Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Kuidas panna mobiil autos pidava laadmise järel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Kuidas panna mobiil autos pidava laadmise järel

    Oleks siis vaja süsteemi mille abil auto asupaika võimalik vaadat näiteks ärandamise puhul. Peaks sobima ka välja renditud masinale.

    Mobikit on EMT -l sobiv lahendus aga võibolla keegi teab oskab nõu anda odavama süsteemi paigaldamiseks.

    Ülitäpne asukoht ei ole oluline mingi ~200-300 m2 raadiusest piisab.
    Kunagi pakkus RLE positsioneerimise teenust, tea kas nad seda enam pakuvad?
    2 telefoni üks autos+pideva laadimine taga, siis teise telefoniga saab asukoha määrata.
    Kas selline lahendus hetkel toimib, on keegi kursis?

    edit:
    Ok, selline positsioneerimise asi toimib täitsa.
    Kuidas saada mobiiltelefonile taha pideva akulaadimine ? Selleks, et külmaga näiteks mobla aku otsi ei anna?? Tavalist madi in china autolaadijate ei taha pidevalt laadima ühendada auto vooluvõrgust, põletab veel auto maha!

    Mingi muu aku paigaldada? Milline aku sobiks mobiiline? Mis kestaks ka külmaga mingi nädal paar levis olevale telefonile positsioneerimiseks?
    Luxman LV-105/ st.hübriid-lampvõim
    Denon PMA700V/ st.võim
    Pioneer PD-S705/CD keerutaja
    Käsitööna valmistada lastud monovõim
    Peerless/Vifa elemantidega kaheribalised

    #2
    Siin on probleeme rohkem, kui keegi arvata oskab. Lisaks akule veel talvisel ajal mobla enda töövõime, pluss SIM kaardi külmataluvus.
    Aku laadimise kohapealt niipalju, et osa autolaadijaid on hoopis "säilitajad" ehk mingi charger-saver või midagi sellise nimega; need ei lae eriti aga ei lase ka tühjaks saada akul. Mäletamise järgi võib sellist vidinat pidevalt mobla taga hoida, vastupidiselt laadijale ( seda EI tohi hoida ühendatuna kauem kui 1 nädal); ehk siis kui leida sobiv isend - peaks sobima.
    Eraldi aku sobib põhimõtteliselt suvaline vastava pingega, mis kannatab koormust 0,5A; aga ka seda tuleb ju laadida!
    Head susserdamist !

    Comment


      #3
      Ok, uurin Oskando`st mida nemad pakuvad lisaks Mobikitile
      Luxman LV-105/ st.hübriid-lampvõim
      Denon PMA700V/ st.võim
      Pioneer PD-S705/CD keerutaja
      Käsitööna valmistada lastud monovõim
      Peerless/Vifa elemantidega kaheribalised

      Comment


        #4
        Akuelemendid telefoni akust välja ja näiteks LM317-ga stabiliseeritud toide elementide asemele. Vanadel saab kogu aku ära vahetada, uuematel peab akus olev "raua" osa alles jääma.
        Oskandoga see kogemus, et peab rahakott peab suht paks olema.

        Comment


          #5
          Omal ka sama mõte.
          Valmis on vaadatud:7110 koos akuga, hadsfree - vajadusel saab telefonile helistada ja pealt kuulata autos toimuvat, SIM kaart.
          Olemas on ka telefoni skeemid.

          Kuna kui aku suure osa ajast seisab siis sel ajal ei tahaks telefoni laadimis taga hoida siis tekkis mõte et paneks külge pinge detektori mis teatud väärtusest madalamaks minnes lülib laadimise sisse.
          Kui auto käima panna, võib laadimine koguaeg sees olla. Kuna üle 2-6h autoga korraga niikuinii ei sõida siis ei kahjusta see ka akut eriti et niikaua laeb.

          Mis kivi võiks kasutada pinge täpseks detektoriks millal laadija laadima peab hakkama.

          Comment


            #6
            See seade peaks hästi sobima.
            http://www.auto24.ee/products/detail_produ...SM+GPS/id=47054

            Comment


              #7
              politseikorrnika ei vaadand?
              enam ei pidand sellistest asjadest abi olema!
              Mis kulub helitehnika juures kõige rohkem?
              * Toitelüüdid
              * Kõlari kummilõdvik
              * Elekter
              * Kõrvad
              * Naabri närvid

              Comment


                #8
                Originally posted by VaNa@May 10 2006, 18:37
                politseikorrnika ei vaadand?
                enam ei pidand sellistest asjadest abi olema!
                Esiteks see polnud politseikroonika vaid Raport.

