Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

autovärava automaatika infrapuna turvasilmad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    autovärava automaatika infrapuna turvasilmad

    tere,
    kas oskab keegi aidata järgmise probleemi lahendamisel.
    nimelt tekkis tiibvärava automaatika töös selline tõrge, et värava pooled läksid küll puldist lahti ,aga kinni enam ei lähe, peale puldinupule vajutust hakkasid väravatiivad küll sulguma aga lülitusid koheselt välja.
    Tavaliselt on sellisel puhul viga olnud turvasilmade peal olnud lumes vms sodis kuid nüüd ei aidanud ei silmade puhastamine ega korraks ka lahti võtmine. Veendusin vaid et üks silm plõksus turvakiire katkestamise korral ja süütas ka silmas asuva märgulambi ,kui samas teisel silmal samalaadne märgulamp põles jätkuvalt ja mingit plõksuvat häält kiire katkestamisel ei tekkinud. Kahtlustan et see silm on äkki otsad andnud.
    Kuna väravat kasutatakse suhteliselt harva ja automaatikaplokk on ka juba pea 15 aastat vana mistõttu ei suuda ma kuskilt tuvastada juhtbloki skeemi ning samas pole tegelikult üldsegi oluline turvasilmade jätkuv osalemine väravate avamises ,sooviksin targematelt juhatust nõuannet mida peaksin tegema et automaatika tööle saada ilma turvasilmadeta?
    Kuidas need silmad juhtimis ahelas tavaliselt töötavad ja kuidas need nüüd tööst väljalülitada. Kas pean midagi automaatika bloki kontaktplaadil sildama või vastupidi katkestama???

    Tänades abi eest

    #2
    Vs: autovärava automaatika infrapuna turvasilmad

    Algul soovitaks provida katkestada juhtploki ja turvasilmade ühendus.
    Optiline andur annab juhtplokile signaali, et värav ei sulguks, kui see signaal on pidevalt peal, ei lase see väraval sulguda.
    Kui see signaal on 0;1 tüüpi ehk kahendkood siis peaks aitama signaaliallika ja vastuvõtja(juhtplokk) ühenduse katkestamisest.
    http://hparchive.com/
    https://worldradiohistory.com/index.htm

    Comment


      #3
      Vs: autovärava automaatika infrapuna turvasilmad

      Mootorite kontrolleri plaadil on selleks otstarbeks turvaahela sisend , mis on ühendatud kiire releeeväljundiga. See ahel tuleb üles otsida ja sillata maaga . Sel juhul kiired ei toimi ja värav toimetab omasoodu. Pilt oleks abiks

      Comment


        #4
        Vs: autovärava automaatika infrapuna turvasilmad

        Probleem pigem selles, et värava sulgudes ei jää see eelseadistatud jõukõvera piiridesse (automaatikale jääb mulje, et midagi jäi värava vahele). Fotosilm su kirjelduse järgi töötab.

        Comment

        Working...
        X