajärjed on valusad (kallid).
    Peale tahaks sellise süsteemi panna 88a. e34 bmw-le.

    Näiteks teha temperatuuri seierist sulguv kontakt patarei ja buzzeriga, või siis kasutada kuidagi ära mingit fotodioodi ja peegelduvat laserkiirt

    Ühesõnaga kui kellegil on ideid või kogemust oleks vastuste üle tänulik.
  • rain4
    Liige
    • 02/2004
    • 145

    #2
    Veneajal toodeti kunagi selliseid kraadiklaase (selle all ma mõtlen seda elavhõbedaga klaas toru) Nii, et üks klemm oli kraadiklaasi toru ühes otsas ja teine klemm teises kraadiklaasi toru otsas. Ja kui temperatuur tõusis ja elavhõbe paisus ehk liikus klaastorus edasi ja kuni klemmini. Ja siis andiski tetud temperatuuril kontakti... Aga neid pole vist kuskil saada...

    Comment

    • KaruTEC
      Liikmed
      • 07/2002
      • 3082

      #3
      Tule taevas appi.

      Elavhõbedaga kraadiklaasi asemel kasutatakse valges maailmas bimetalli, Tevalos 100 krooni tükk.

      Mootor ei kuumene kunagi nii kiiresti et ei märkaks. Ja kui kuumenebki siis ainult juhul kui:
      karteripõhi läinud
      veepump kukub ära
      plokikaanetihendid lendavad

      Igal juhul on mootor siis perses ja seda on muudmoodigi tunda. Igatsorti blokeerimised _tunduvad_ hea mõttena (a-la süüde maha kui temperatuur on liiga kõrge) aga need ei ole head mõtted, võid näiteks kujutada ette pidurivõimu kadumist või siis mootori koolemist veoautokolonnist möödasõidul.

      Kui aga muidu ei saa, siis temperatuurinäidiku otstelt komparaator ja valgusdiood.

      Comment

      • felch
        Liige
        • 01/2002
        • 8727

        #4
        Mul omal kogemused tuksis termoanduriga. Seega tundub, et pole paha panna lisa andur, kasvõi termotakisti baasil. Järgi nt. komparaator ja kasvõi LED.
        - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
        - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

        Comment

        • kpihus
          Liige
          • 03/2003
          • 529

          #5
          Originally posted by felch@Jun 11 2004, 21:40
          Mul omal kogemused tuksis termoanduriga. Seega tundub, et pole paha panna lisa andur, kasvõi termotakisti baasil. Järgi nt. komparaator ja kasvõi LED.
          Selle lisa anduri paigaldamiseks lõikad kuskile lõdvikusse augu.Auk hakkab lekkima, ning mootor jookseb kuivale, kui mootor on kuival, siis ei tööta ka sinu lisa andur, ning ilma vedelikuta mootor jookseb kokku. Seega tegid endale karuteene.

          Comment

          • supra
            Liige
            • 05/2002
            • 513

            #6
            Võimalus nr.1 VW kasutab päris tõhusat kaitse süsteemi.4ja otsaga andur,2otsa tule jaoks,hakkab vilkuma enne keemist.kella sees mingi kivi ka mis seda janti juhib.Vedeliku taseme jaoks paisupaagis andur mis ühendatud samale juhtmele.LED vilgub ka siis kui vedelik alla normi langeb.Autofoorumi teema.

            Otsi Passati el skeemi,saad asjast tiba selgema ülevaate.

            Comment

            Working...