Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

F/V konverter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    F/V konverter

    Tere foorumlased
    Esimese postitusena tahaksin saada abi ühe skeemi mõistmisel. http://www.ti.com/lit/an/snaa088/snaa088.pdf sellel aadressil oleval pildil nr9 on skeem, millest ma saan aru, et seda mul on vaja, aga mõningad asjad jäävad mulle kui võhikule ebaselgeks. Esiteks - kustkohast tuleb toitevool? Võiks arvata et klemmist tähistusega Vb. Teiseks, kuhu ühendatakse väljund s.t. minu puhul relee, mis juhib aparaadi mehaanilist poolt, sellest tuleneb ka järgmine probleem - kui ma kasutan autodel levinud 4 või 5 otsaga releed, kas selle kaheksajala väljundpingest, milleks on andmete kohaselt max 8,3 volti, piisab relee rakendumiseks või peaks vaatama mingi muu relee poole.
    Viimane mõtlemise koht on sagedust andev seade - ka selleks kõlbab Halli anduriga auto süütejagaja või on see antud otstarbeks liiga võimas vms.
    Asja eesmärk on lüliti, mis rakendub, kui mootori (või ükskõik mis pöörleva asja)pöörded langevad alla lubatud piiri.

    #2
    Vs: F/V konverter

    Tundub, et üht teist skeemi vaadates sain natuke targemaks. Tekkis mõte, et sagedust võiks anda ka generaatori üks faasiots. Kui see sageduseklemm on kuidagi seotud mõistega input voltage, siis on probleem lahendatud.

    Comment

    Working...
    X