Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

12v--->24v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    12v--->24v

    Tervitus,
    Oleks vaja ühes autos saada korraks 24V. Muidu süsteem 12V. Otsisin siit, aga ei leidnud head skeemi, või lahendust. Kas kellelgi oleks pakkuda skeemijuppi, mille järgi asi kokku panna. Nimelt vaja tööle saada 24V ja 220-240watine seade(pasun). Või on mõistlik lihtsalt teine 12v aku lisaks panna?

    #2
    Vs: 12v--->24v

    Üks variant on panna 24V aku.
    Akude järjestühendamine sellises rakenduses.... ei tundu kõige stabiilsem.

    Teine variant: https://www.elfa.se/elfa3~ee_et/elfa...3-64&toc=19400
    Erilahendused.
    PS või mail.

    Comment


      #3
      Vs: 12v--->24v

      Toda elfas pakutud toodet vaatasin ise kah. Aga tahaks mingit odavamat lahendust. Katsetasin kahe 12V-se akuga ja pasun ilusti pasundas. Akuga see jama, et pole eriti ruumi teise auto aku jaoks. Mul isegi üks valmis lahendus olemas, aga see liiga nõrk selle pasuna jaoks. Otsiks skeemi, mille järgi asi kokku panna.

      Comment


        #4
        Vs: 12v--->24v

        No aga pane üks 12V akutrelli või UPS-i aku auto akuga paralleelselt. Ja siis ühenda sinna paar releed, nii et kui pasuna nuppu vajutad, siis lülitub lisa-aku suure akuga järjestikku ja pasunasse läheb 24V.

        Comment


          #5
          Vs: 12v--->24v

          Esmalt postitatud tunnus poolt Vaata postitust
          No aga pane üks 12V akutrelli või UPS-i aku auto akuga paralleelselt.
          Mina küll ei julge selliselt ühendada.
          Keegi pole targemaks muutunud sellest, et mind lolliks peab.

          Comment


            #6
            Vs: 12v--->24v

            Idee peaks olema kasutatav, kui geelaku "+" ühendada starteriakuga läbi ränidioodi - välistab koormamise 12V poolelt ja võtab laadimispinget piisavalt maha. Siis piisaks kommuteerimiseks ühest topeltklemmidega releest. Aga elektroonne step-up konverter oleks ilusam lahendus...

            Comment


              #7
              Vs: 12v--->24v

              Esmalt postitatud vasaraonu poolt Vaata postitust
              Mina küll ei julge selliselt ühendada.
              Julgeks kui rööpühenduse ajal veel sobiv takisti akude vahele jääks,
              releega jadaühendusele lülitamise ajaks aga juba otse, ilma takistita.
              Elektroonika töötab suitsu baasil.
              Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
              Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

              Comment


                #8
                Vs: 12v--->24v

                Esmalt postitatud Radiool poolt Vaata postitust
                Siis piisaks kommuteerimiseks ühest topeltklemmidega releest
                Asi, mida kindlasti jälgida. Lisaks kaitsmed.

                Comment


                  #9
                  Vs: 12v--->24v

                  mis algne eesmärk oli,kas pasunat katsetada,või pasunat kasutada?esimesel juhul võib proovida 12V pealt,võttes otsad otse akult.
                  kui aga plaanid kasutada,siis on odavam 12V pasun osta

                  Comment


                    #10
                    Vs: 12v--->24v

                    Vaja ikka 24V pealt tööle saada. Sellise heliga pole 12V pasunat. See nagu veduri sireen. Kui siit skeemi ei saa, eks siis hakkan midagi katsetama. Viimasel võimalusel tellin Hiinast. Sealt saaks u. 30 euriga 240W-se muunduri kätte.

                    Comment


                      #11
                      Vs: 12v--->24v

                      valet numbrit vaatad,sul läheb vähemalt 800W tarvist.odavam variant oleks siis teise aku juurdeostmine,parem kohe 24V aku.

                      Comment


                        #12
                        Vs: 12v--->24v

                        Mis sorti koormus see pasun on? Kui induktiivne siis hetkeline koormus 3 ja enam korda suurem kui see 10A (240W/24V) nagu kreeklane juba eelnevalt mainis. Selliste voolude juures tavalise boost topoloogiaga (12V-24V) on raske midagi ära teha.
                        Nende Hiina omadega soovitaks väga ettevaatlik olla. Endal poole aasta tagusest ajast kogemus kus märgitud võimsus oli selgelt overrated nii umbes 1,5 korda.

                        Comment


                          #13
                          Vs: 12v--->24v

                          Olen sama murega. Vaja 24v mootorit kasutada 12v akult. Vaadanud neid muundureid ja jube kallid on.

                          Comment


                            #14
                            Vs: 12v--->24v

                            Mootor on kindlasti induktiivne koormus. Mis on selle mootori voolutarve või mähise takistus?

                            Comment

                            Working...
                            X