                Ja teiseks, kas Sa palun lõpetaks mõtetute postituste tegemise? Pealegi ma usun, et kui teema algatajal oleks sellisest klassist auto, mille varastamiseks selliseid aparatuure kasutatakse, ei räägiks ta siin foorumis vaid laseks selle endale kuskil paigaldada.

                Comment


                  #9
                  Aga kas annaks teha nii, et auto aku pinge alaldada mobiiltelefoni aku pingeni ja võtta telefoni aku üldse küljest ära?

                  Comment


                    #10
                    Originally posted by real@May 28 2006, 10:42
                    Aga kas annaks teha nii, et auto aku pinge alaldada mobiiltelefoni aku pingeni ja võtta telefoni aku üldse küljest ära?
                    Loe mu varasemat postitust. LM317-ga krutidki pinge selleks, mis telefonil vaja. See järeleproovitud ja töötab.

                    Comment


                      #11
                      Otsing leiab neid asju 14 tk, milline see õige siin on?

                      Comment


                        #12
                        Sinu projekti jaoks pole erilist vahet. Mingi odavam variant TO-220 korpusega.

                        Comment


                          #13
                          Vs: Kuidas panna mobiil autos pidava laadmise järel

                          see 317-ga aku asemel toitmine on hea mõte, aga kui ei taha tagakaanesse auku teha, siis ei tule välja.
                          Mingi algoritm peab ju Nokiate laadimiskontrolleril olema, millal ta teab, et aku täis on ja millal jälle uuesti laadima hakata. Mulle tundub, et see tarkus on tal telefonis sees. peale selle on akus endas ka kontroller, mis ei lase liiga suurt voolu ei võtta ega panna. LiIon akude laadimine on väga kunstipärane tegevus.
                          Ma olen tähele pannud, et kui originaalse võrgulaadijaga laadida, siis lae palju tahad, kõik töötab normaalselt. Võrgulaadija väljund koormamata on ca. 8,5v. Sel momendil, kui telefon laseb voolu laadijast akusse imeda, langeb pinge 4,5 voldi peale. kerge arvutus näitab, et laadija sisetakistus on umbes 15 oomi. Paneme nüüd mingi muu pingeallika kah pingega 8,5 v ja 15 oomise takistuse vahele. Peaks ju sama olema. Aga miskipärast langeb pinge akul lõpuni ära ja laadima ei hakka.Hakkab ainult siis kui telefoni peale helistada, kui tal siis veel vunki sees on. Nii et segane probleem nende Nokiatega. Ehk on mõni targem kui mina ja teab tõelist laadimisretsepti.

                          Comment


                            #14
                            Vs: Kuidas panna mobiil autos pidava laadmise järel

                            Levinud Nokia laadija (ACP-7E) sisaldab ainult trafot ja dioodsilda. Nii et välja tuleb sealt pulsseeriv alalisvool. Nutikas telefoni laadimisskeem on tehtud jälle seda arvestades, üks elektrolüütkondekas kokku jälle hoitud nagu naksti.

                            Nokia akul keskmine klemm on sense, ehk sinna on miinus klemmiga ühendatud üks takisti, erinevad takisti väärtused ütlevad laadimiskontrollerile aku tüübi: NiMH, Lion, mahtuvuse suuruse jne. Mul kuskil peaks olema tabel mida erinevad takisti väärtused tähendavad.

                            Comment


                              #15
                              Vs: Kuidas panna mobiil autos pidava laadmise järel

                              Esmalt postitatud martinr112 poolt
                              ... Nokia akul keskmine klemm on sense, ehk sinna on miinus klemmiga ühendatud üks takisti, erinevad takisti väärtused ütlevad laadimiskontrollerile aku tüübi: NiMH, Lion, mahtuvuse suuruse jne. Mul kuskil peaks olema tabel mida erinevad takisti väärtused tähendavad.
                              Kui leiad, pane palun see tabel siia üles.

                              Comment

                              Working...
                              X