Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Palun abi pingeregulaatori koostamisel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: Palun abi pingeregulaatori koostamisel.

    oot...oot, kondekas tuleks panna ikka takistiga paralleeli, mitte mootoriga. Muidu see hoopis segab käivitamist.

    Comment


      #17
      Vs: Palun abi pingeregulaatori koostamisel.

      Kondeka vajadus selgub esimese käivitusega, reeglina ventilaatoril seda stardimomendi muret pole. See on rohkem releede ja magnetite jaoks, kus esimene laks peaks maksimaalne olema.

      Comment


        #18
        Vs: Palun abi pingeregulaatori koostamisel.

        Mina tegin kunagi om ftp rondi jahutuse vaiksemaks. Ilma vendita kippus pisut liiga tuline olema, kuigi kokku ei jooksnud. Vent sai tööle pandud 5V pealt. Töötab ilusti, aga ise käima ei hakka. Katsetus näitas, et takistiga paralleelne lüüt pidi minu lahenduses olema vähemalt 1000uF, igaks juhuks panin 2200uF, kuna selline oli karbist võtta. Takisti oli natuke liiga pisikese võimsusega, selle probleemi lahendasin nii, et paigutasin selle takisti ventilaatori õhuvoolu. Ainult üks pisike probleem, teatava pikkusega toitekatkestuse järel ei laadu konde piisavalt tühjaks ja vent uuesti ei taha käivituda. Kokkuvõtteks lihtne ja äärmiselt töökindel lahendus, seega soovitan kõigile.
        Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

        Comment


          #19
          Vs: Palun abi pingeregulaatori koostamisel.

          Teema algataja soovis võimalikult lihtsat ja miniatuurset lahendit, mis on ka aksepteeritav, arvestades kohta kuhu see läheb.
          Kui on juba selleks ettenähtud väljund olemas, mis tehase poolt kalkuleeritud, siis ega sinna pole mõtet/ ja ei saagi "teab-mis" toppidagi (on muidki kohti, ...).
          Standardid mis antakse ette ventilaatorite tootjatele, on piiritletud kindlate reeglitega. Rusikareegel selle kohta näeb ette et ca 70% on asjal miinimumpöörded (kui pole eritunnusega "Slow motion", millele lubatakse ka 60% tuuri), ehk ei saagi/pole üldse mõtet panna asja tööle alla ettenähtud miinimum parameetri. Pole mõtet võidelda tuuleveskitega ja aretada sinna lisaks miskeid käivituskondesi jms ktm. Kalkuleerida saab kas asi läheb käima iga ilmaga või mitte ja mõõta mis on miinimumkäigu stabiilne pinge või siis pöörded.
          Teine teema on ventilaatori ehituses kinni ja selles kuidas täpselt ta voolu tarbib. Eriti tuleb see päevakorda, kui lasta pöörded maha ja on tegemist isendiga mille sees on veel imepisike lüütkonde jms. Pole mingit põhjust puhvri tõttu tappa seda pisikest lüüti ja SMD jubinaid, vaid lihtsam ja otstarbekam on tagada asjale stabiilne toide, paigaldades ette pisikese toitekondensaatori.

          See et asjad saaksid jonksu, pole ka patt mõnikümmend € senti kulutada, mõõta ja nokitseda asja kallal, et saaks päris hea.
          Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

          Comment


            #20
            Vs: Palun abi pingeregulaatori koostamisel.

            Katsetasin selle takisti teema ära ja sain ventika normaalselt tööle,sai pandud 60 ohm takisti ja nüüd töötab päris vaikselt.

            Tänan kõiki abistamast!

            Comment

            Working...
            X