Pingemuundur 0-5V

Collapse
X
 
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts
  • beasty
    Liige
    • 08/2013
    • 25

    #1

    Pingemuundur 0-5V

    Tere,

    On tekkinud probleem autol gaasipedaali vahetusega.
    Originaal gaasipedaal annab välja 0,75-4,5V ja 0,4-2,3V , mõlevad muutavd lineaarselt kui pedaali vajutada 0-100%.
    Uus pedaal annab välja 0,5-4,5V ja 4,5-0,5V samuti muutuvad lineaarselt kui pedaali vajutada 0-100%.

    Kuidas saaks selle 0,5-4,5V ja 4,5-0,5V mulle sobikvaks konvertida. Kas saab opakatega mängides või peaks kasutma mingit väikest proset. Loeks analoogist sisse ja saadaks PWMiga välja.
    Paluks ideid ja mõtteid.
    Asi läheb ralliauto külge ja kuna jääb originaal mootori juhtmoodul siis sealt poolt kalibreerimis võimalus puudub.
  • Svago
    Liige
    • 09/2013
    • 3151

    #2
    Vs: Pingemuundur 0-5V

    Kas pedaalil on siis 6 klemmi asemel 4?

    Comment

    • beasty
      Liige
      • 08/2013
      • 25

      #3
      Vs: Pingemuundur 0-5V

      Mõlemad töötav halli anduriga. Originaalil +5v, signaal 1,GND ja +5V,signaal 2,GND 6pini pistik.
      Uuel 4 piniga +5v,signaal1,signaal2,GND.

      Comment

      • martinr112
        Liige
        • 10/2002
        • 628

        #4
        Vs: Pingemuundur 0-5V

        Arvatavasti potekad pedaali sees. Võibolla annab lahti võtta ja välja tuua ka 6 juhet uuest (kummagi poteka pealt oma). Siis saab vahetada polaarsuse ning teha takistitega parajaks pingevahemikud.

        Comment

        • Scott
          Üldmoderaator
          • 04/2003
          • 2516

          #5
          Vs: Pingemuundur 0-5V

          Lihtsam oleks uus pedaal lahti võtta ja teisel Halli anduril magneti poolused omavahel ära vahetada. Kui see ei ole mehaaniliselt võimalik, siis Halli andurit 180 kraadi pöörata. Saab oluliselt töökindlam kui vahele pandud muundurid. Mis siis saaks, kui muunduri vms väljund läheb kontrollimatult kõrgeks ehk mootori pöörded maksimumi?
          73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
          ATiP1pN4XeM

          Comment

          • beasty
            Liige
            • 08/2013
            • 25

            #6
            Vs: Pingemuundur 0-5V

            Potekas ei ole sees uus asi selline:



            ja see andur käib selliste pedaalide külge:



            Vana asi selline:



            Kui üks kõik kumb väljund ei ole sünkroonis teisega siis auto jääb tühikäigul käima ja pedaal ei reageeri üldse. Seniks kui süütega restardi teed.

            Tavaliselt on mul Progetav mootori juhtmoodul, seal pole probleemi kalibreerimisega. Aga antud juhul säilib auto originaal juht moodul ja olen probleemi ees.

            Comment

            • martinr112
              Liige
              • 10/2002
              • 628

              #7
              Vs: Pingemuundur 0-5V

              Esimene sisend otse ja teine läbi skeemi lk9



              Kui Rf on 52k ja Rg on 100k siis
              sisendi 4,5V korral on väljund 0,26V
              sisendi 0,5V korral on väljund 2,34V

              Ei tea kas selline täpsus on piisav.
              viimati muutis kasutaja martinr112; 22 September 2017, 00:54.

              Comment

              • Svago
                Liige
                • 09/2013
                • 3151

                #8
                Vs: Pingemuundur 0-5V

                Lk. 20 – vale tellitud - vt. direction.

                Comment

                • Scott
                  Üldmoderaator
                  • 04/2003
                  • 2516

                  #9
                  Vs: Pingemuundur 0-5V

                  Kui nüüd uuesti lugesin:
                  Esmalt postitatud beasty poolt
                  Kui ükskõik kumb väljund ei ole sünkroonis teisega, siis auto jääb tühikäigul käima ja pedaal ei reageeri üldse.
                  Seepärast ongi kaks paralleelset erineva pingega väljundit, et ühe väljundi maksimumi kinnijäämisel ei hakkaks mootor maksimaalsel režiimil tööle.

                  Mis on vanal pedaalil viga? Kui mehaaniline, kas ei saaks vana sisu uue pedaali sisse panna? Kui elektrooniline, siis mis seal täpsemalt sees on (oli jutt Halli anduritest) ja kas seda ei saaks remontida?
                  73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
                  ATiP1pN4XeM

                  Comment

                  • martinr112
                    Liige
                    • 10/2002
                    • 628

                    #10
                    Vs: Pingemuundur 0-5V

                    Isekihutamine on suur mure, seetõttu erinevad pingevahemikud või lausa vastandfaasis, et välistada täielikult rikked.
                    Rallimehed võibolla saaks hakkama selles konditsioonis, ei paneks käsi näo ette ja karjuks "oh my god"

                    Comment

                    Working...