Vs: Ebay teemal...petistest ja probleemide lahendamisest...
USA pakkidega on juba aastaid miski peitusmäng - kuni Eesti piirini kehtib US tracking, siis kaob kui mutiauku. Võibolla see fakt viskas ameerika postil üle - nemad saadavad viisakalt teele ja siis eestis UStracking kaob,et välja ilmuda uue koodiga.
Mul siin oli kunagi selline kirjavahetus Omnivaga:
Tere,
USA post teatab et;
Tracking History
May 28, 2019, 2:46 am
Departed
TALLINN, ESTONIA
Your item departed a transfer airport in ULEMISTE, TALLINN, ESTONIA on May 28, 2019 at 2:46 am. The item is currently in transit to the destination.
Nüüd, 8 päeva hiljem, pole pakist kippu ega kõppu.
Hea klient
Kahjuks meil antud saadetise kohta andmed puuduvad. Võime vaid oletada, et näiteks saadetis jõudis antud kuupäeval Tallinna Lennujaama, kuid meieni Omnivasse saadetis jõudnud ei ole.
Palume pöörduda siiski saatja poole. Nii kaua kuni saadetis ei ole jõudnud saajale, nii kaua kuulub saadetis saatjale. Saatja saab teha avalduse enda riigi postiasutusele kadunud saadetise kohta. Siis teeb saatja riik ka meile päringu ning antud olukorda lahendavad riikide postid omavahel.
Palume pöörduda saatja poole.
Rõõmu soovides
Keili Arold | Klienditoe konsultant
Tel: +372 6616616
info@omniva.ee
Omniva klienditeenindus
OMNIVA | Pallasti 28 | 10001 Tallinn
omniva.ee
Esmalt postitatud A.R. poolt
Vaata postitust
Mul siin oli kunagi selline kirjavahetus Omnivaga:
Tere,
USA post teatab et;
Tracking History
May 28, 2019, 2:46 am
Departed
TALLINN, ESTONIA
Your item departed a transfer airport in ULEMISTE, TALLINN, ESTONIA on May 28, 2019 at 2:46 am. The item is currently in transit to the destination.
Nüüd, 8 päeva hiljem, pole pakist kippu ega kõppu.
Hea klient
Kahjuks meil antud saadetise kohta andmed puuduvad. Võime vaid oletada, et näiteks saadetis jõudis antud kuupäeval Tallinna Lennujaama, kuid meieni Omnivasse saadetis jõudnud ei ole.
Palume pöörduda siiski saatja poole. Nii kaua kuni saadetis ei ole jõudnud saajale, nii kaua kuulub saadetis saatjale. Saatja saab teha avalduse enda riigi postiasutusele kadunud saadetise kohta. Siis teeb saatja riik ka meile päringu ning antud olukorda lahendavad riikide postid omavahel.
Palume pöörduda saatja poole.
Rõõmu soovides
Keili Arold | Klienditoe konsultant
Tel: +372 6616616
info@omniva.ee
Omniva klienditeenindus
OMNIVA | Pallasti 28 | 10001 Tallinn
omniva.ee
Comment