Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

12v Dc / 12v Ac

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    12v Dc / 12v Ac

    Oleks tarvis üks 12V 2W vahelduvvoolu mootor autos tööle panna. Olen uurinud nii siit, kui laiast maailmast kuid edutult. DC/AC muundurite teema tavaliselt 220 v teema. Äkki keegi targem oskab midagi soovitada.

    #2
    Vs: 12v Dc / 12v Ac

    Kommutaatormootor peaks käima ka alalispingega.
    Elu on nagu lintmakilt muusika kuulamine. Mida lõpupoole, seda kiiremini hakkab linti äraandev ketas pöörlema...

    Comment


      #3
      Vs: 12v Dc / 12v Ac

      Tegu on sünkroonmootoriga 50-60 Hz. Alalisvooluga ei käivitu. Praktikas järele proovitud. Alles karule kõhtu vaadates selgus, et apastraadis säherdune mootor kasutusel.

      Comment


        #4
        Vs: 12v Dc / 12v Ac

        See on ju lihtne ise teha: 2W. Kas sel on lisamähis ka ja kuidas see üldse käivitatakse?

        Comment


          #5
          Vs: 12v Dc / 12v Ac

          Mootorit pole lammutanud ja hingeelu ei tea aga sisse läheb 2 juhet. Kuna mootoril sees reduktorid (võllil u. 7-8 rpm) siis pole ka alalisvoolu mootoriga asendamine nõnna lihtne.

          Comment


            #6
            Vs: 12v Dc / 12v Ac

            Seda ma arvasingi. Olen selliste aeglaste mootoritega kokku puutunud: need sarnanrvad
            samm-mootoritega ja käivituseks tehakse magnetahel lühiskeeruga. Ei tea ainult, kui kandilise pingega see on nõus töötama. See tähendab, et kas piisab lihtsast muundist või on vaja voolu siinuse poole ajada. (NB! just voolu, mitte pinget.) Kas sagedus peab täpne olema (s.t. kiirus)?

            Comment


              #7
              Vs: 12v Dc / 12v Ac

              Esmalt postitatud Ohm_u poolt
              Tegu on sünkroonmootoriga 50-60 Hz. Alalisvooluga ei käivitu. Praktikas järele proovitud. Alles karule kõhtu vaadates selgus, et apastraadis säherdune mootor kasutusel.
              Kui väga vaja on siis tee 12 V 220 V 50 Hz, selleks on punnid olemas.
              Ja siis too sealt trafoga alla.
              Selle ülejääva energijaga võid siis näiteks akut laadida.

              Vaatasin, mul siin riiil ka 127 V 0,1 A 50/60 Hz 10,68 pööret/min.
              Ütlevad et sünkroon.
              Kui jõnkutamine ja jõud ei häiri siis sobiks ju PIC ja stepp.
              viimati muutis kasutaja A.R.; 07 m 2009, 14:52.

              Comment


                #8
                Vs: 12v Dc / 12v Ac

                Seadme kiirus pole kriitiline. Loomulikult päris ventilaatoriks ka ei taha seda muuta. Kõik oleneb kuidas mootor sellist sageduse erinevust seedib.

                Comment


                  #9
                  Vs: 12v Dc / 12v Ac

                  enne generaatori dioode saab vahelduvat. üle 400Hz ei tohiks vast sagedus minna, kuigi sedagi sulle ilmselt liiast. seda muidugi max pööretel. madalamatel saad ise arvutada. reeglina gene teeb suurusjärk 3x enam pöördeid kui mootor. diislil pigem enam, bensiini puhul pigem vähem
                  Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                  Comment


                    #10
                    Vs: 12v Dc / 12v Ac

                    Ei genelt eraldi juhet küll vedama ei hakka. Ja vaja läheb seda põhiliselt just seisva auto puhul. Mootor ise siis selline:- <http://www.mada.cn/enproduct_view.asp?id=1564>

                    Comment

                    Working...
                    X