Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Traatkeevitus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Traatkeevitus

    Tervist!

    Selline probleem, et traatkeevitus andis otsad, õigemini mingi trans seal, vähemalt üks elektrik oskas nimodi öelda.
    Kas Türil/järvamaal üldse on kedagi kes selliseid asju parandaks?
    Keevitus Vene oma, juppidest kokkupandud.

    Aitäh.
    <span style=\'color:red\'>tiku ja taku parandavad keldris torusid ja tiku keerab taku torude vahele...</span>

    #2
    Vs: Traatkeevitus

    Transistoril kolm koiba küljes, mis ei ole üle mõistuse palju, kas ise ei prooviks remonditööd ette võtta. Traadi veomootori juhttrans või türistor tavaliselt niisama läbi ei lähe, rikke põhjuseks sageli kas ülekoormus mootori toitesüsteemis (mootori rootor sisaldab lühiskeerde, kommutaatori lammelli vahed liigmustunud või kommutaator läbi kulunud), reduktor, mootori ava- ja võllisüsteemid kuivad ning pöörlevad raskelt. Türil suurte kogemustega elektroonikuid piisavalt, üks tuntumaid siinse foorumi liige Jyrka, võid pöörduda tema poole oma murega, iseasi kas tal aega probleemi süveneda on. Võimalusel lae siis üles mõni pilt juhtimisest siis saaks täpsema ülevaate ja nõustada kergem.

    Comment


      #3
      Vs: Traatkeevitus

      Tähendab, asi juhtus iseenesest niimodi, et vooliku otsast, kus on lüliti, tulid juhtmed jootest lahti, arvatavasti liigsest vooliku venitamisest. Tagasi sai nad joodetud ja taas kokku lapitud. Nüüd tuleb see koht kus asi p*rse läks. Voolikust teatavasti jookseb ka pinge läbi ja minu tehtud juhtmejoode oli puutes voolikust läbijooksva pingeteega. "Naaberelektrik" arvas, et see võiski olla põhjuseks transi või millegi muu (ei mäleta enam) läbi minemisel - Ilmselge lühistumine ikkagi. Lisan homme pildi ka, saate näha mis imeviguriga üldse tegemist. Remonditööd ise ette ei võta sellepärast, et kogemused selles vallas pole kiita, parem ei näpi, muidu keeran veel midagi hullemat kokku. Üks üllatus tabas veel mind, nimelt ühe relee küljes ripub lahtine juhe, pikkuselt peaks ta ulatuma teise releeni, kuid eelnevaid jootejälgi ja murdumisjälgi polnud ühegi vaba releeklemmi juures märgata, kas see võib olla mõjutavaks teguriks?
      <span style=\'color:red\'>tiku ja taku parandavad keldris torusid ja tiku keerab taku torude vahele...</span>

      Comment


        #4
        Vs: Traatkeevitus

        Umbes ma midagi siin pakkuma ei hakka, kuna pole konkreetse skeemilahenduse võimalikust olemusest teadlik aga selleeest oman pikaajalisi kogemusi erinevate keevitusseadmetega, nende ehituse ja remondiga. Mõni korralikuma resoga pilt tuleks siinkohal kasuks. Loomulikult kui päästiku lüliti juhe puutus otseselt kokku põhitrafo jõuahelaga, pidi mõni nõrgem koht skeemis järgi andma, oli see nüüd jõutransistor või temale eelnev väiksem komponent, mõni rada või takisti võimalikul trükkplaadil või mida iganes, eks seda näitab juba aeg.

        Comment


          #5
          Vs: Traatkeevitus

          Aga võib- olla see juhe ongi see ainuke põhjus. Samas vene süsihapetel ei olegi mõnikord midagi muud põhjust vaja, kui traadiveo mootori türistorid või siis mõni türistori juhtiv trans kärssab heast peast läbi. Ära vahetada ja töötab jälle pikka aega. Põhjus vene juppide halb kvaliteet. See käis VDG- 302, 303 kohta. Kui skeemi moodi asja näeks, ütleks täpsemalt.

          Comment


            #6
            Vs: Traatkeevitus

            Nii palju oskan öelda, et isa ütlemise järgi ei olegi sellel mingit skeemi saada.. Kuskil sõjaväes vist kunagi kasutust leidnud aparaat.
            Kui vajutada lülitit, siis võtab gaasirelee ennast järgi, kuid mootori oma mitte. Sunniviisiliselt mootorireleed alla vajutades toimib.
            Täna saab ka pildi.
            <span style=\'color:red\'>tiku ja taku parandavad keldris torusid ja tiku keerab taku torude vahele...</span>

            Comment


              #7
              Vs: Traatkeevitus

              sellise veakirjelduse põhjal võiks arvata, et veomootori relee transs otsad andiski. vb pole see ainus jubin, mis lendas, aga ega seal miskit erilist rohkemat minna suurt ei saanud ka. asemele sobib suvaline sama juhtivusega transs, mille vool ja pinge eelmisega samas suurusjärgus on. pinge tavaliselt seal ahelas 12...48V ja vool sel transil ilmselt jääb 1A piiresse
              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

              Comment


                #8
                Vs: Traatkeevitus

                Esmalt postitatud student poolt
                ... Sunniviisiliselt mootorireleed alla vajutades toimib ...
                Kui sunniviisiliselt kõik toimib, siis kahtlustaks lahtist juhet, mida eespool mainisid. Vaata luubiga korraliku valguse all, siis näed kus kohast juhe lahti tuli. Niisama ei jäeta midagi rippuma, ülearused ja vabad juhtmeotsad vähemalt isoleeritakse kui pole kohta neid turvaliselt kinnitada.

                Comment

                Working...
                X